Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn GTE, als ik gas geef komt ie niet meer zosnel vooruit, en maakt de motor een raar (knerpend) geluid. Lijkt wel of dat ie drukverlies heeft. Net ofdat er een slang afklapt of een klep doorslaat ofzo
Weet iemand wat dit kan zijn, of heeft iemand dit eerder gehad
[5GTE] Drukverlies
Als ie maar niet pingelt. Klinkt 't als kleine kiezeltjes of metaaldeeltjes door de uitlaat?
mmm ja alleen daarmee is moeilijk te omschrijven. benzinefilter misschien?
-
- Car: GTT
waar woon je in brabant?MartinGTT schreef:Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn GTE, als ik gas geef komt ie niet meer zosnel vooruit, en maakt de motor een raar (knerpend) geluid. Lijkt wel of dat ie drukverlies heeft. Net ofdat er een slang afklapt of een klep doorslaat ofzo
Weet iemand wat dit kan zijn, of heeft iemand dit eerder gehad
-
- Car: GTT
als jet weer is moet je hem opkrikken voor en voelen aan het wiel of er geen speeling op het wielllager zit.MartinGTT schreef:Heb er vandaag weer mee gereden, en had nu nergens last van.
Raar maar waar, als het weer is horen jullie t
benzinefilter vervangen,vervuild of wat water in de tank.Danny van Duren schreef:als jet weer is moet je hem opkrikken voor en voelen aan het wiel of er geen speeling op het wielllager zit.MartinGTT schreef:Heb er vandaag weer mee gereden, en had nu nergens last van.
Raar maar waar, als het weer is horen jullie t
-
mischien pakking van je inlaatspruitstuk lek?