Gaarne locken i.v.m. verkoop auto. (Twingo Douwe)

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
Ollie

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 4&cache=no

En dan hebben we nog niet de extra's meegeteld natuurlijk...maar zoals je zelf al zegt, blijft het mijns insziens ook geen dure aankoop!
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Douwe schreef:Hmmm dan kom ik idd op 666,- uit ik weet niet meer waar ik het vandaan had maar kwam op een nieuwaarde van 15000 uit dat zal dan wel een gewone 21 zijn geweest.

hmmm dan kom je dus rond 3500,- inclusief keuring uit is wel veel maar volgens mij is die dat nog steeds dik waard of vergis ik me?

Maar goed de mijne moet eerst verkocht worden. Ik ga me geld niet weg gooien dus als niemand ervoor bied wat ik er voor wil hebben blijft die Twingo (Y)
Als je al kijkt naar twingo's uit dat jaar en die km stand bij dealers of op autotrader o.i.d. dan kom je ook al gauw rondt de 3000 uit. Dus al met al zeker geen gekke prijs.
* Stefan T-SPORT *
Ollie

De mensen die weten wat Douwe allemaal aan zijn Twingo gedaan heeft, weten natuurlijk helemaal wat ie waard is! Zelfde verhaal voor de 21T van Gille! Wil Gille niet ruilen :wink:
Douwe

Ollie schreef:De mensen die weten wat Douwe allemaal aan zijn Twingo gedaan heeft, weten natuurlijk helemaal wat ie waard is! Zelfde verhaal voor de 21T van Gille! Wil Gille niet ruilen :wink:
Was mijn eerste vraag maar hellaas no go dus zal eerst de mijne moeten verkopen :smile:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

En ik zie de ad al op marktplaats staan.
Volgens mij is je Twingo veel meer waard hoor :)

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/67378.htm

Succes met de verkoop en de aankoop, een 21T is best wel supercool. Heb je nog sneller dan een GTT ook, flink verschil met Twingo :D :p
Douwe

Joost (DoubleYou) schreef:En ik zie de ad al op marktplaats staan.
Volgens mij is je Twingo veel meer waard hoor :)

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/67378.htm

Succes met de verkoop en de aankoop, een 21T is best wel supercool. Heb je nog sneller dan een GTT ook, flink verschil met Twingo :D :p
Als ik de echte waarde zou vragen moet ik rond de 4500 a 5000 euri gaan zitten en hellaas is er geen mens die dat ervoor geeft. Ik zit kijkend naar marktplaats iets boven wat ze voor een standaard Twingo vragen maar ja de mijne heeft ook iets meer :lol:
Stefan S.

Tja...ik ken het. Ik bied mijn Twingo in tegenstelling tot een standaard twingo ook goedkoop aan. En dan nog is het moeilijk om een serieuze koper te vinden. Momenteel is het erg slap op marktplaats (N)
Douwe

Even gekeken wat een 21Turbo mij maandelijks zal kosten valt me reuzen mee (Y)

Verzekering All risk: 88,- (betaal nu 70)
Motorruigenbelasting: 39 per maand (117 per kwartaal)

Dat valt me errug mee :)
R(ay)Si

Zonde dat je hem verkoopt!

iig succes en hopen dat je hem eerder kwijt bent als Gille :wink:
Alleen nog maar VW!
-jacco-
Über-Spammer

Idd, zonde dat je hem verkoopt, maar de verleiding naar iets snellers, kan ik me eigen goed voorstellen :wink:
Jammer dat de conversie niet doorgaat, zeker na al het werk dat je al in de Twingo heb gestoken.
Succes met de verkoop
Douwe

Conversie is idd gaaf maar moet wel goed en met een studerende vriendin is dat erg krap.

Eerst maar kijken of ik snelle ben dan Gille zo niet dan maar kijken wat ik ga doen.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Heyz jammer dat je m weg doet, hebben we weer een twingorijder minder, 3000 euro is ie meer dan waard!!

s6 ermee.
Stefan S.

Is dit niets voor jou 5 GTT? Dan hou je de twingo en is je vriendin ook weer blij :D
Robert Turbo

dtune_stefan schreef:Is dit niets voor jou 5 GTT? Dan hou je de twingo en is je vriendin ook weer blij :D
Ja, die heb ik ook zien staan, ziet er zeer strak uit. (Y)
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Douwe

Zo na een lange zeer lange avond is de kogel definitief door de kerk de Twingo is definitief NIET meer te koop :beer:

Ik heb alle voors en tegens nog eens goed met mijn vriendin doorgenomen en uiteindelijk besloten het Twingo project door te zetten. Welliswaar op een lager pitje maar toch.

De 21 van Gille is prachtig maar tja mij kennende duurt het niet lang voordat ik er toch geld in ga steken. Dan kan dat beter in de Twingo aangezien ik daar al een eind mee op weg ben.

Nu weet ik zeker dat een aantal mensen zo iets hebben van tss houden verkopen houden verkopen make up your mind :lol: en eigenlijk hebben die gelijk. Ik heb bij elke auto (dis de 7de) de zelfde fout gemaakt eerst geld in steken en voordat die echt af verkopen en naar de volgende. Hierdoor is een auto nooit echt geworden hoe ik het wou.

