Remmen niet goed bij de apk

Vragen en antwoorden m.b.t. het remsysteem
Plaats reactie
Gidi

Hallo ik heb vandaag mij GTT naar de apk gebracht en ook deze kwam niet door de keuring. Dit doordat je met handrem en de rem in gewoon nog achter de wielen kon draaien. Wie weet waar dat aan kan liggen of word het gewoon nieuwe klauw. :@
~thijs~
Contacteer:

of afstellen van je rem
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Gidi schreef:Hallo ik heb vandaag mij GTT naar de apk gebracht en ook deze kwam niet door de keuring. Dit doordat je met handrem en de rem in gewoon nog achter de wielen kon draaien. Wie weet waar dat aan kan liggen of word het gewoon nieuwe klauw. :@
Ik heb het ook gehad, en ik moest een nieuwe remdrukverdeler. Tevens heb ik de hoofdremcilinder ook vervangen, maar dit is niet nodig.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Riël
Über-Spammer

Even de zuigers achter weer ontluchten, schoonmaken, en er weer indraaien!
Erik, de handrem gaat met kabels, dat gaat niet door je remverdeler. Die werkt alleen via de rempedaal met de vloeistof. Dus bij gewoon remmen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Even de zuigers achter weer ontluchten, schoonmaken, en er weer indraaien!
Erik, de handrem gaat met kabels, dat gaat niet door je remverdeler. Die werkt alleen via de rempedaal met de vloeistof. Dus bij gewoon remmen.
Sorry, las verkeerd :P

Bij mij was dus de handrem deed het wel en de normale niet! Sorry
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Plaats reactie