[clio I phase III] easy engine enhancements ?

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Ilya

Uiteindelijk wil ik zeker verder gaan onder de moterkap, maar gezien mijn huidige gebrek aan apparatuur, wil ik eerst de makkelijke dingen verbeteren.

Welke dingen zijn eigenlijk dusdanig eenvoudig om te vervangen/verbeteren, dat je het echt niet kunt laten zitten ?
speedline

Engelse titel in de Nederlandse afdeling?

Voor alle vragen een nieuw topic?

En makkelijke verbeteringen onder de kap? Die zijn er niet. Niet voor serieuze power en daarmee snelheid.

Koop een fatsoenlijke snelle variant. Of wees bereid flink cash in je auto te pompen. Andere wegen zijn er niet.

Kortaf en bot maar zo is de waarheid.

Locken die hap.
Riël
Über-Spammer

Misschien worden wel echt simpele dingen bedoeld, k&n vervangingsfiltertje, of zelfs een chippie, welke ongetwijfelt te krijgen zijn? Al wil ik optie 1 niet perse een verbetering noemen, maar alla 't voelt zo :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
speedline

Ilya schreef:Uiteindelijk wil ik zeker verder gaan onder de moterkap, maar gezien mijn huidige gebrek aan apparatuur, wil ik eerst de makkelijke dingen verbeteren.

Welke dingen zijn eigenlijk dusdanig eenvoudig om te vervangen/verbeteren, dat je het echt niet kunt laten zitten ?
Ik heb de wie is wie sectie gelezen en begrijp nu de insteek. Wat voor Kliko (koosnaam) is het precies?

En wat wil je bereiken? Zoals je zelf al vermelde is er genoeg kennis voorhanden op de meest uiteenlopende gebieden.

Al schijnt de juridische afdeling te kampen met personeelstekort... :wink:

De afdeling stront eigenwijze wannabe auto technici is echter overvol... :D
Plaats reactie