-
Ik niet. Laat iemand anders dat maar doen. Ik heb er geen behoefte meer aan om iets te regelen voor RTC.Marcel B. schreef:Waarom probeer je het zelf niet?
glashelder
Dit vind ik heel jammer. Waarom is dit? Anders via pm, als door de leden actie ondernomen wordt is het harstikke mooi, alleen het bestuur kun je toch niet aan zoveel zaken overlaten? Het moet zelfs door de leden ...Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik niet. Laat iemand anders dat maar doen. Ik heb er geen behoefte meer aan om iets te regelen voor RTC.Marcel B. schreef:Waarom probeer je het zelf niet?
glashelder
Als je maar niet in zee gaat met REAAL, want die dekken alles tot puntje bij paaltje komt.
Bij m'n buren zijn de autosleutels gejat en nu dekken ze niks. Maar wel ff all risk premie incasseren.
Bij m'n buren zijn de autosleutels gejat en nu dekken ze niks. Maar wel ff all risk premie incasseren.
Helaas Ollie, ik heb mijn tijd onder te verdelen in een dyno dag, studie en werk, Jeroen van JL Tuning helpen en nog wat andere beslommeringen.Ollie schreef:Goed idee Speedy....wil jij een aanzet geven in een nieuw topic?
Dus ik wil best een beetje om mij heen schoppen om dit soort dingen in de goede richting te krijgen...
Precies zoals je zegt Ollie!
Dus mensen, post hier als je interesse hebt er serieus achteraan te gaan?
Dus mensen, post hier als je interesse hebt er serieus achteraan te gaan?
-
- Contacteer:
Hmmm, http://www.emerpark.nl zijn de mensen die het doen voor de citroen club en klassieke volkswagen. Ik betaal daar 205 euro per jaar voor de ax gti van het rallyteam, deze staat op mijn naam. Eigen risico valt mee en hoewel ze geen bonus-malus verrekenen, houden ze het wel bij en geven ze je een bewijsje als je je verzekering beeindigd, zodat je bij de volgende verzekering wel gebruik kunt maken van je opgebouwde no-claim...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Om ff kort door de bocht te gaan. Open een topic met poll om de interesse te peilen. Daarna de geinteresseerden hun (door de verzekeraars gevraagde) gegevens invullen in een besloten gedeelte.
Dan die data op verzoek opsturen naar de verzekeraars die interesse tonen.
Maar dus eerst met de aantallen, data en feiten uit dit onderzoek verzekeraards benaderen met een verzoek om collectieve verzekering.
Helemaal niet veel werk. Kan volgende week geregeld zijn.
Maar er desnoods een sticky van die bovenaan de latest posts staat.
Dan die data op verzoek opsturen naar de verzekeraars die interesse tonen.
Maar dus eerst met de aantallen, data en feiten uit dit onderzoek verzekeraards benaderen met een verzoek om collectieve verzekering.
Helemaal niet veel werk. Kan volgende week geregeld zijn.
Maar er desnoods een sticky van die bovenaan de latest posts staat.
Misschien is een papieren enquete beter onder de leden, dat dacht ik eigenlijk. Een poll hier is ook zoiets tja...
Lage premies zijn natuurlijk cool, maar ik betaal liever iets meer voor verzekering die ook daadwerkelijk uitbetaald.
-
- Contacteer:
Ik ben zeker wel geintresserd! Ik betaal de absolute hoofdprijs
. Ook al komt dat door mezelf (2 schades in 2 jaar rijbewijs). Het blijft niet leuk. Is er al een topic waarin ik mijn gegevens kwijt kan?
Off Topic: Zj*rZ: Das een intressante nick.

Off Topic: Zj*rZ: Das een intressante nick.