hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen.
mijn radiateur is ongeveer een jaar geleden door de vorige eigenaar vervangen, maar nu kwam ik er laatst achter dat mijn radiateur lekt bij de aansluiting waar de slang aan de radiateur vast zit, er zit nl een scheur in de metale pijp aan de radiateur(op het lasnaadje), kan je dit op een of andere manier solderen/verhelpen??? zo ja hoe kan ik dat doen en welke spullen heb ik hiervoor nodig???
alvast bedankt, Arnoud
hoe op te lossen?lekkage radiateur clio 16v
bedankt voor je antwoord, misschien heb ik een andere radiateur erin dan standaard, want ik weet zeker dat t geen plastic/kunststof is. dus vandaar dat ik dacht dat dit wel met een of ander speciale soldeer te repareren is. nooit iemand zoiets gehad??
gr, Arnoud
gr, Arnoud
mmm t lijkt mij vrij simpel op te lossen, dus jij zegt dat ik het niet zelf op kan lossen? ik heb namelijk niet zoveel zin om bakken met geld uit te geven terwijl ik het hoogstwaarschijnlijk zelf ook op kan lossen, maar natuurlijk wel met jullie hulp
ik hoor t wel
gr, Arnoud

ik hoor t wel
gr, Arnoud
-
als je ut egt niej ziet zitten om het zelf te fixen kan je altijd nog een radiateur uit een sloop clio halen. wees een egte nederlander en ga afdingen kost ut je ook geen bakken met geld
(trouwens hoe kan je ut lef bij elkaar krijgen om een clio op de sloop te zettuh) maargoed als ut jou kan helpen succes ermeej

(trouwens hoe kan je ut lef bij elkaar krijgen om een clio op de sloop te zettuh) maargoed als ut jou kan helpen succes ermeej

Als het een koperen is kun je beter even dichtsolderen ...
En hopen dat ze goed zijn dan, blijft toch altijd een risico aan zittenpierre schreef:als je niet zo handig bent, gewoon even op de sloop halen, kost maar eentiende van de nieuwprijs.
Vaak liggen onderdelen daar al klaar, dan is het iets duurder.
bij de sloop zijn ze makkelijk hoor, niet goed geld terug of een ander.Panoramix schreef:En hopen dat ze goed zijn dan, blijft toch altijd een risico aan zittenpierre schreef:als je niet zo handig bent, gewoon even op de sloop halen, kost maar eentiende van de nieuwprijs.
Vaak liggen onderdelen daar al klaar, dan is het iets duurder.
gewoon proberen, ze bijten niet hoor.
Ik heb al zoveel spullen die echt goed zijn daar gehaald.
Een nieuwe radiateur is erg duur.
nou ik heb t zelf dicht gesoldeerd, en t ziet er goed uit....de radiateur was net een jaartje oud, dus de rest is verder nog in orde alleen jammer dat t (las,-) naadje gescheurd was... maar ja zoals ik al zei t is opgelost en dat blijft voorlopig wel zitten
gr, Arnoud
gr, Arnoud