Ey ik ga misschien een 5 Baccara kopen (oh jawel) en heb nog uiteraard allemaal GTT onderdelen die ik erop wil zetten, waaronder de klokken. Weet iemand of de klokken van een Baccara ook digitale signaal krijgen? Of analoog? Als het digitaal is moet ik het tog zó kunnen overzetten?
En of iemand specs heeft van de multi en mono point motoren, of hoe deze verschillen? Kan het hier op RTC iig niet vinden...een multipoint heeft tog ook een andere inlaatspruitstuk + ecu + ongein of niet? Anybody?
Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden (van een 5 baccara cabrio, maar ja is wel zelfde motor). Deze is tog monopoint (carb)?
SPECIFICATIES
Model: EBS Supercinq Baccara 1.7 Cabriolet
Kleur: 694 noir
Bekleding: beige leder
Niewprijs (1989): waarschijnlijk NLG 45.495
Motor: voorin, overdwars,
4 cilinder in lijn, 4 takt, 2 kleppen per cilinder,
bovenliggende nokkenas, 5-voudig gelagerde krukas,
elektronische ontsteking
Carburatie: Solex 38 / 34 Z 10
Koeling: vloeistof
Compressieverhouding: 10.0 : 1
Cilinderinhoud: 1721 cc
Boring X Slag (mm): 81.0 X 83.5
Max. vermogen: 64 kW (87 pk) bij 5500 tpm
Max. koppel: 132 Nm bij 3500 tpm
Gewicht: 900 kg
Transmissie:
5-versnellingen vooruit:
1. 3.091
2. 1.842
3. 1.320
4. 0.967
5. 0.758
3.545
3.563
Aandrijving: voorwielen
Voorwielophanging: MacPherson, schroefveren,
stabilisatorstang
Achterwielophanging: onafhankelijk, torsieveren,
stabilisatorstang
Rem voor: geventileerde schijven
Rem achter: trommels
Bandenmaat: 165/65 R 13
Topsnelheid: 172 km/u
Acceleratie 0 - 100 km/u: 10.2 sec
Verbruik per 100 km: 10.3 l.
[R5 Baccara] Elektrisch of analoog? Multi- of monopoint?
gtt tellerbak past wel, maar idd de kmteller is electronisch in tegenstelling tot de huidige teller welke met een kabel aangedreven word. Een hoop werk dus om allemaal om te bouwen. En waarom in vredesnaam een gtt tellerbak in een baccara??? Heb je de tellerbak oranje....en de rest met groene verlichting
Ik geloof dat ik het lekker origineel zou laten.
Wat betreft de motoren: De multipoint levert 95 pk, en de mono 73 ofzo. Tis een goed merkbaar verschil, en in de toekomst zeker een motorconversie waard. Motoren verschillen niet veel van elkaar, behalve het inlaattraject, en uiteraard de kabelboom en de ecu (zoals je zelf al dacht)
Ben overigens benieuwd hoe een baccara er in de cabrio uitvoering uitziet

Wat betreft de motoren: De multipoint levert 95 pk, en de mono 73 ofzo. Tis een goed merkbaar verschil, en in de toekomst zeker een motorconversie waard. Motoren verschillen niet veel van elkaar, behalve het inlaattraject, en uiteraard de kabelboom en de ecu (zoals je zelf al dacht)
Ben overigens benieuwd hoe een baccara er in de cabrio uitvoering uitziet

op verzoek:
[img]http://members.lycos.nl/azor/renault/pics/bac06.jpg[/img]
sja, en ik denk dat ik tog een ph2 turbo motor erin wil hebben...alle luxe van een baccara, met de snelheid van een GTT...ghehehe
[img]http://members.lycos.nl/azor/renault/pics/bac06.jpg[/img]
sja, en ik denk dat ik tog een ph2 turbo motor erin wil hebben...alle luxe van een baccara, met de snelheid van een GTT...ghehehe

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Ook maar meteen alles omzetten idd. En baccara is niet in multipoint geleverd, alleen carb of monopoint (gelijk aan de GTX uitvoeringen).
Tellerbak is toch zo ongeveer hetzelfde? Je kan wel een tellerbak van een GTE erin zetten btw.
Tellerbak is toch zo ongeveer hetzelfde? Je kan wel een tellerbak van een GTE erin zetten btw.
wel mooi zo'n baccara cabrio!
Enne, lekker origineel is ie toch ook mooi?

Enne, lekker origineel is ie toch ook mooi?

Als er een PH 2 GTT motor in komt, dan zou ik ook de versnellingsbak (subframe helemaal eigenlijk) en dus ook de tellerbak en alle dashboard verlichting overzetten...Riël schreef:Ook maar meteen alles omzetten idd. En baccara is niet in multipoint geleverd, alleen carb of monopoint (gelijk aan de GTX uitvoeringen).
Tellerbak is toch zo ongeveer hetzelfde? Je kan wel een tellerbak van een GTE erin zetten btw.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
2x mee eensAlleycat schreef:wel mooi zo'n baccara cabrio!
Enne, lekker origineel is ie toch ook mooi?![]()

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Beter lezen! Ik ga géén cabrio kopen...die specs had ik van een cabrio, en die foto omdat bart v dat ff wilde zien. Vandaar
...is een gewone hard top baccara. Ik vind de tellerbak van een GTT wel wat mooier; de km- en toerenteller even groot; gwoon mooier. En de kleur van de verlichting kun je altijd veranderen, andere tellerplaten enz.
De GTE is de enige 1.7 met multipoint dan? Heeft die ook het onderstel van een GTT?

De GTE is de enige 1.7 met multipoint dan? Heeft die ook het onderstel van een GTT?
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
die heeft hetzelfde onderstel als een gttAREXSTYLE schreef:Beter lezen! Ik ga géén cabrio kopen...die specs had ik van een cabrio, en die foto omdat bart v dat ff wilde zien. Vandaar...is een gewone hard top baccara. Ik vind de tellerbak van een GTT wel wat mooier; de km- en toerenteller even groot; gwoon mooier. En de kleur van de verlichting kun je altijd veranderen, andere tellerplaten enz.
De GTE is de enige 1.7 met multipoint dan? Heeft die ook het onderstel van een GTT?
Ho even, ik mis ietsMrtn schreef:zet er dan een tellerbak van een R19 in, is 't zelfde als die van de GTT, alleen geen turbodruk meter, die heb je toch niet nodig

Ennuh Arex, zit ik nu officieel vast aan dat 1.7 blok
