Is het nou wel of geen echte Willi ? [ Damn: Verkocht :( ]
Ik zeg dat je het daar niet mee haalt!Jordi - Clio 16V schreef:rond de 500 euri? (bij mr Renault dan he)
Ik denk materiaal 250 euro ongeveer en dan de montage. En reken maar dat daar bij een garage/dealer wat uurtjes inzitten!
-
ik had het toevallig bij mr Renault gevraagt en die zei tussen de 500 en 600 euri maar hou het maar bij 500 ik denk dat je dat toch wel minimaal kwijt ben ter indicatieOllie schreef:Ik zeg dat je het daar niet mee haalt!Jordi - Clio 16V schreef:rond de 500 euri? (bij mr Renault dan he)
Ik denk materiaal 250 euro ongeveer en dan de montage. En reken maar dat daar bij een garage/dealer wat uurtjes inzitten!

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Ze hadden het hier bij Reno uitgerekend op 660 eurie....
Met een beetje zoeken kan je het voor de helft laten doen ( canonballman van het forum bv)
Maarja bij mij was het niet meer nodig omdat m'n blok stuk is en er een gereviseerde inkomt met nieuwe distributie enzo.
Wel 'n mooie wagen verder!
Met een beetje zoeken kan je het voor de helft laten doen ( canonballman van het forum bv)
Maarja bij mij was het niet meer nodig omdat m'n blok stuk is en er een gereviseerde inkomt met nieuwe distributie enzo.
Wel 'n mooie wagen verder!
Nee hij staat nog niet te koop. Maar die auto is nu van een vriendin van mijn ma, en die vertelde tegen haar dat ze binnenkort eens voor een andere auto wou gaan kijken. En toen ging er bij mij een lichtje brandenOllie schreef:Waar staat dat ding ergens te koop dan?

Waar blijft het antwoord?evo schreef:Willi of Willie ?![]()

gelukkig staat dat niet in de topic titelevo schreef:Waar blijft het antwoord?evo schreef:Willi of Willie ?![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
Marko schreef:....de verschillen tussen een clio16 en een willie zijn vaak aan ...
dennis16v schreef:...punt 2 is die dat bij een willie wel dan?...
P@TB@D schreef:Op marktplaats denken ze allemaal dat ze een willie rijden

bijna weekend!

Als ie (bijna) helemaal goed is... is er maar 1 antwoord mogelijk!Chris@R5 schreef:en hoe reed het nou dan??

Slechte nieuws. Die Clio is verkocht! Er was schijnbaar iemand langs geweest bij de garage waar ze werkt om te vragen of die toevallig te koop was. Die was schijnbaar al langer op zoek naar een Clio. Nou hij zag die dus staan en wou eerst 2500 geven, toen zei ze nee. Werd het 3000, verkocht
Erg jammer! Was een mooi ding...Ik ga misschien over een tijdje kijken naar een andere Clio 1.8 16v ofzo. En anders hoorde ik van mijn moeder, want die vond het toch wel sneu voor me. Dat ik misschien als ik mijn rijbewijs heb haar Alfa Romeo 145 1.4 Twin Spark kan kopen. Omdat zij tegen die tijd wel voor wat anders wil gaan kijken. Zou ook heel leuk zijn. Maja tis geen Clio, en heeft zo'n 30 pk minder. Maar goed. Ik hou jullie op de hoogte... 

-
Jammer voor je.
Wel reno gaan rijden

Wel reno gaan rijden
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Ja balen.
En een Alfa 145 is natuurlijk niks

als je een fan bent van olie bijvullen wel hoor...Matijs schreef:Ja balen.
(of drijfstanglagers vernieuwen!!!)