Succes

volgens mijn papa val ik wel meeRiël schreef:Heb je zeker flink lopen stampe he
ja zat ik ook aan te denken maar vind ut een beetje onzin na een tijdje word ie van zelf weer ranzigRoy schreef:Niet een nieuw koelvloeistof tankje? Ziet er gelijk nog beter uit.
Groot gelijk pat!P@TB@D schreef:@ BOB/tim
een paar newbie's denken meteen dat ze alles zijn geloof ik
![]()
Je mot beter kijken dick head foto 2 zit dat koelvloeistofvaatje helemaal onder en is zwaar ranzig en op 1 an de laatste foto's ken je zien dat ie schoon gemaakt is.
Dus pleur op met je onzin posts en ga lekker uit je neus zitten vreten of zo
@bram, je hebt gelijk als je het niet boeit dan rot je maar op of zo en reageer je niet
zegt al genoeggoed..
ik ben Bob. rij nissan 200sx (s13) en parttime starlet p7 (1.3s). Ik kom hier via via nog wel eens terecht als ik van Evolve weer eens een link krijg van een zeer waardeloze topic.
ik zal eens kijken of ik enige waarde toe kan voegen aan dit forum!
Foeke schreef:hier even een quote uit de wie is wie van die bob
zegt al genoeggoed..
ik ben Bob. rij nissan 200sx (s13) en parttime starlet p7 (1.3s). Ik kom hier via via nog wel eens terecht als ik van Evolve weer eens een link krijg van een zeer waardeloze topic.
ik zal eens kijken of ik enige waarde toe kan voegen aan dit forum!
Helaas is de desbetreffende 200SX veel sneller en betrouwbaarder dan menig Renault op dit forumREMCO-X schreef:Moet hij eerst maar eens zorgen dat ie in een Renault komt te rijden,voordat die gene Praatjes op niks af krijgt
Ja ik heb hem door!P@TB@D schreef:ach je bent er voor dat je het weet, maar heb je nou doro dat die blauwe van muh broertje is?