Bumper Twingo nieuw in kleur

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Renault-Twingo-Dave

Ik heb een Renault Twingo en mun bumper is normaal grijs maar nu is hij nog lelijk verkleurd grijs.
Nu wil ik mun bumper weer mooi maken weet iemand of er een soort schoensmeer is om mun bumper een mooie kleur weer kan krijgen grijs maar kan het ook zwart als het er is?

Groetjes
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Je kunt 'bumperzwart' gebruiken. Maar dan blijf je bezig om de maand met smeren.
* Stefan T-SPORT *
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Je kan van dat bumperzwart gebruiken, maar na één regenbui zijn je bumpers weer zo goed als wit.

Ik zou ze lekker in kleur van de auto spuiten, gelijk de spiegels ff meenemen en je ben van het gezeur af..

Op de lange termijn is dit nog goedkoper ook! ;)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Renault-Twingo-Dave

En ziet die bumper en dan wel mooi uit? dan maakt het me niet zoveel uit dat het elke maand opnieuw erop moet. en wat kost het ongeveer?
Renault-Twingo-Dave

ok maar spuiten kost ook wel wat en dan heb ik een kleurverschil dus kan ik hem miss beter als ik hem laat spuiten in het zwart spuiten
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dave, je word gek van die bumperzooi.
In het beginmaakt het niet uit, maar op de lange termijn.
Prijzen kun je bij Halfords ofzo vinden.

Bij de Twingo(1993) van mijn vriendin heb ik vorig jaar ook alles laten spuiten, kleurverschil is te verwaarlozen.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Je hebt ook bumperzwart, en dat is een soort verf, dat doe je erop en dat is perfect. blijft lang mooi, in pikzwart te krijgen en in anthraciet, persoonlijk vind ik anthraciet het mooist.

bij de autoshops wel te krijgen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ollie

Back to Black van Simoniz...werkt echt prima, aangebracht in luttele seconden...yeah Mike, it's amazing :p

Maar wat Chris al zei, je blijft er mee bezig. Maarja, als je het iedere keer ff gebruikt als je je auto poetst...
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

alleen moet je wel zeker weten wat je wil. als je begint net een van die smeer middelen en je wil daarna alsnog laten spuiten, meldt dan wel bij de spuiter dat je het gebruikt hebt. doe je dat niet kan het zijn dat binnen de kortste keren je lak weer los laat. ondanks primer enz. wil het gewoon niet goed hechten.

weet alleen niet meer welke van de 2 producten het nu was waar ze hier last mee hadden.....

Gr.Frits
Remco T.
Contacteer:

Polytrol :) gebruikte ik ook altijd.. werkt perfect lijkt op een soort honing alleen ist niet goed om te
proeven hehe
Robert Clio S.

Of bij de dealer te krijgen, originele bumperlak in een spuitbusje. Structuurlak, perfect spul. Antraciet en zwart.
Clio 1.4 S strak in de lak!
John B
Contacteer:

Frits schreef:alleen moet je wel zeker weten wat je wil. als je begint net een van die smeer middelen en je wil daarna alsnog laten spuiten, meldt dan wel bij de spuiter dat je het gebruikt hebt. doe je dat niet kan het zijn dat binnen de kortste keren je lak weer los laat. ondanks primer enz. wil het gewoon niet goed hechten.

weet alleen niet meer welke van de 2 producten het nu was waar ze hier last mee hadden.....

Gr.Frits
Is niet alleen bij die 2 producten, het gaat om een bepaalde stof die ze vaak bij van die middelen gebruiken.
Dacht bijv. silicone weet alleen ff niet zeker
Is niet goed !!!!!!
edwin19
Contacteer:

als je de bumper later alsnog wil spuiten, zal ik tegen die tijd een andere bumper kopen.

als je namelijk als die smeermiddeltjes die je op je bumper hebt gesmeerd wil verwijderen ben je wel ff bezig
Plaats reactie