What the fuck ?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Ilya

heb ik zaterdag een lege tank en betaal ik 37 euro a 1.209 per liter. Vandaag een bijna lege tank (maar zeker nog voller dan zaterdag) betaal ik 41 euro a 1.19 per liter.

:@

Did I just get fucked ?
Jasper16v

Is meer iets voor in de ACT he..

Maar als je weet hoeveel liter je precies getankt heb, dan is het wel te verklaren. Je weet niet hoeveel je getankt hebt dus is het ook moeilijk te verklaren.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ook deze behoort toe tot het ACT!!!!!

Let een beetje op het forumgebruik
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Kan een beginneling ook niks aan doen he met al die topics die hier rondslingeren...

Ilya; Het ACT (Algemeen Chat Topic) is bedoeld voor opmerkingen en vragen die niet direct om veel uitleg vragen ;)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

MartijnG schreef:Kan een beginneling ook niks aan doen he met al die topics die hier rondslingeren...

Ilya; Het ACT (Algemeen Chat Topic) is bedoeld voor opmerkingen en vragen die niet direct om veel uitleg vragen ;)
Nee snap ik, en normaal laat ik het erbij, alleen is dit meermalen voorkomen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Nog iets om een keer grondig uit te zoeken. :) We worden wel op meer manieren genaaid door benzinestations. Maar volgens mij moeten die apparaten ge-ijkt worden. Geen idee hoe makkelijk dat te veranderen is.

Wel erg vreemd in ieder geval!
Droes

algemeen chat topic??
en dit topic dan?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... ht=benzine
past hier toch beter in hé,
tis soms echt wel een raadsel waar je iets moet posten.
Alleycat
Contacteer:

Vaak wordt er in het Act niet gereaegeerd als je met dit soort vragen zit..... 8)
Ollie

Oke, het is een forum waar je als het goed is terecht kunt met je vragen/problemen en weet ik wat nog meer. Maar er worden vaak willekeurig en meervoudig topics geopend, wat de structuur en overzichtelijkheid niet ten goede komt natuurlijk. Nu kan ik begrijpen dat iemand die nieuw op het forum is, eerst een beetje wegwijs moet worden. Maar doe dat dan eerst eens door wat rond te bladeren, de search eens uit te proberen en meer van dat soort zaken. Anders wordt het straks een grote verzameling van loze posts...

No offence verder, ben ook ooit al newbie hier gekomen en hang nog steeds rond :D

Slotje...
Gesloten