DE KM-TELLER UITGEREDEN en iets meer ( km-teller gaat tot 180

klopt, 230+ als het goed is, aangezien mijn teller maar tot 240 loopt, zal ie op topsnelheid ongeveer weer op 0 staanBart V schreef:Panoramix schreef:170 met een R25 V6 turboJep....en soms gaatie een stuk minder snel dan de fabriek beweertPanoramix schreef:Ik zie toch wel hoge snelheden van auto's die dat volgens mij qua fabrieksopgave nooit redden, teller zal wel flink afwijken
Een 25 V6T zou toch minstens 230 moeten lopen, valt tegen als je er slechts 170 mee haalt
De spider is zeer leuk inderdaad,heb er een paar jaar geleden er ook in gereden ,maar was wat jammer ,had hem opgehaalt voor een show,in hhw,dus reed van uit alkmaar naar heerhugowaard met lichte regen terug, zonder dakje+raamRobert Clio S. schreef:Renault Clio S 1.4 8v 1992 -> 185 km/h
Renault Spider -> 215 km/h
Renault Laguna 1.9 dCi 2002 -> 200 km/h
Renault Laguna 3.0 V6 1997 -> 180 km/h
Renault Clio 1.2 8v 1999 -> 180 km/h
Renault Espace 3.5 V6 2003 -> 185 km/h
Renault Kangoo 1.9d 55 pk 1999 -> 150 km/h
Renault Megané 1.6 16v 1999 -> 200 km/h
Renault Laguna 1.6 16v 1999 -> 210 km/h
Renault Megane Break 1.6 16v 1999 -> 200 km/h
Renault Clio 2.0 16v 2001 -> 160 km/h (wel te bedenken dat het voor het paleis Soestdijk was, en de Marrechaussee netjes hun duimpjes omhoog staken)
Jaguar S-Type 4.0 V8 -> 180 km/h
De Spider was toch wel het extreemste waar ik ooit mee gereden heb.
hahah ja dat is wel balen. Bij mij stond het ook op het punt te regenen. De Spider moest van Soest naar Huizen. Toen ik de autosleutels aan de verkoper van Stam Huizen gaf barstte het los. Gelukkig had ik wel een raam erin. Ooit komt er eentje in mijn bezit, leuk speelgoed om te hebbenREMCO-X schreef:De spider is zeer leuk inderdaad,heb er een paar jaar geleden er ook in gereden ,maar was wat jammer ,had hem opgehaalt voor een show,in hhw,dus reed van uit alkmaar naar heerhugowaard met lichte regen terug, zonder dakje+raam
Ik geef alleen mijn mening en stel een vraag, je kan ook gewoon antwoorden. Ik vraag helemaal niet om een slotje, niet direct zo negatiefDroes schreef:als dit topic geen nut heeft sluit maar hé,
stop ik er ook geen tijd meer in als de overzichtslijst niet voldoet.
slotje graag
Beetje makkelijk gezegt als je niet weetSilverRS schreef: Ik lees hier het een en ander over williamsen die 250 en 260 rijden. Ik ga ook zo`n teller halen bij Veban rijswijk.
ik wil het ook wel eens meemaken om zo hard te rijden.
![]()
Ikke 150 met een r4, maar dan niet in slipstream. Ben benieuwd wat dat met een alpine turbo blokkie gaat doen.Jeroen V schreef:160 met de Renault 4 ...
In de slipstream bij een mercedes sprinter
heb wel eens "30 en een rondje" op de teller van een 4tje gehadda-goof schreef:Ikke 150 met een r4, maar dan niet in slipstream. Ben benieuwd wat dat met een alpine turbo blokkie gaat doen.Jeroen V schreef:160 met de Renault 4 ...
In de slipstream bij een mercedes sprinter
De spijlen van de vangrail in dit geval. Daar zit je in die auto toch tegen aan te kijken... [Zeer laag...]Ton schreef:dat is heel vaak zo met een vangrailspeedline schreef:Rond de 300km/h in een DeTomaso Pantera met een leuk motortje... Meegereden want ik pas niet achter het stuur...
Maar meer als 80m/s is best geinig. Spijlen van de vangrail vervagen tot een rechte streep...
Ton schreef:dat is heel vaak zo met een vangrailspeedline schreef:Rond de 300km/h in een DeTomaso Pantera met een leuk motortje... Meegereden want ik pas niet achter het stuur...
Maar meer als 80m/s is best geinig. Vangrail is een rechte streep...