Job-Turbo - Andere auto!!! Nu met filmpje!!

Afgelopen dagen nog even druk bezig geweest om de auto APK klaar te maken. Er moest nog wel aardig wat gebeuren.
Veel electronica dingen helaas waar ik niet echt verstand van heb... Maar.... het is gelukt
. Heb maandag middag vrij genomen om de auto uit te laten lijnen. En dinsdag heb ik een afspraak voor de APK... Hopen dat hij er door komt!!!! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Idd! ik duim met je mee 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
Ik heb er de volste vertrouwen in dat hij erdoor komt
... 
Maar toch suc6 met de keuring Job..

Maar toch suc6 met de keuring Job..
Ben bang dat mijn auto er niet in 1 keer doorheem komt.. Hij heeft jammer genoeg ook last van het al oude deurhang syndroom
achja we zien wel... Wie niet waagt wie niet wint 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisteren nog gesproken met Peter van garage de Basis in Leeuwarden, die zei dat het deurhang toch echt een apk-afkeur si, deur moet in 1x dicht kunnen.Job-turbo schreef:Ben bang dat mijn auto er niet in 1 keer doorheem komt.. Hij heeft jammer genoeg ook last van het al oude deurhang syndroomachja we zien wel... Wie niet waagt wie niet wint
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
volgende keer als je in de buurt bent bel dan ffOlijnsma schreef:Gisteren nog gesproken met Peter van garage de Basis in Leeuwarden, die zei dat het deurhang toch echt een apk-afkeur si, deur moet in 1x dicht kunnen.Job-turbo schreef:Ben bang dat mijn auto er niet in 1 keer doorheem komt.. Hij heeft jammer genoeg ook last van het al oude deurhang syndroomachja we zien wel... Wie niet waagt wie niet wint

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Meen je niet, je had ff langs moeten komen! We waren bezig met de r5 16v van R-win. Die is weer nieuw leven ingeblazen, daarna nog een zooi r5 onderdelen opgeruimd en weggemieterd en meegenomen.Foeke schreef:volgende keer als je in de buurt bent bel dan ffOlijnsma schreef:Gisteren nog gesproken met Peter van garage de Basis in Leeuwarden, die zei dat het deurhang toch echt een apk-afkeur si, deur moet in 1x dicht kunnen.Job-turbo schreef:Ben bang dat mijn auto er niet in 1 keer doorheem komt.. Hij heeft jammer genoeg ook last van het al oude deurhang syndroomachja we zien wel... Wie niet waagt wie niet wint
![]()
woon een paar honderd meter van de basis af.
Pm, je mobiel ff! dan bel ik je zeker
Goh, bekend probleemJob-turbo schreef:Afgelopen dagen nog even druk bezig geweest om de auto APK klaar te maken. Er moest nog wel aardig wat gebeuren.Veel electronica dingen helaas waar ik niet echt verstand van heb... Maar.... het is gelukt
. Heb maandag middag vrij genomen om de auto uit te laten lijnen. En dinsdag heb ik een afspraak voor de APK... Hopen dat hij er door komt!!!!

Succes ermee!
Nou gisteren voor de APK geweest. Helaas is hij afgekeurd 
Maar het valt mee. Er zat een boutlos van de gordels die is waarschijnlijk los getrild dus even wat lock tite er op en dan is dat ook klaar. En een band schuurde wat aan in de wiel kas bij de maximale stuuruitslag.
Gelukkig heb ik een schroefset dus dan kan ik die mooi even op de hoogste stand zetten en dan heb ik daar ook geen last meer van 
Morgen als alles goed gaat er weer voor

Maar het valt mee. Er zat een boutlos van de gordels die is waarschijnlijk los getrild dus even wat lock tite er op en dan is dat ook klaar. En een band schuurde wat aan in de wiel kas bij de maximale stuuruitslag.

Dat valt reuze mee. Succes morregeuhJob-turbo schreef:Nou gisteren voor de APK geweest. Helaas is hij afgekeurd
Maar het valt mee. Er zat een boutlos van de gordels die is waarschijnlijk los getrild dus even wat lock tite er op en dan is dat ook klaar. En een band schuurde wat aan in de wiel kas bij de maximale stuuruitslag.Gelukkig heb ik een schroefset dus dan kan ik die mooi even op de hoogste stand zetten en dan heb ik daar ook geen last meer van

-
- Über-Spammer
Naja zeg,
bij mij loopt hij ook een beetje aan maar dat is niet meteen afkeur, en zo'n boutje beetje los, maken ze zelf ff vast en dan is hij klaar.
Beetje mieren neukerij man.
maar gelukkig is het allemaal zo te verhelpen.
Suc6.
bij mij loopt hij ook een beetje aan maar dat is niet meteen afkeur, en zo'n boutje beetje los, maken ze zelf ff vast en dan is hij klaar.
Beetje mieren neukerij man.
maar gelukkig is het allemaal zo te verhelpen.
Suc6.
Ja wat een gezever weer. Maargoed. Morgen lekker rijden

-
- Über-Spammer
Kommop met die gegevens

De gegevens komen op internet met een mooi ingescande vermogensuitdraai 
Nog even terugkomend op die 'te grote gasklep'.. Hier heb ik dus helemaal geen problemen mee gehad tijdens het rijden. Hij is wel wat zenuwachtig maar dat hoort ook bij een opgefokt bakje. Je kan als je wilt ook gewoon rustig gas geven.

Nog even terugkomend op die 'te grote gasklep'.. Hier heb ik dus helemaal geen problemen mee gehad tijdens het rijden. Hij is wel wat zenuwachtig maar dat hoort ook bij een opgefokt bakje. Je kan als je wilt ook gewoon rustig gas geven.
-
- Über-Spammer
Leuk dat je het nog even zegtJob-turbo schreef: Je kan als je wilt ook gewoon rustig gas geven.

Net contact gehad met de garage en ze willen morgen wel even tijd vrij maken om mijn auto te keuren. Dus 98% kans dat ik morgen keuring heb 

-
- Über-Spammer
Dat is nog eens aardig zeg 

Kreeg net een telefoontje en hij is goedgekeurd!!! Jippie weer een probleem minder. Nu lekker in toeren 

Yeah!! Jij gaat een goeie zomer tegemoet! 

-
gefeliciteerd
Tot vrijdag

Tot vrijdag

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
toppie!!!!
en Oant Moarn
en Oant Moarn
Ben echt super blij!! Had niet verwacht dat de auto zo snel goedgekeurd zou zijn. Auto heeft 3 jaar stil gestaan en bijna vlekkeloos door de keuring. 
Wie had dat nou verwacht van een Renaultje

Wie had dat nou verwacht van een Renaultje

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bijna 3 jaar stilgestaan
jaja

-
Ik zeg niks. 
Renault 5 GT Turbo "EVO"

Ja op die kadett verkijken wel meer mensen zich

Waarom is de afstelling nog niet voor elkaar? Weet je zeker dat de mengselverhouding rijk genoeg staat tot die 5000min-1 ?
Ding wordt in een paar seconden te arm lopen zo heet dat ie kan ploffen... Zeker met een semi standaard onderblok... Zou toch erg zonde zijn.
Ding wordt in een paar seconden te arm lopen zo heet dat ie kan ploffen... Zeker met een semi standaard onderblok... Zou toch erg zonde zijn.