Welke kleur mijn 5gtt spuiten..?
babybillenblauw

YAGGGGGggggggg<<<<<<<<<<<<<Mijn mening
Wat is dat een ranzig kleurtje zeg
Wat is dat een ranzig kleurtje zeg

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ook niet mijn voorkeur, past niet bij het imago van een gtt. Moet een wat stoerdere kleur zijn.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Helemaal mee eens!Jasper16v schreef:wel gave kleur als de auto verder ook strak gemaakt isen een set mooie grote velgen
die op de foto zijn wat te standaard en te beschaafd
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ja het wordt of deze of rose, net als bij die hagelslag. ik zit er echt mee jongens, help ff! kan ook een two tone worden...
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
AREXSTYLE schreef:ja het wordt of deze of rose, net als bij die hagelslag. ik zit er echt mee jongens, help ff! kan ook een two tone worden...

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Roze.. mmm ik heb vaak lopen denken aan het hels roze á la die chick in Too Fast Too Furious. Heerlijk agressief kleurtje.AREXSTYLE schreef:ja het wordt of deze of rose, net als bij die hagelslag. ik zit er echt mee jongens, help ff! kan ook een two tone worden...
-
[img]http://www.celebritywonder.com/mp/2003_ ... us_039.jpg[/img]Riël schreef:Roze.. mmm ik heb vaak lopen denken aan het hels roze á la die chick in Too Fast Too Furious. Heerlijk agressief kleurtje.AREXSTYLE schreef:ja het wordt of deze of rose, net als bij die hagelslag. ik zit er echt mee jongens, help ff! kan ook een two tone worden...
Deze bedoel je, ik vind dit ook mooi kleurtje

Renault 5 GT Turbo "EVO"
Babyblauw of babyroze vind ik beide niets.
Ik zou dan eerder voor knal oranje gaan. Zoiets als die van hans (ebs turbo) klik!
Of gifgroen, zoals die van een kawasaki ninja klik!
Of citroengeel! Lekker fris aan de ogen en je valt dan ECHT op, volgens een Belgisch onderzoek althans klik!
En kom je er echt niet meer uit... matzwart? Of schoolbordverf en een doos stoepkrijt! Kan je elke kleur/tekening maken en ben je het zat, even in de regen zetten
Ik zou dan eerder voor knal oranje gaan. Zoiets als die van hans (ebs turbo) klik!
Of gifgroen, zoals die van een kawasaki ninja klik!
Of citroengeel! Lekker fris aan de ogen en je valt dan ECHT op, volgens een Belgisch onderzoek althans klik!

En kom je er echt niet meer uit... matzwart? Of schoolbordverf en een doos stoepkrijt! Kan je elke kleur/tekening maken en ben je het zat, even in de regen zetten

Als we het dan toch over oranje hebben;iMAGE schreef:Babyblauw of babyroze vind ik beide niets.
[img]http://www.renault19world.de/forum/atta ... chrag1.jpg[/img]
Zit zelfs nog effect in;
[img]http://www.renault19world.de/forum/atta ... e_grun.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat is ook een superkleurtje!!!marcel16v schreef: Als we het dan toch over oranje hebben;
[img]http://www.renault19world.de/forum/atta ... chrag1.jpg[/img]
Zit zelfs nog effect in;
[img]http://www.renault19world.de/forum/atta ... e_grun.jpg[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Wat de kleur betreft, ligt het er natuurlijk ook maar aan hoe de rest van je wagen is. Als je hem helemaal strak en glad heb gemaakt, en dan zet je er een te drukke kleur op dan lijk tie niet zo glad meer, snappie
Maar ik ga nu meer voor een duidelijke kleur, maar wel met een lichte parel er doorheen. Om het toch een beetje anders te maken.
Anders moet je es op http://www.nr5lebt.de kijken, daar staan genoeg 5jes in genoeg kleurtjes
Maar ik ga nu meer voor een duidelijke kleur, maar wel met een lichte parel er doorheen. Om het toch een beetje anders te maken.
Anders moet je es op http://www.nr5lebt.de kijken, daar staan genoeg 5jes in genoeg kleurtjes
Deze 5GTT van m'n broer was bij de Renault meeting Utrecht in 1999 de beste van de 5jes. Achterkant was geel en voorkant zwart. Best wel vet.
[img]http://members.home.nl/tyberium/r5gtt-99.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/tyberium/r5gtt-99.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
UP!
Ik wil mijn GTT laten spuiten en zit te twijfelen over de kleur.
Ik weet nog niet of ik de originele kleur wil behouden, of een andere zilvergrijs tint met een eventuele parelmoer effect erin.
De kleur op mijn Mégane is wel aardig, maar te blauwig voor de GTT,
Wie heeft er meer suggesties.
-Eis, niet te blauwig en zilvergrijze tinten

