Waar komt jouw nick vandaan?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
André ter Velde

8) Ik ben incognito hier. Niemand hoeft te weten hoe ik heet........

:lol:
Ralf G60

Mmmmm, Ralf, ja, das gewoon m'n naam :wink:

en G60 is zoals G60 in Corrado G60,

daar komt t van
Steven
Car: M536

André ter Velde schreef:8) Ik ben incognito hier. Niemand hoeft te weten hoe ik heet........

Dat weet toch iedereen? Gewoon Opa :p
John B
Contacteer:

Ik mag eigenlijk niet achterblijven vindt ik :D

John is the name
B is de 1ste letter van mijn achternaam (Y)

maar mis mijn oude nick wel een beetje (U)
renault express 1.4

die van mij is heel duidelijk wij rijden een express 1.4 injectie hahaahaha :worship:
me beest
Remco T.
Contacteer:

Nou mijn bijnaam was Petit checa aangezien ik een keer(inmiddels meerdere keren) op de Marlboro Masters
ben geweest toen Carlos Checa daar een showtje weg gaf op zn motortje. Een paar dagen later werd ik met
130 van het fietspad afgehaald op mn schakelbrommertje met een 80cc mbx blok.
Alles kwijt van het brommertje afgezien van het frame en wat kapjes.

Sindsdien ben ik omgedoopt in checa maar dan de kleine versie :) dus Petit Checa.
Overigens is mn naam nu Remco T. T = eerste letter achternaam.
Vaak word ik nu Tackie genoemd of kleine Tack aangezien mn broer ook een lid is geweest van RTC :)
Schept soms verwarring ;)
Floris
Contacteer:

It's just the name of the Renault owner.. :wink:
bartuitlauwe
Contacteer:

tsja,

Mijn naam is Bart :D

En ik kom uit beneden leeuwen, ook wel Lauwe genoemd.
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

André ter Velde schreef:8) Ik ben incognito hier. Niemand hoeft te weten hoe ik heet........

hoe ouder hoe ................... :lol:
Daniël W.
Car: 5TL-T

hmmz ja kan ik ook niet 8terblijven! en ik volg niet helemaal de regels! maarja zo zij het! mijn naam komt namelijk van het feit dat ik helemaal gek/debiel ben van het fenomeen Felix Wankel, de gehele wankel (rotatie) motor, en natuurlijk de Mazda RX serie. Met name de '92-'02 RX-7; het liefst nog de Spirit of RZ ( >-) ) uitvoeringen. Het AREX staat natuurlijk voor RX, en Style voor, ja, style. En de reden dat ik geen RX (of zelfs een NSU :D ) rij? beetje duur nog he...ik ben ook nog maar 20jarig studentje 8) . Verder ben ik gek van het gehele Japanse autosport scene...kan echt geen enkele land aan tippen!

[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/78_3-10.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Daniël W. op za 12 jun 2004 8:26, 1 keer totaal gewijzigd.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

AREXSTYLE schreef:hmmz ja kan ik ook niet 8terblijven! en ik volg niet helemaal de regels! maarja zo zij het! mijn naam komt namelijk van het feit dat ik helemaal gek/debiel ben van het fenomeen Felix Wankel, de gehele wankel (rotatie) motor, en natuurlijk de Mazda RX serie. Met name de '92-'02 RX-7; het liefst nog de Spirit of RZ ( >-) ) uitvoeringen. Het AREX staat natuurlijk voor RX, en Style voor, ja, style. En de reden dat ik geen RX (of zelfs een NSU :D ) rij? beetje duur nog he...ik ben ook nog maar 20jarig studentje 8) . Verder ben ik gek van het gehele Japanse autosport scene...kan echt geen enkele land aan tippen!
ehhhhhhhhhhmmmmmmmmm ......... |:
Bart V

le mouton noir (sandy) schreef:
AREXSTYLE schreef:hmmz ja kan ik ook niet 8terblijven! en ik volg niet helemaal de regels! maarja zo zij het! mijn naam komt namelijk van het feit dat ik helemaal gek/debiel ben van het fenomeen Felix Wankel, de gehele wankel (rotatie) motor, en natuurlijk de Mazda RX serie. Met name de '92-'02 RX-7; het liefst nog de Spirit of RZ ( >-) ) uitvoeringen. Het AREX staat natuurlijk voor RX, en Style voor, ja, style. En de reden dat ik geen RX (of zelfs een NSU :D ) rij? beetje duur nog he...ik ben ook nog maar 20jarig studentje 8) . Verder ben ik gek van het gehele Japanse autosport scene...kan echt geen enkele land aan tippen!
tis idd vloeken in de kerk. Maar ook ik moet eraan toevoegen dat japanse autotechniek erg mooi is (Y)

