ACT: Twingo I

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Gesloten
Douwe

André ter Velde

Zit er al onder bij mij.
Douwe

Hmm beetje jammer dat die z'n ad dan niet heeft weg gehaald (N)
-jacco-
Über-Spammer

Douwe schreef:Hmm beetje jammer dat die z'n ad dan niet heeft weg gehaald (N)
Dis een andere Peco....
André bedoelt dat hij er al een peco onder heeft zitten, die van hem kwam uit Spijkenisse,
nietwaar André :wink:
Douwe

Jacco Twingi schreef:
Douwe schreef:Hmm beetje jammer dat die z'n ad dan niet heeft weg gehaald (N)
Dis een andere Peco....
André bedoelt dat hij er al een peco onder heeft zitten, die van hem kwam uit Spijkenisse,
nietwaar André :wink:
Hmmmz ok er waren twee interpretaties en uiteraard kies ik de verkeerde :lol:

In dat geval wie o wie zoekt nog een uitlaat. Persoonlijk mogen de pijpen van mij wel wat groter maar staat zeker niet verkeerd (Y)
-jacco-
Über-Spammer

Heb jij foto dan?
Staat niet in de advertentie...

Ik ben wel blij met mn Remusje...
TwingoPurpleMonster

hmm ik heb wel interesse hoe groot zijn ze dan? 89mm? zou wel leuk staan denk ik.. geeft ook nog beetje leuk geluidje of dat niet?
Alleen amsterdam is beetje ver dat is dan weer jammer...
TwingoPurpleMonster

zo heb ff gebeld.. is vanaf de kat dan krijg je een klein potje die opsplitst enzo ga ff voor plaatje hoe hij eruit zou moeten zien en dan miss as zaterdag kijken bij die meneer :)
100 euro is toch niet veel ofwel?
TwingoPurpleMonster

[img]http://www.motorspeed.com/sitepix/produ ... duplex.jpg[/img]

Dit moet hem zijn Peco Duplex 2 x 83mm x 67mm toch? vind wel gaaf uitlaatje!
dat is dus plaatje H :)
Ollie

Iemand een fotootje van de Twingo van Opa, wil die uitlaatjes wel eens zien :D
TwingoPurpleMonster

Gaat niet door :( de Twin is namelijk ook nog voor een klein deel van me ma (ja ben pas 18 en woon nog thuis dan heb je dat soort dingen) en ze wil hem binnekort miss inruilen en vind het zonde van mijn geld!! Aahh! gek word je van ouders!
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Das klote, het is dak ff het geld niet heb en Amsterdam redelijk ver weg ligt...
Maar was wel leuke(voordelige) advertentie!!
Ben 19 en rijdt mijn eigen Twingo, dus ff sparen,dan heb je er zelf 1 !!!!!!!
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Opa heeft type E geloof ik.
* Stefan T-SPORT *
TwingoPurpleMonster

ja ach zou er mee moeten leven.. na mijn HBO opleiding dan kan ik een eigen autootje kopen en weet bijna cker dat het een Twinnie word... Mooi/Goedkoop/Betrouwbaar dus ideaal..
Maar goed kleine dingen mocht ik nog wel veranderen.. luchfilter en wat race-gaas..
komt ook nog wel
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

S6 ermee!!
Heb je :foto: van je twingo!!??
TwingoPurpleMonster

zie vorige pagina ;)
Rontwingo

Ollie schreef:Iemand een fotootje van de Twingo van Opa, wil die uitlaatjes wel eens zien :D
Dit is de twingo van Andre toch?? Foto stond trouwens bij meeting gallery.

[img]http://www.renault-tuning.com/meetings/56_100_0988.JPG[/img]

Heb zelf deze uitlaat ook gehad en ziet er erg goed uit 8)
Ollie

Rontwingo schreef:...foto van Twingo van Opa...
Ziet er zeker niet verkeerd uit (Y)
TwingoPurpleMonster

Liet de foto van jou dubbele pijp zien en dat vond mn ma (ja auto nog is deels van haar) niet mooi was de auto te klein voor MAAR! mag wel een opvallendere ENKELE uitlaat eronder doen als ik zou willen hehehe das al een stap dichterbij... Dus nog iemand iets moois in de aanbieding voor onder een 1.2 16Vtje??
IK hoor het graag!
Douwe

Auto te klein :s Twingo is net zo groot als een golf +/- en daar zie je ook bij het leven twee pijpen eronder zitten :D

Heb zelf ook twee, maar dan twee grote ovale pijpen en dat staat toch echt :worship: zelfs onder een starslet of een Fiatpinda staat dat nog cool :smoke:
TwingoPurpleMonster

Ja vind ik ook maar jah maakt dat mn ma wijs...
Miss over een jaartje of wat heb ik eigen Twingo kan ik mn gang gaan :)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

TwingoPurpleMonster schreef:Liet de foto van jou dubbele pijp zien en dat vond mn ma (ja auto nog is deels van haar) niet mooi was de auto te klein voor MAAR! mag wel een opvallendere ENKELE uitlaat eronder doen als ik zou willen hehehe das al een stap dichterbij... Dus nog iemand iets moois in de aanbieding voor onder een 1.2 16Vtje??
IK hoor het graag!
Ik zou voor een DTM Style dubbele uitlaat gaan zoals Dtune_stefan heeft. Hij heeft alleen een sebering of iets in die klasse = duurder merk. Alleen voor de wat armere student kan je ook een raceland demper kopen die daar precies op lijkt. Ik weet het is geen top, maar ik heb het geluid ook nog nooit gehoord, dus kan het ook niet afkeuren.

