Dat is toch niet normaal ofweldan... Ik ben benieuwd wat andere 16v rijders per maand moeten betalen en waar jullie verzekerd zijn...
Ps. Ik ben 24 jaar
Zo heb ik het ook. Betaal WA 217 euro per jaar op mijn eigen naam (20 jaar, 2 jaar schade vrij)Bram schreef:32 Euro per maand, clio 16V 1992 op eigen naam. Maar wel via de collectieve verzekering van m'n Vader's werk :d
Bram, bij Corus toevallig?Hooliead schreef:Zo heb ik het ook. Betaal WA 217 euro per jaar op mijn eigen naam (20 jaar, 2 jaar schade vrij)Bram schreef:32 Euro per maand, clio 16V 1992 op eigen naam. Maar wel via de collectieve verzekering van m'n Vader's werk :d
Ja klopt, loopt via alianz ofzo. Jij ook dan?Steven schreef:Bram, bij Corus toevallig?Hooliead schreef:Zo heb ik het ook. Betaal WA 217 euro per jaar op mijn eigen naam (20 jaar, 2 jaar schade vrij)Bram schreef:32 Euro per maand, clio 16V 1992 op eigen naam. Maar wel via de collectieve verzekering van m'n Vader's werk :d
Alianz, en werk bij Corus, meteen no-claim van 40%Bram schreef:Ja klopt, loopt via alianz ofzo. Jij ook dan?Steven schreef:Bram, bij Corus toevallig?Hooliead schreef:Zo heb ik het ook. Betaal WA 217 euro per jaar op mijn eigen naam (20 jaar, 2 jaar schade vrij)Bram schreef:32 Euro per maand, clio 16V 1992 op eigen naam. Maar wel via de collectieve verzekering van m'n Vader's werk :d
als het is dat je er 1 afgesloten zou krijgen dan zou ik graag weten waar want ik ben op zoek naar een maatschappy die mijn 21 turbo als semi klasieker accepteren doet,Panoramix schreef:R25 V6 turbo 27 euro per maand, WA, 75% no claim (gaat dat niet op gewicht ook?)
Maar ik wil naar een klassiekerverzekering, auto is voor 1990, bij 7500km jaar dan nog maar 100 euro per jaar......
Ik zal het eens voor je navragen, als 2e auto is dit zeker mogelijk. Ga het ook met de gtt doen. Maurice met die d-kadett verzekert hem ook als klassieker.patrick 21TURBO schreef:als het is dat je er 1 afgesloten zou krijgen dan zou ik graag weten waar want ik ben op zoek naar een maatschappy die mijn 21 turbo als semi klasieker accepteren doet,Panoramix schreef:R25 V6 turbo 27 euro per maand, WA, 75% no claim (gaat dat niet op gewicht ook?)
Maar ik wil naar een klassiekerverzekering, auto is voor 1990, bij 7500km jaar dan nog maar 100 euro per jaar......
groet pat.
Dat is dan ook wel een vrij jonge auto, die van mij is 16 jaar oud, dan vind ik WA wel genoeg, als ik een bumper eraf rijd is ie al totall losselmotheelk schreef:Pfff ik ben jaloers! Ik betaal echt achtelijk veel meer. All-Risk Clio RS uit 2000 met +10% (jaja, schade gereden)... reken uit je verlies... zoeen 250 euro per maand. Alleen WA zou komen op ongeveer 75 euro.
Ach, ik heb het geld er ook al wel weer uit (na schade van ongeveer 1700 euro...)
Elmo