Ik heb net ff gezocht, maar niets gevonden. Vorige week had ik nog gekeken op de verpakkingen, maar er stond geen 5 tussen.
Moet ik dezelfde nemen als voor een clio? Het gaat om de voorruit.
Alvast bedankt
Welke ruitenwissers op een 5GTT?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gewoon diegene meten die je nu erophebt, en die weer ophalen.SimonBalk schreef:Ik heb net ff gezocht, maar niets gevonden. Vorige week had ik nog gekeken op de verpakkingen, maar er stond geen 5 tussen.
Moet ik dezelfde nemen als voor een clio? Het gaat om de voorruit.
Alvast bedankt
Het typenummer is namelijk de lengte

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik heb ze al. Zoals ik zei had ik al een keer op de doosjes gekeken, maar daar stond geen 5 op. Wat blijkt? Ligt er een boek naast waar nog meer auto's in staan.
In ieder geval heb ik nu weer nieuwe wissers. Het is voor de keuring morgen. Ik vind mijn huidige wissers nog wel goed, maar bij een vriend van me is zijn megane afgekeurd omdat 1 wisser een klein streepje achter liet.
Aangezien ik geen zin heb in dat gezeur, zet ik er even nieuwe op. Kunnen ze me niets maken. Teminste, op de wissers.
In ieder geval heb ik nu weer nieuwe wissers. Het is voor de keuring morgen. Ik vind mijn huidige wissers nog wel goed, maar bij een vriend van me is zijn megane afgekeurd omdat 1 wisser een klein streepje achter liet.
Aangezien ik geen zin heb in dat gezeur, zet ik er even nieuwe op. Kunnen ze me niets maken. Teminste, op de wissers.
Nou geef het typenummer of whatever even door hier, dan hebben we nog wat aan dit topic 

gwoon een wisser voor renault, en dan een van 500mm. deze pakt net ff dat stukje meer van de ruit, en steekt niet vreselijk uit.
standaard is het 450mm trouwens...
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Klopt.AREXSTYLE schreef:gwoon een wisser voor renault, en dan een van 500mm. deze pakt net ff dat stukje meer van de ruit, en steekt niet vreselijk uit.
Ik heb het dus gisteren gevraagd en de aardige halfords verkoper heeft mij een setje meegegeven. Gister avond wil ik het erop zetten en wat denk je? Passen ze niet!
De oude ruitenwissers maar goed schoongemaakt, want de auto moest vroeg naar de keuring. Vanmiddag maar even terug. Ik had namelijk zelf ook wel de verkeerde doos kunnen pakken