Hallo, ik zit met een ambetant probleempje
Ik heb een week geleden een vervangingsfilter gekocht van k&n en tevens ook geplaatst. Nu vind ik dat het geluid wel stukken beter kan!! Volgens goede bronnen heb ik vernomen dat je het geluid kan vermeerderen door de originele luchtaanvoerslang naar het filterhuis los te koppelen en die met enige speling eronder te laten 'bengelen'!!
Is dit aan te raden, is het niet slecht voor de motor en is het nuttig voor geluidsopbrengst?
Dringend antwoord gevraagd want ik wil het zo snel mogelijk uit proberen!!
Groetjes
Pieter-Jan
HELP - Vraagje i v m vervangingsfilter k&n
-
-
CLIO 1.8 16V sorry
Je kan het proberen maar ik denk niet dat het veel verschil maakt kwa geluid. Als je echt veel geluid wilt moet je een open filter nemen. Maar daar zijn de meningen weer over verdeeld omdat de motor dan minder zou presteren.
Doe ff een search want er is al veel over besproken hier
Doe ff een search want er is al veel over besproken hier
5 GT Turbo '88 GT5
-
dus gewoon het rechterdeel van het filterhuis weglaten? heeft er niemand ervaring die echt zoiets effectief gedaan heeft?
greetz
pj
greetz
pj
-
- Contacteer:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgAAAJAS ... 8182234190[/img]PJPROJECTS schreef:dus gewoon het rechterdeel van het filterhuis weglaten? heeft er niemand ervaring die echt zoiets effectief gedaan heeft?
greetz
pj
75mm + scuim filter van omp (vervangings)
-
Via welke site kan je dat aankopen of van welk merk is dit? Dat rechthoekig spel is ter vervanging van een mislicht zeker?
Greetz
PJ
Greetz
PJ
-
- Contacteer:
ja ipv mistlamp ,te verkrijgen bij uw lokale autostyle dealerPJPROJECTS schreef:Via welke site kan je dat aankopen of van welk merk is dit? Dat rechthoekig spel is ter vervanging van een mislicht zeker?
Greetz
PJ