GTT conversie uiteindelijk zeker de bedoeling maar wanneer we zullen wel zien. ALs ik een perfect blok tegen kom koop ik die indien mogelijk zeker maar waarschijnlijk komt die er niet gelijk in. Wil voorlopig door tuffen op de 1.2 power wel zo goedkoop en pas als ik financieel wat beter zit gaan ombouwen.

Nou ik zou zeggen that's all folks :p

Zodra er update's zijn poste ik ze ga in elk geval die kleine mistlampen vervangen door grotere zodat de gaten beter zijn opgevuld (Y)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Ik weet wat er door je hoofd heen gaat Douwe. Ik ben ook wel eens een paar leuke autotjes tegengekomen, maar elke keer begint mijn twingo dan opeens superlekker te rijden. Alsof ie wil zeggen dat ik em niet weg moet doen :lol:

Wacht maar, over een tijdje zie je echt weer een mooie wagen en begint het allemaal opnieuw. Maar dan moet je gewoon even lekker met je twingo gaan toeren over de dijk ofzo en weet je weer waarom je em hebt 8)
* Stefan T-SPORT *
Douwe

Idd. daarnaast op het moment dat je hem verkoopt krijg je opeens van wilt vreemde te horen hoe mooi je auto en is en waarom je hem in vredesnaam verkoopt dat zet je ook aan het denken :lol:

Daarnaast ik heb de laatste tijd weinig in de Twingo gereden door dat ik ziek ben. Toen ik gister een heel stuk in de Twingo reed viel me o.a. op dat de uitlaat eindelijk ingebrand is en nu erg bruut brult :smoke:

Of misschien brult die extra hard om niet verkocht te worden :lol:

(F) voor al diegene die ik onnodig heb laten schrikken met het feit dat de Twingo weg zijn gaan. Het zal (voorlopig :p) niet meer gebeuren (Y)
Ollie

Wilde mijn vriendin je Twingo net kopen :(

:p
Douwe

Ollie schreef:Wilde mijn vriendin je Twingo net kopen :(

:p
Hmm ok verkocht :lol: :wink:

Ik weet ik ben erg :p maar beter dan vroeger toen bedacht ik me altijd een paar dagen/weken nadat ik de auto verkocht had :wink:

Nu heb ik me tenminste bedacht voordat het te laat is :beer:
R(ay)Si

:worship:

Succes iig verder nu!!
Hopen dat er nu een beetje geluk op je pad ligt en je soon tegen een GTT blokje aan mag lopen ;)

(Y)
Alleen nog maar VW!
Rontwingo

Beter Douwe, lekker je twingo verder opvrolijken :p
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Make up your mind, Douwe... :)

Dit is niet de eerste keer dat je 'm wilt verkopen, toch? :)
Douwe

Merijn schreef:Make up your mind, Douwe... :)

Dit is niet de eerste keer dat je 'm wilt verkopen, toch? :)
2de keer om precies te zijn dat wil zeggen dat ik echt serieus was :lol:

En tja met dit soort dingen ben ik echt net een ping pong bal :D maar ja met zaken die heen en weer gaan hebben we bij het FNO wel meer ervaring dus..... :p

Maar ik denk dat het voorlopig wel duidelijk is ik blijf rondtuffen in de Twingelo tot dat ik het financieel beter heb. Of tenzij ik tegen een perfect GTT blokje voor weinig op loop dan gaat die Twingelo zowiezo "nooit" meer weg :beer:

21 Turbo is zwaar vet maar ja als er toch wat kapot gaat ben je wel zuur qua kosten bij een GTT valt dit in verhouding wel mee maar ook een GT blok komt er niet in tot dat ik het ruimer heb. Maar dat betekent niet dat ik het blokje niet aanschaf als ik iets tegen kom :smoke:
-jacco-
Über-Spammer

Toch wel relaxed dat je m houdt...
Ik kan de frustaties ivm snelheid goed voorstellen,
Maarja... Tis ff nie anders, da komt allemaal wel goed...
Ander zouden we een Twingo rijder moeten missen... En zo verschrikkelijk veel zijn der nou ook weer nie...
Douwe

De keren dat ik geniet van mijn Twingo komen veel meer voor dan die keren dat ik geïriteerd ben omdat die niet vooruit is te branden. Moet ik mezelf alleen af en toe aan herineren :P

En ach over het algemeen valt het wel mee zeker bij lagere snelheden trekt die nog best wel door maar tja boven de 100 houdt de "power" wel op jammer genoeg (N)
R(ay)Si

Gewoon lekker gaan sparen! Dan heb je veel meer plezier!

Er rijden dan nog maar 2 GTT twingo's toch?

Is toch veel leuker als een auto waar er al een hoop van rijden :P ;)

En jou Twingo is optisch al heel ver! Gewoon doorzetten (Y)

:)
Alleen nog maar VW!
-jacco-
Über-Spammer

R(ay)Si schreef:Gewoon lekker gaan sparen! Dan heb je veel meer plezier!

