Welke sloffen te kopen

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Gesloten
Anonymous

hallo allemaal
heel raar maar mijn voorbanden zijn versleten 8) (YOKOHAMA) en nu aangezien ik en geen verstand van electronica heb en niet van rubber (electronica kijk bij ice perikelen) heb ik jullie hulp nodig welke banden zal ik aanschaffen voor mijn cliotje RSi uit `93 bij de :@ kwikfit :@ vertelden ze mij dat ik contnental banden moest hebben van bijna 2 meijers p/s en dat de auto ff goed uitgelijnd moest worden en zelfs het balanceren wilde ze dan ook wel ff voor me doen (ik trek mijn auto door zonder handjes aan het stuur van 100 naar 150km/u) eindnota 500euries oja je achterbanden beginnen ook al wel wat kaal te worden zei die knakker nog (net nieuwe goodyears) dus daar wilde ik ze zoeizo niet kopen
iemand suggesties??
grtzz
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Zelf heb ik Pirelli Drago p5000 banden, toen ze nieuw waren maakten ze meer herrie dan mijn uitlaatsysteem (=zeer frustrerend), nu ben ik er óf aan gewend, óf ze zijn ingereden :)

Slijten doen ze niet zo snel, of iig ik heb er niet zo veel mee gereden nog ;)

Maar misschien is het ook wel handig te vermelden hoeveel inch velgen je hebt, en ik weet niet of je dezelfde maat banden weer wilt hebben, dan moet je die ook even vermelden.
~thijs~
Contacteer:

ben zelf erg tevreden over me toyo proxxes t1 besteld via http://www.autobandenmarkt.nl

suc6
Mrtn
Car: R5GTT

Kheb Milestone :s Khad er nog nooit van gehoord, nog hoor je er nix van :lol: maar kben er erg tevreden over (Y)
Mrtn = Maarten
Matijs
Contacteer:

Zeggum, er was toch al een langlopend topic over banden? Lijkt me nuttig om daar even te gaan kijken.
Ollie

Jup, kijk eens naar deze of deze

Beetje onderzoek kan geen kwaad :wink: Zo heb ik deze topics ook weer teruggevonden!

Slotje...
Gesloten