Chris: Moge, met Chris.
Onbekend nummer: Goedemiddag, met die en die.
Chris: Met wie?!
Onbekende: Met *****, ik heb je vrijdag in Leiden gesproken.
Chris: Oja, hoe is het?!
Onbekende: Niet zo best, ik moet de GT Turbo verkopen.
Chris: Joh, zonde man, je hebt hem net twee dagen! Niets aan dehand toch?
Onbekende: Om redenen* moet ik hem verkopen.
* Gaat ondergetekende verder niet op in.
Chris: Ik kom wel ff kijken of het wat is.
Onbekende: Okee, tot zo.
Ondertussen komen Ivo, Ronnie en Jappe aanrijden bij mijn huis, we zouden namelijk naar een meeting in Ridderkerk gaan.
De plannen veranderen, we gaan een GT Turbo bekijken.
We stappen in de Saxo, op naar een GT!
We draaien de straat in bij de eigenaar en zien de GT staan.. Toen ik hem vrijdag voor het eerst zag op een meeting in het donker zag het er wel aardig uit, maar nu viel het me allemaal goed tegen..
Rondom beschadigd, lv scherm en skirt in elkaar, roest op ALLE bekende plekken en ga zomaar door.

Toch maar ff starten, choke werkt niet, en echt denderend liep de motor ook niet, maar goed hij is koud en dat word zo misschien beter.
Ik rij er ff een rondje mee en merk dat er aardig wat werk aan zit, uitlaat lek, koppeling is niet veel meer, startmotor kan elk moment stoppen en ga zomaar door. Niet al te best dus..
Teveel werk voor mij, bij terugkomst noemde ik de prijs waarvoor ik de gok wel weer wil nemen.
Dat was uiteraard te weinig, ik zeg tegen de eigenaar, denk er maar over na, maar als je meer wilt dan de prijs die ik noem moet je vooral niet bellen. We stappen in de auto en gaan weg, op naar Riderkerk!
We zitten ergens te eten, en plots gaat mijn telefoon.
De eigenaar van de GT aan de lijn, wij weer naar zijn woonplaats, om een lang verhaal kort te maken, ik geef hem geld en we nemen de auto mee..
Dit hadden we gister niet bedacht toen we vanacht met zijn vieren aan het hakken waren op een live optreden van de PARTY ANIMALS!! Whaha!
Ik stap in, Ronnie rijdt met me mee.
Jappe en Ivo rijden in de auto(Saxo VTS) waar ik normalitair mee rij en we duiken de snelweg op.
De 5 rijd wel aardig, maar word wel snel en erg warm.. We rijden rustig richting Gouda en ik raak aan de praat met Ronnie. Gesprekken zoals mannen onder elkaar wel vaker voeren..
Ik weet dat hij eigenlijk ook wel weer een 5je wilt en binnen een half uur verandert de GT Turbo weer van eigenaar.. Ronnie is weer terug bij zijn oude geloof! Hij gaat het wederom proberen met die Franse teringzooi!
Ronnie, aanwezig op elke RTC meeting heeft al twee GT Turbo's gehad, waarmee hij aardig wat pech heeft gehad. Hij koos daarom voor Duitse degelijkheid, en kocht een VW Golf. Alles wat met GT Turbo te maken had heeft hij daarna in een verwarde bui verbrand en vernietigd..
Door omstandigheden krijg ik de foto's hier ff niet werkend, straks thuis zullen ze volgen
.
Ik ga nu gauw weer poesten, straks missen ze me..

Ondertussen is Jochem, van de Haas Engineering ook gearriveerd om de technische staat ff te beoordelen..
Alvast een voorproefje, vanavond meer!
De rode phase 1 uit april 1987 is voorzien van heuse M3 spiegels nieuwe stijl.. Jottem..
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_v12.jpg[/img]