en idd het bloed kruipt

Het is ff een gepruts omdat je er niet echt lekker bij kan. Maar het lijkt veel op het systeem van een clioMrtn schreef:Zeker netjes gedaanDaar heb ik vorig jaar wel naar gekeken, motortjes zat in mn voorraadbak. Kheb ook gerommeld om te zien hoe ik het zou doen, maar ben er niet meer verder gegaan. Mocht ik het alsnog zal ik ook wel een picje plaatsen.
Maar goed bedacht
Even terugkomend op de vraag 2. Weet iemand hoe dit zit?EricvH schreef:Vraag 2. Omdat de parafan van me 5 doorgerot was heb ik er een andere ingezet. Er moet een nieuw rubber in het "raamstijl". Wordt deze er standaard ingezet bij het plaatsen van een voorruit, zo nee, waar kan ik deze verkrijgen?
Wat voor lasapparaat heb je gebruikt voor dit werk?Mrtn schreef: ...De plaat zit compleet gelast, kheb 'm gerupst gelast zeg maar, maar wel elke x kleine stukjes op verschillende plaatsen ivm kromtrekken van het metaal...
Wat is dit voor pin, zit die er orgineel al, of is dit om de nieuwe plaat in de juiste vorm te duwen en te voorkomen dat die doorknikt?
Volgens mij wordt alleen de ruit gemonteerd, voor een rubber moet je zelf zorgen, of erbij kopen maar deze zijn best aan de prijs geloof ikEricvH schreef:Even terugkomend op de vraag 2. Weet iemand hoe dit zit?EricvH schreef:Vraag 2. Omdat de parafan van me 5 doorgerot was heb ik er een andere ingezet. Er moet een nieuw rubber in het "raamstijl". Wordt deze er standaard ingezet bij het plaatsen van een voorruit, zo nee, waar kan ik deze verkrijgen?
Een MIG lasapparaat met gasfles! Één met verstelbare Ampere regeling, deze heb ik wat lager gezet zodat je er niet gelijk doorheen brandtTurbo-Peer schreef: Wat voor lasapparaat heb je gebruikt voor dit werk?
Achterop de plaat zit een bus verlijmd met schroefdraad (M6), de plaat was al enigzins voorgerold in de juiste bolling, nadat de plaat was gelast heb ik een stuk draad erin gedraaid en met bolringen en een borgmoer aangedraaid zodat ik nog beter de juiste bolling zou krijgen en de plaat meeging met de vorm van de klepBenny_R schreef:Wat is dit voor pin, zit die er orgineel al, of is dit om de nieuwe plaat in de juiste vorm te duwen en te voorkomen dat die doorknikt?
indien het 1ste geval: Knikt de plaat niet door? Hoe krijg je hem in de juiste vorm?
als ik werkloos ben okMartinGTT schreef:Je mag mijn klep ook wel onderhanden nemen hoor Maarten, als je tijd en zin hebt natuurlijk
Wrong!MartinGTT schreef:Volgens mij wordt alleen de ruit gemonteerd, voor een rubber moet je zelf zorgen, of erbij kopen maar deze zijn best aan de prijs geloof ikEricvH schreef:Even terugkomend op de vraag 2. Weet iemand hoe dit zit?EricvH schreef:Vraag 2. Omdat de parafan van me 5 doorgerot was heb ik er een andere ingezet. Er moet een nieuw rubber in het "raamstijl". Wordt deze er standaard ingezet bij het plaatsen van een voorruit, zo nee, waar kan ik deze verkrijgen?
yep,EricvH schreef:[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /62456.jpg[/img]
Over spoilers gesproken (:p) , weet iemand wat dit voor een spoiler is?