iemand bekend met chiptuning in diesel voor clio dci phase 2

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
dieselmaniak

Ik heb zelf al eens rondgekeken, en kom vanalles tegen, de verkopers zeggen dat er niks mis kan gaan. Maar is dit ook wel zo.

Ik ben best benieuwd of iemand het hier ook heeft. Wat zijn/haar ervaringen ermee zijn, of er een wezenlijk verschil in zuinigheid optreedt.

En zijn jullie bekend met een goede chiptuner, en niet 1tje die je via web ken (want die vind ik via google zelf wel :lol: ), waarmee jezelf goede ervaring deelt.

De auto die ik heb is een clio dci 65 pk van 2003, de meeste chipjes brengen hem dan tussen de 20 en 25 pk extra en 25 a 30% meer koppel.

alvast bedankt voor hulpzame reacties
speedline

Ff searchen voor dat je begint te posten.

dieseltuning topic 1

dieseltuning topic 2

Geef ff een mailtje naar jl-tuning@zonnet.nl... Die heeft 2 verschillende alternatieven voor Dieseltuning in de vorm van 2 verschillende digitale dieseltuningmodules. In te bouwen in anderhalf uur. Klaar terwijl je wacht. Het verschil zit hem in dat het duurdere exemplaar in- en uitschakelbaar is.

Als je de auto een dag kunt missen kan er ook een vermogensuitdraai worden gemaakt voor en na inbouw van de tuningmodule.

("Echt" chiptunen is ook mogelijk maar alleen bij speciale projecten en op speciale bestelling. Dit wordt bijna niet verkocht namelijk.)

Lager verbruik scoren gechipped is een fabel. Marketing lulpraat. Het vermogen komt van extra ingespoten Diesel. Dus meer verbruik als je meer koppel vraagt.
Florus

Powerbox van efka ertussen zetten en gegarandeerd extra pk en koppel
+ een stevige zwarte pluim,maarja dat mag degene die achter je rijd inademen :p .

Wat is het voordeel van een powerbox,je hoeft niet
in de computer van je auto te rommelen en je kunt hem
er gemakkelijk tussenuit halen wat zeker als je nog garantie
hebt op de auto erg makkelijk kan zijn.

http://www.efkaimport.nl
Plaats reactie