[img]http://www.xs4all.nl/~fiscalin/twingopix/dtm.jpg[/img]

Te vinden bij: http://www.raceland.ws
* Stefan T-SPORT *
Stefan S.

Renco(Vos) heeft ook zo'n Raceland ding gekocht en heeft deze gelijk weer verkocht. Als ik me het goed herinner zal er een mege pokkeherrie in zo'n ding :D
TwingoPurpleMonster

Ja ik weet het die is mooi... Maar mij word van wat kanten (vrienden , ja die heb ik, enzo) aangeraden om RVS te nemen.. dat is betrouwbaarder...
en ja ben ook een nie al te rijke student maar heb er wel WAT geld voor over
Stefan T-SPORT
Contacteer:

dtune_stefan schreef:Renco(Vos) heeft ook zo'n Raceland ding gekocht en heeft deze gelijk weer verkocht. Als ik me het goed herinner zal er een mege pokkeherrie in zo'n ding :D
Ja maar dat was 1 DIKKE pot maatje cola fles. Heb ik zelf ook nog naar gekeken om over te nemen van hem, maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik toch wel tevreden ben met mijn remus.

En ik vraag me dus af wat voor een geluid er uit zo'n demper komt. Ik bedoel, hij heeft vast nog wel een tussendemper en zijn katalysator zal er voorlopig ook nog wel onder blijven :D (tenzij je moeders boos wilt hebben :lol: )
* Stefan T-SPORT *
Stefan T-SPORT
Contacteer:

TwingoPurpleMonster schreef:Ja ik weet het die is mooi... Maar mij word van wat kanten (vrienden , ja die heb ik, enzo) aangeraden om RVS te nemen.. dat is betrouwbaarder...
en ja ben ook een nie al te rijke student maar heb er wel WAT geld voor over
Je moet heel wat raars doen, wil je dit binnen korte tijd onder je auto weg laten rotten hoor :)

Edit: Kijk hier anders maar even: http://www.shop.a-b-t.net/renault_tunin ... uspuff.htm
* Stefan T-SPORT *
TwingoPurpleMonster

Ja owkeej maar blijven die eindpijpjes ook mooi zilver/chroom/ijzer wat voor kleur dan ook? want wil geen roestpijppies er strax onder hebben hangen...
Stefan T-SPORT
Contacteer:

TwingoPurpleMonster schreef:Ja owkeej maar blijven die eindpijpjes ook mooi zilver/chroom/ijzer wat voor kleur dan ook? want wil geen roestpijppies er strax onder hebben hangen...
Tegen die tijd is die twingo van jou en koop je een megavet demperloos uitlaatsysteem met twee mooie sierstukken aan beide kanten. Ik bedoel, voor die kleine honderd euro voor deze pot kan je het ook niet laten....maar dat is mijn mening, kan het mis hebben hoor :wink:
* Stefan T-SPORT *
TwingoPurpleMonster

Die Blast vind ik wel gaaf zit alleen te twijfelen tussen de zwarte of de inox kleur? inox is mooier onder paarse twingo denk ik wat denken jullie?[/img]
Mrtn
Car: R5GTT

dtune_stefan schreef:Renco(Vos) heeft ook zo'n Raceland ding gekocht en heeft deze gelijk weer verkocht. Als ik me het goed herinner zal er een mege pokkeherrie in zo'n ding :D
:lol: :lol: dan heeft die hoe* 'm aan mij verkocht :p

enne.... over dat geluid, kheb juist dat middenstukdemperpijpdinges eruit gehaald omdat ik nix hoorde en nu nog valt het tegen :)

stationair tot 2500 tpm een lekker brommetje, bij 4000tpm muisstil, de ideale uitlaat dus eigenlijk (Y)
Mrtn = Maarten
Rontwingo

Ik heb er een Blast universele onder zitten die je in geluid kan verstellen. Opzich is het geluid erg overdreven voor een twingo, maar er komt dus zeker wel een mooie brom uit en bij schakelen of gas los komen er af en toe knallen uit :D

Bij mij is dan wel altijd de demper eruit, dus als het je teveel wordt kun je altijd nog de demper erin draaien en dan nog komt er een leuk bescheiden geluidje uit.
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Weet je wat het bij mij is...Ik heb echt zo'n lekker geluid als ik het gas diep intrap. Alleen ik wil ook een lekker zwaar geluid als ik rustig rij. En dat krijg ik dus niet voor elkaar en is mijn vraag dus of je dat wel kan krijgen als je een andere demper eronder hangt, bv zo'n dikke japanner van raceland.

Ik heb nu een rechte pijp naar achter naar mijn Remus 90mm, dus ook zonder katalysator en zonder enige demper. Lekker knallen af en toe :D
* Stefan T-SPORT *
Rontwingo

Bij mij is het geluid continu zwaar en brommend. Maar dat is soms heel irritant, want je moet je radio ook weer 10x zo hard zetten om het nieuws bijv te horen :wink:
R(ay)Si

Rontwingo schreef:Bij mij is het geluid continu zwaar en brommend. Maar dat is soms heel irritant, want je moet je radio ook weer 10x zo hard zetten om het nieuws bijv te horen :wink:
Of je leest gewoon de krant smorgens :P

:lol:

Edit: Daar lees je natuurlijk weer niets van wat je te horen krijgt...*slim*

:lol:
Alleen nog maar VW!
Gesloten