Maargoed.....back ontopic :)
Gideon B
Contacteer:

Tsja, wat zal ik zeggen...Mijn nickname is toendertijd verzonnen door mijn ouders...het is ook nog mijn roepnaam en doopnaam. Het is wat, gewoon een driedubbele functie :smoke:

hahahha.
Daniël W.
Car: 5TL-T

Bart V schreef:
le mouton noir (sandy) schreef:
AREXSTYLE schreef:...
tis idd vloeken in de kerk. Maar ook ik moet eraan toevoegen dat japanse autotechniek erg mooi is (Y)

Maargoed.....back ontopic :)
ghehe maar ik ben ook niet gelovig!!! >-) >-) >-)

niet vergeten he...respect is everything!
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
djtheo

he ik ebn djtheo ja en de echte naam is theo en ben dj hoe simpel kan een nick wezuh!?!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

tja mijn naam is gewoon Sven
5 at staat voor een van mijn projeckten
ofwel gektes
enne dat vliegteug is gekomen na onse uber machtige eerste speed kamp
ik ging volgens mijn lijfspreuk - ik ben niet gek ,ik ben een VLIEGTUIG - op mijn 19 liggen met me armen wijd
op dat weekend is er VLIEGTEUG van gemaakt
dus vandaar
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-Ray-
Contacteer:

daar heb ik nog foto's van :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

gooi er ff bij dan haha
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Wassah
Contacteer:

Je bent jong je zit op school, je rookt wel is wat gezonds in de pauze(kruidentuintje). Daarna weer naar de les en dus slapen, moest een stukje duits voorlezen. Word wakker met een reactie "hé waar zijn we" gebeure iets te vaak reactie lerares "Lass mall Wasser" schampere vertaling van Wouter maar goed. Maten hebben er toen Wassah van gemaakt. en zo word ik nu dus ook aangesproken door ze.
Peter @ Malta
Contacteer:

Tja, ik heet Peter en ik woon op Malta. Daar is niet zoveel fantasie voor nodig. :)

Doorgaans gebruik ik als nickname 'Severity One'. Dat was dusdanig opvallend dat een Maltese dame via ICQ randon chat mij vroeg wat dat nou betekende. Nou ja, je voelt de bui al hangen: afgelopen vrijdag heeft ons zoontje voor het eerst gelopen.

Toen ik hier voor het eerst kwam heb ik ook die naam gebruikt, maar toen ging iedereen me 'Severity' noemen, ondanks dat ik mijn naam altijd onderaan een bericht zet. Sowieso werd het toen voorgesteld om je eigen naam te gebruiken in plaats van iets cryptisch, dus dat heb ik dan maar gedaan.

Enfin, Severity One. Die naam heb ik gekozen vanwege een volkomen frustrerende baan bij British Telecom in Amsterdam. Ik zat daar voornamelijk support te doen voor onze Europese klanten, iets wat me eigenlijk helemaal niet ligt: ik ben programmeur/ontwerper.

Onze groep was het derdelijns support. Dat wil dus zeggen dat de klant (die eigenlijk onzichtbaar voor ons was) eerst door de eerste lijn werd geholpen, als die het niet kon oplossen de tweede lijn en als die geen raad wisten moesten wij het oplossen. Er was geen vierde lijn: wij moesten het zelf doen.

Bij een groot bedrijf met klanten heb je een SLA, een service level agreement. Al met al kwam het er op neer dat je vier 'severity levels' had, waarbij Severity Four niet zo ernstig was en in een dag opgelost moest zijn; een Severity One was het equivalent van een zware aardbeving en moest binnen 2,5 uur opgelost zijn.

Strikt genomen betekent mijn nickname dus dat ik een groot probleem ben. :D

Nou moet je weten dat BT een zwaar verziekte bedrijfscultuur heeft. Kleine groepjes concurrenen met elkaar en sturen elkaar verkeerd aan, zodat de ander de zwarte piet krijgt en je er zelf beter uitziet voor de o zo belangrijke statistieken.

Zo kreeg ik een keer op vrijdagmiddag om vier uur een Severity One binnen van BT België (zelfde bedrijf, ander groepje) voor een simpele administratieve wijziging (DNS server, voor de kenners) die ze al lang van te voren wisten, maar die dus kennelijk vergeten was. Alleen, wij moesten dit verzoek doorspelen aan de collega's in Londen. Op vrijdagmiddag. Binnen 2,5 uur klaar graag.

Ik ben niet als vrienden vertrokken bij BT, maar in ieder geval heb ik van de oprotpremie een breedbeeld-TV en een digitaal mengpaneel gekocht.

Heel verhaal, waar mijn vrouw ook graag op wijst; dat ik het in detail ging uitleggen. :)

- Peter
Plaats reactie