Lady Justice schreef:Wie was er gister naar de Meidenmarkt in Schoorl met z'n Clio 16v inclusief nieuw creme kleurig voorzijscherm? Ik was niet in staat het kenteken te onthouden *hik*.
In Alkmaar rijdt deze 98'er waarschijnlijk rond. Staat vaak in Hoedplan en moet nog gespoten worden. Volgens mij had die deze velgen;
vanmorgen gespot
langs de snelweg bij schiphol
blauwe 5GTT,
geen rtc kenmerken,
zag er super netjes uit
ding stond alleen stil en geen eigenaar in de buurt...
Marc schreef:Vanavond omstreeks 18:00 in Rotterdam, stoplichten bij de Erasmusbrug:
GTT/GTE Bleu Sport
OZ Superturismo's
iets verlaagd
kenteken begon met VJ-
Zag er van een afstand erg mooi uit
Bijzonderheden: RTC-sticker op de zijruit.
Iemand??
Cheers
Nette GT Turbo is dat.
Hij was van een jongen uit de omgeving Leiden die kocht hem een jaar of 4 terug bij Stoutjesdijk Soesterberg, en die heeft hem 1/1.5 jaar geleden via Markplaats verkocht.
Helaas weet ik niet van wie hij nu is, maar Marcel(Oxje) heeft hem ook al eens gespot.
Een Renault 15 gti (dacht ik eerst...)
Maar na wat zoekwerk op i-net zal het wel een GTL zijn geweest.
Had ik nog nooit gezien.
Vond m er wel stoer uitzien ondanks de oude staat.
chendy schreef:Zojuist om 14.15u op Skippol (nabij Ibis hotel) een knalrode GTT met K-Tec look en rode raamband. Ik reed 'm tegemoet en kon nog net via de achterspiegel zien dat er zo'n mooie double-exit in het midden uitstak. Pruttelde lekker en de 5 zag er dikkum uit.
mvg, Chendy.
Deze heb ik vandaag gezien op de parkeerplaats van mcdonalds schiphol noord.
Omstreeks 2300 uur, tussen aalsmeer en hoofddorp, thv schiphol, een Clio Williams
NH-LP-nogiets wat het kenteken, de bestuurder natuurlijk een gegeven, Veban kentekenhouder.
Marc schreef:Vanavond omstreeks 18:00 in Rotterdam, stoplichten bij de Erasmusbrug:
GTT/GTE Bleu Sport
OZ Superturismo's
iets verlaagd
kenteken begon met VJ-
Zag er van een afstand erg mooi uit
Bijzonderheden: RTC-sticker op de zijruit.
Iemand??
Cheers
Nette GT Turbo is dat.
Hij was van een jongen uit de omgeving Leiden die kocht hem een jaar of 4 terug bij Stoutjesdijk Soesterberg, en die heeft hem 1/1.5 jaar geleden via Markplaats verkocht.
Helaas weet ik niet van wie hij nu is, maar Marcel(Oxje) heeft hem ook al eens gespot.
Jongen die hem verkocht heeft, woont in Rijnsburg, door die auto ben ik besmet geraakt door het Renault Virus.
Bij de Eikenlaan in Alphen adr een Clio, gr-xj-47. Als je een search op het forum doet, matched ie in dit topic, maar ik ga natuurlijk geen 165 pagina's doorzoeken.
Jeeves schreef:Bij de Eikenlaan in Alphen adr een Clio, gr-xj-47. Als je een search op het forum doet, matched ie in dit topic, maar ik ga natuurlijk geen 165 pagina's doorzoeken.
Jeeves schreef:Bij de Eikenlaan in Alphen adr een Clio, gr-xj-47. Als je een search op het forum doet, matched ie in dit topic, maar ik ga natuurlijk geen 165 pagina's doorzoeken.
Vanmorgen in Haarlem op de gedempte oude gracht voor de shop een grijze (tungsten) GTT op het eerste oog standaard ik ging schous in en was nie met de auto
vandaag rond 17.00uur een blauw Clio non 16V? in mn spiegel, ik voegde in bij Afoort en kwam even hierna achter me rijden tot afsl. Bunschoten en andere dorpjes
zaten 3of 4 man in, gouden velgen, zwarte bumpertjes e.d.
Vandaag gespot bij de Gamma Arnhem-zuid:
-Een bordeaux rode 5,ik denk zo te zien een GTX.
Hij leek zo vanuit binnen naar buiten kijkend in een nette staat.
"Opvallend" was de goed hoorbare audio installatie .
chendy schreef:Zojuist om 14.15u op Skippol (nabij Ibis hotel) een knalrode GTT met K-Tec look en rode raamband. Ik reed 'm tegemoet en kon nog net via de achterspiegel zien dat er zo'n mooie double-exit in het midden uitstak. Pruttelde lekker en de 5 zag er dikkum uit.
mvg, Chendy.
Deze heb ik vandaag gezien op de parkeerplaats van mcdonalds schiphol noord.
Omstreeks 2300 uur, tussen aalsmeer en hoofddorp, thv schiphol, een Clio Williams
NH-LP-nogiets wat het kenteken, de bestuurder natuurlijk een gegeven, Veban kentekenhouder.
die willie was ik. kwam net van me werk.
mooie auto trouwens
Gisteravond gespot bij een handelaar in de buurt van Roden, een rode Clio 1.4 met de complete neus van een 16V. Zag er leuk uit, prijs kon ik zo snel niet vinden.
Chris schreef:Gisteravond gespot bij een handelaar in de buurt van Roden, een rode Clio 1.4 met de complete neus van een 16V. Zag er leuk uit, prijs kon ik zo snel niet vinden.
Wat doe je daar nou weer?
Volgens mij kan je ook echt geen avond rustig op de bank zitten.
Bas Blue Sport schreef:Woensdag gespot in Joure bij Autoservice Minnema;
Renault 19 16V
FL-DB-**
Zwart
orriginele nette auto
Ja, die auto heb ik ook gespot, maar dan bij mijn werk.
Jongen werkt bij Oenema.
Kenteken = FL-DB-19
Ben vaak met 19 16v bij Oenema en waren al een paar die ook zo 1 wouden.
Kenteken eindigd op -72
Hahahaha, ik had het op een briefje gezet en die heb ik ff gepakt.
Het kenteken is FB-NG-79
Ik denk dat we 2 auto's door mekaat heen halen, was vorige week in Drachten ook een zwarte R19 16V.
Orginele velgen, denk dat jij die bedoelt.
Die jongen kwam uit Joure.