Er rijden dan nog maar 2 GTT twingo's toch?

Is toch veel leuker als een auto waar er al een hoop van rijden :P ;)

En jou Twingo is optisch al heel ver! Gewoon doorzetten (Y)

:)
Ben ik het helemaal mee eens, gewoon doorzetten (Y)
Heb op marktplaats ook wel es een gele Twingo met Turbo blok te koop zien staan,
weet alleen nie of en waar tie rijdt, maar desondanks blijft het zeer zeker bijzonder...
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

JJJJUUUHHHH Douwe blijft (voorlopig) twingo rijden, goed besluit!!
De hoeveelheid twingo's hier is toch al zo minimaal!!

S6 met je fase 2 bumper, zit er zelf ook over na te denken om dat te doen!!
Weet jij zo wat bumpers spuiten kost(gemiddeld)(als ik m zelf schuur en in de primer zet!!
Douwe

Zelf in de primer zetten nooit doen als er dan iets mis gaat krijg je de eeuwige discussie wiens schuld het is van de spuiter of heb jij de verkeerde primer gebruikt of simpelweg niet goed in de primer gezet :s

Ik was 300 kwijt voor mijn bumpers + sideskirts + stootstrips + deurschelpen + spoiler. (totaal 375 maar dat was omdat ik 2 kleuren gebruikte alles in kleur was 300 geweest)

Ik zit zelf nu te pijnzen omdat ik een beschadiging aan mijn voorbumper heb bijspuiten kost 50 aangzien hij dan een heel stuk opnieuw moet doen zodat het niet zichtbaar is.

Vandaar dat ik zit te denken om een phase 2 bumper te doen en die dan in kleur.
Rontwingo

:lol: iedereen gaat dus aan de fase 2 bumpers beginnen..!!! Ben benieuwd wat het eindresultaat bij iedereen is :)
Douwe

Zo nu de Twingo blijft wordt het tijd om verder te gaan :D

Naast de search naar het perfecte GTT blokje voor weinig ;) ben ik ga denken waar ik ga beginnen.

Na wat twijfelen heb ik besluiten om gewoon me oorspronkelijk schema te volgen. Dus ik ga verder met het interieur.

Ik ben van plan om van de sloop een dashboard te halen. Deze te gaan spuitplamuren en scheuren tot dat die glad is. Vervolgens ga ik het spuiten.

De zijpanelen zit ik nog over te twijfelen. Die zijn gevoeliger voor krassen etc dus spuiten is niet ideaal. Ik zit er aan te denken om dun MDF op maat te maken en dat te gaan bekleden. De originele bekleden is door alle rondingen en bochten erg lastig en daarnaast zelf wat maken lijkt me wel kicke.

Wanneer het af is geen idee ik ga rustig beginnen maar zolang ik ziek ben kan ik maar kort elke keer wat doen. Daarnaast heb ik nog een Citta staan die ik als verrassing voor mijn vriendin nog moet opknappen en aangezien ik van de techniek van die dingen geen kaas heb gegeten gaat daar ook aardig wat tijd inzitten :lol:

Na het interieur ga ik denk ik aan phase 2 bumpers beginnen maar we zullen wel zien :D
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ben wel benieuwd naar je plannen om je interieur te veranderen.
Vind bv bij de twingo fase 2 mooi dat achter het stuur en bij de bijrijder je niet van die kuilen heb in het dashboard maar dat het juist mooi bol meeloopt!!
Volgens mij kan je aardig wat veranderen aan je interieur?!!

S6...... We w8en af :foto:
Douwe

Zo net een half uurtje terug uit Amsterdam.

Heb daar de Clarion CD Combi DXZ948RMP opgehaald. Heb hem eerst bij die man in zijn auto beluisterd en kwaliteit is echt super :worship: ik dacht eerste instantie dat die er een versterker en een duur compo setje ofzo in had zitten maar nee alleen de radio en de standaard compo die bij een VW caravelle komt. :lol:

Maar dus toch heel mooi geluid en een prachtig design en touchscreen is ook leuk :D

Heb er €350,- voor betaald inclusief garantie papieren en boekje + aansluitschema (Y) Alleen de doos niet. Radio komt uit duitsland een vriend van hem werkt daar bij een audio importeur en via hem kan die dit soort audio waar de doos van beschadigt waardoor ze niet naar de winkel gaan en afgeschreven worden voor weinig overnemen.

Over 3 weken gaat ie voor mij naar een 6 cd wisselaar kijken :smoke:

[img]http://www.carmedia.nl/plaatjes/fotos%2 ... 948RMP.jpg[/img]

Heb hem net effe in mijn auto aangezet alleen op de voor boxen klonk super alleen konden die twee kleine boxjes de power van de radio niet aan hoger dan 30 kon ik niet. Morgen effe kijken hoe ik de boel aansluit aangezien mijn achterboxen niet op de stekker zitten dus dat moet ik effe aanpassen. (de panasonic kwam uit Andorra en had niet zulke stekkers.)
Rontwingo

ziet er sjiek uit (Y)
Gesloten