Het geluid is iig bruut en daar gaat het om

Jacco Twingi schreef:Mijn remusje is prima zo...
Bij lekker doortrappen gaat ie goed te keer
(Lees: de mensen verwachten iig niet dat er een Twingo aankomt)
Bij hoog in de toeren het gas los...
Lekkere knalletjes
LOL, idd... Dat bedoel ik... Geweldig die teleurgestelde gezichtenRontwingo schreef:Jacco Twingi schreef:Mijn remusje is prima zo...
Bij lekker doortrappen gaat ie goed te keer
(Lees: de mensen verwachten iig niet dat er een Twingo aankomt)
Bij hoog in de toeren het gas los...
Lekkere knalletjesDat ken ik. De mensen gaan eerst op het geluid af en dan kijken ze dan draaien ze weer hun gezicht om en dan nog een keer kijken zo van: zie ik dat goed????? een twingo
Ja je ziet het goed.
HEHEHE, dat heb ik ook een keertje gedaan. Misschien wel dezelfde, want daar kwam het bij mij ook op uit...Twingo_maarten schreef:Ik heb een keer gereageerd op een advertentie op marktplaats voor leer. Was toen voor een kompleet set dus met deurpanelen 750 euries kwijt. Vond het nog al een hoop centen en heb er dus vanaf gezien
Wist wel dat het er was, een lederen interieur, maar zijn schaars en duur. Ga volgende week nog een keertje langs. Als het er dan nog in zit, neem ik het mee... Voor die prijs kan ik het eigenlijk niet laten.Douwe schreef:Als ik mijn Velgen niet voor 400 kan verkopen ga ik denk ik ook voor leren interieur wist niet dat dat standaard er al was voor een Twingo![]()
Scheelt me een hoop gedoe met zelf panelen maken
@Jacco dus 200 voor een compleet interieur niet duur hebben ze niet nog zo'n interieur liggen ik heb wel interesse
Denk eerder dat je een Renault dealer moet berovenTwingo_maarten schreef:Heb daar idd ook wel eens van gehoord van die vervangingshoezen. Schijnen enorm duur te zijn. Misschien iemand connecties bij een renault dealer?
Ja die er al eerder op stond.. en gewoon zilver racegaas..Ronnie1984 schreef:Die Raceland DTM die eerder al op de foto stond??
Wat voor een kleur gaas??
We wachten op de
andre te velde.TwingoPurpleMonster schreef:Ik moet Opa ff hebben voor mn luchtfilter ik hoorde van Sandy (Mouton Noir) dat hij me graag daar mee zou willen helpen maar wie is Opa? heb nog geen member kunnen vinden met die naam.. kan iemand mij helpen of Opa als je dit leest PM me ff!
Alvast bedankt!
Stef
Stuur ze maar!twingo from hell schreef:leuke topic ik heb ook leder interiuer maar dan van het oude model van zetels ,het is overtrokken in geel-zwart leder (zoals kleur van de twingo) en een dubbele uitlaat heb ik ook met 2 eindstukken van 115mm diameter ik zou wel fotos willen posten maar kan dit niet(weet niet hoe)mss als ik ze naar iemand kan doorsturen?
greetz
thxNeobyte schreef:Stuur ze maar!twingo from hell schreef:leuke topic ik heb ook leder interiuer maar dan van het oude model van zetels ,het is overtrokken in geel-zwart leder (zoals kleur van de twingo) en een dubbele uitlaat heb ik ook met 2 eindstukken van 115mm diameter ik zou wel fotos willen posten maar kan dit niet(weet niet hoe)mss als ik ze naar iemand kan doorsturen?
greetz
doe maar naar fiscalin@xs4all.nl