Begin inderdaad eens met nieuwe bougiekabels, stel je voor dat dat het is, net als bij Stefijn...Stefijn schreef:Lees dit topic en trek je conclusie:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
Zelfde probleem zo'n beetje
[R5GTTP2] Grmbl... Meer dan half gas == stotteren
Zow, het heeft even geduurt, maar ik ben er weer.
Ben vanaf donderdagochtend op stap geweest, nog wat op de A12 geraced met een Volkswagen V5 4Motion (die ik heeeeeel ontspannen bij kon houden
) en geen enkel probleem meer gehad.
De afspraak bij de garage hebbik dus ook maar afgezegt.
Maar, ik zal die bougiekabels wel eens proberen. Ze zijn niet *slecht*, maar ze mogen op zich (ook voor het aanzicht) wel eens vervangen worden.
Bedankt allemaal, en als het probleem zich nog/weer aandient, meld ik me weer.
Thanks!
Ben vanaf donderdagochtend op stap geweest, nog wat op de A12 geraced met een Volkswagen V5 4Motion (die ik heeeeeel ontspannen bij kon houden

De afspraak bij de garage hebbik dus ook maar afgezegt.
Maar, ik zal die bougiekabels wel eens proberen. Ze zijn niet *slecht*, maar ze mogen op zich (ook voor het aanzicht) wel eens vervangen worden.

Bedankt allemaal, en als het probleem zich nog/weer aandient, meld ik me weer.

Thanks!
-
- Berichten: 2363
- Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
- Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE
Bij mij waren de kabels ook niet "slecht", bij herhaald doormeten waren ze allemaal precies goed. Toch was er blijkbaar 1 die onder vollast net precies niet genoeg kon leveren voor en goeie ontsteking, en dat was niet meetbaar. Lees dat topic nou maar door. Of verwissel ze
Hoeveel moeten ze aangeven bij doormeten?Stefijn schreef:Bij mij waren de kabels ook niet "slecht", bij herhaald doormeten waren ze allemaal precies goed. Toch was er blijkbaar 1 die onder vollast net precies niet genoeg kon leveren voor en goeie ontsteking, en dat was niet meetbaar. Lees dat topic nou maar door. Of verwissel ze
En je meet de weerstand of wat anders?
Alleen nog maar VW!
-
- Berichten: 2363
- Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
- Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE
Ze meten weerstand, denk ik, en ik weet niet hoeveel het moet zijn. Maar goed, als je mijn opmerking goed leest dan zie je ook dat zelfs kabels die goed uitmeten tohc problemen kunnen veroorzaken.
Beter dat je iig effe een setje wisselt (leent van iemand of zo), of dat je ze van cilinder verwisseld, dat was bij mij nl. ook de oplossing!
UIteindelijk wel nieuwe opgezet, want ze waren ERG oud.
Beter dat je iig effe een setje wisselt (leent van iemand of zo), of dat je ze van cilinder verwisseld, dat was bij mij nl. ook de oplossing!
UIteindelijk wel nieuwe opgezet, want ze waren ERG oud.
-
- Berichten: 2363
- Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
- Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE
Dus wat weet je dan? Dat het de kabels niet zijn, duh! Ben je in ieder geval weer een stap verder. En, mocht je de clou nog niet begrepen hebben: doormeten hoeft niets te zeggen. Mijn topic nog gelezen?!?R(ay)Si schreef:Mijn clio liep op 3 pootjes, kabels verwisselt en toen bleef het dezelfde cilinder dus tja....is ook niet altijd de oplossing
Maar zal ze morgen evengoed eens doormeten..