thnx, ik vermoede al zoietsMerijn schreef:Ga naar My-RTC en klik dan op 'Profiel'. Daar kun je het 1 en ander aanpassen. Helaas is het niet meer mogelijk om als non-member een avatar te gebruiken.
Dit klopt. Mijn knippers waren wit (de lampjes en glaasjes dus) en was een afkeur punt. Dus even lampjes eruit draaien en het is goed.Michel Meganefreak schreef:wat ik uit de apk regels opmaak zijn ze enkel verplicht bij auto's als je een trekhaak hebt ivm de aanhanger......
jan vd blauwe is er al 2x mee door de apk gekomen, dus miss. mag het niet maar zien ze het niet omdat het net org. lijkt
Heeft geen nut, lopen meer sjonnies tegenwoordig rond dan "normale" mensenRenaultrob schreef:Humor op zijn tijd is nooit weg.
Maar die megane moet wel ff winnen en niet die Honda.
Dua stem allemaal op Michel.
Greetz.
Robert - Jan
nope, die oranje crx die dit hele jaar aan nix mee om anderen de kans te gunnen en volgend jaar nog extremer terug te komen; die auto is al ongehoord perfect dus ben benieuwd, hopelijk blijft ie netjes en zet ie er een mooier en groter wiel onderRenaultrob schreef:Ben ik ff blij dat ik bij de normale mensen hoor.
Wat voor Honda dan die van Leendert Damstra die al drie keer Speed heeft gewonnen lijkt me onwaarschijnlijk maar zou wel leuk zijn.
Greetz.
Robert - Jan
De waarheid mag gezegd wordenMichel Meganefreak schreef:thnx![]()
velgen niet, maar er zullen nog wel wat stappen volgen; het wensenlijstje is grootMartijnG schreef:Het is en blijft een vette wagen![]()
Wat wordt de volgende stap?? Andere velgen ??
hij is alweer wat schoner inmiddels, nog niet 100% maar goed het blijft een renault dus ook met renaultkwaaltjes, zelfs zonder de 'plaatjes' eropREMCO-X schreef:Mischien had je het zelf wel al in gedachte hoor,maar zit eff wat foto,s van de coupe te bekijken,en wat mij echt onwijs ergert is dat onwijs VIEZE koelvloeistof vaatjeMaarja wie ben ik