Ik weet nog niet of ik de originele kleur wil behouden, of een andere zilvergrijs tint met een eventuele parelmoer effect erin.
Ik zou toch voor parelmoer wit gaan!!!catrinus schreef:[img]http://www.nr5lebt.de/bilder/galerie99/R5_106.jpg[/img]
Dit vind ik wel een gaaf kleurtje blauw. Nog mooier is een parelmoer lak.
Wat zijn dit voor velgen trouwens onder deze gtt?
grtz Jiggy
Het is jouw auto, waarom kies je zelf niet wat je mooi vindt?!Erik Olijnsma schreef:UP!
![]()

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik vind persoonlijk overigens dat een parelmoere kleur (op de originele witte na) not done is op een gtt, ik vind dat het er de auto niet naar is.
Neem dan spierwit ofzo, dat vind ik ook altijd wel schitterend, maar zoals de meesten hier al zeggen, neem wat je zelf mooi vindt en niet wat een ander mooi vindt, daar ga je spijt van krijgen.
grtz Jiggy
Neem dan spierwit ofzo, dat vind ik ook altijd wel schitterend, maar zoals de meesten hier al zeggen, neem wat je zelf mooi vindt en niet wat een ander mooi vindt, daar ga je spijt van krijgen.
grtz Jiggy
Ik heb ze wel liggen, ja.JiggyMF schreef:misschien wel, heb je dr liggen dan?:DMerijn schreef:Dit zijn Mattig-velgen... Kopen?
grtz Jiggy

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Doe ik ook zeker, alleen ben ik op zoek naar zilvergrijs tinten om daarmee een keus te bepalen.Chris schreef:Het is jouw auto, waarom kies je zelf niet wat je mooi vindt?!Erik Olijnsma schreef:UP!
![]()
Dus andere kleuren dan zilver of grijs vallen af,
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Doe ik ook zeker niet, en het wordt ook geen andere kleur dan zilver-grijs.JiggyMF schreef:Ik vind persoonlijk overigens dat een parelmoere kleur (op de originele witte na) not done is op een gtt, ik vind dat het er de auto niet naar is.
grtz Jiggy
alleen de tint en eventueel een licht effect ben ik nog aan het uitzoeken.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Houden man.!! Remmen kan je ook anders upgraden.Merijn schreef:Ik heb ze wel liggen, ja.Maar eerst wil ik kijken of ik ze zelf niet wil houden. Nadeel van deze wielen is dat je geen grotere remschijven kan monteren.

Project: GTT Blue Sport
Mitsubishi heeft een super mooie donker grijs metallic op o.a. de nieuwe lancer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die is te donker eigenlijk, moet wel zilvergrijs zijn

-
Vergis je niet in zilvergrijs!!! Als je er schade mee hebt dan ziet de spuiter je al aankomen, er is geen moeilijkere kleur als zilvergrijs bij schade, alleen een echte vakman krijgt geen kleurverschil. Je auto is echt geen drol meer waard als er kleurverschil inzit, iedereen roept gelijk "schadebak!!!" Bezint eer ge begint.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
weet ik, ik heb nu 2 zilvergrijze auto's en raad eens welke kleur de GT moet worden
....
Plus ik ben er echt niet bang voor kleurverschil. Mijn megane is aan de voorkant wegens steenslag ook overgespoten, en die had een kutkleur.
Dat is zo'n verkleurend grijs naar bronzig en blauwig. maar je ziet er geen verschil in.

Plus ik ben er echt niet bang voor kleurverschil. Mijn megane is aan de voorkant wegens steenslag ook overgespoten, en die had een kutkleur.
Dat is zo'n verkleurend grijs naar bronzig en blauwig. maar je ziet er geen verschil in.