We heten niet allemaal JoostJoost (DoubleYou) schreef:nou moet je bij het instappen niet het metertje er af schoppen he

Vosje schreef:We heten niet allemaal JoostJoost (DoubleYou) schreef:nou moet je bij het instappen niet het metertje er af schoppen he
bwahTijn schreef:je bent op de hoogte van het feit dat je een motorkap-cover besteld hebt en geen motorkap ? dus dat er een dikke plaat polyester op je huidige kap komt te liggen... ? Er is wel duidelijk zichtbaar hoogteverschil namenlijk in het echt.
Ouch! Dit is echt 'richtig zum kotzen' [img]http://www.tweakers.net/g/s/pukey.gif[/img] . Mooi dat je zoveel geld en moeite steekt in je GTT, maar sommige van deze "tuning" producten zijn echt zwaar lachwekkend als het niet zo triest was geweest. Ik hoop dat je op je beslissing terug komt want verder vind ik het best een strakke bak.Matijs schreef:bwahTijn schreef:je bent op de hoogte van het feit dat je een motorkap-cover besteld hebt en geen motorkap ? dus dat er een dikke plaat polyester op je huidige kap komt te liggen... ? Er is wel duidelijk zichtbaar hoogteverschil namenlijk in het echt.
[img]http://www.maxtune-d.com/R5BonnetCover.jpg[/img]
kiert inderdaad als een zotte.
En die bult voor de ruitenwissers heb ik nooit helemaal begrepen
Heb ik nog nooit last van gehad, misschien het rubber eens vervangen?ant1 schreef:Minder last van klapperende ruitenwissers misschien?Matijs schreef: En die bult voor de ruitenwissers heb ik nooit helemaal begrepen
Ik heb achter de meters een voetrustgemaakt, dus tussen de meters en de wielkuip in.Michiel schreef:Idd origineel verzonnen; Maar heb je nu ook nog een rustpuntje voor je linkervoet; Neem aan dat je hem niet continu op je koppelingspedaal laat rusten!
Ander idee misschien; rechts van je middenconsole; BMW's hebben daar vaak een steun voor de mobiele telefoon. Nadeel: de bijrijder heeft ietsje minder ruimte maar dat is te overzien!
Ik ben eigenlijk overstag gegaan met deze foto's, hier lijkt namelijk de hoogteverschil nauwelijks toe te doen.Olijnsma schreef:[img]http://www.extreme-machines.nl/guests/subaf/5gt2.jpg[/img]
[img]http://www.extreme-machines.nl/guests/subaf/5gt3.jpg[/img]
Zoiets??Michiel schreef:Idd origineel verzonnen; Maar heb je nu ook nog een rustpuntje voor je linkervoet; Neem aan dat je hem niet continu op je koppelingspedaal laat rusten!
Ander idee misschien; rechts van je middenconsole; BMW's hebben daar vaak een steun voor de mobiele telefoon. Nadeel: de bijrijder heeft ietsje minder ruimte maar dat is te overzien!
RESTECP voor eigen smaak en keuzes, maar in het echt als je er naast staat ziet het er echt HEEL anders uit dan op deze foto. Ik ken de auto van dichtbij en de kier is "live" enorm ....Olijnsma schreef: Ik ben eigenlijk overstag gegaan met deze foto's, hier lijkt namelijk de hoogteverschil nauwelijks toe te doen.
Welke kier bedoel je?Tijn schreef:RESTECP voor eigen smaak en keuzes, maar in het echt als je er naast staat ziet het er echt HEEL anders uit dan op deze foto. Ik ken de auto van dichtbij en de kier is "live" enorm ....Olijnsma schreef: Ik ben eigenlijk overstag gegaan met deze foto's, hier lijkt namelijk de hoogteverschil nauwelijks toe te doen.
Zit idd een redelijk gaatje, misschien is dat te verhelpen met een andere grille, of zelfbouw grille.Matijs schreef:Vooral boven de grille. Beetje hetzelfde effect als een motorkap met ingelaste booskijkers.Hadden ze trouwens ook wel meteen aan deze kap kunnen maken, zou er wel bij passen. Ideetje?
De kier is ook hier natuurlijk wel weer wat te verbloemen door de grille bovenaan iets naar buiten te zetten met wat spacers. Probleem is dat je onderaan niet veel kan doen omdat hij daar geklikt zit.
nou, nog veel opvallender is gewoon het hoogteverschil tussen de kap en de zijschermen trouwens... je kijkt tegen de zijkant van de kap aan daardoor...Olijnsma schreef:Welke kier bedoel je?Tijn schreef:RESTECP voor eigen smaak en keuzes, maar in het echt als je er naast staat ziet het er echt HEEL anders uit dan op deze foto. Ik ken de auto van dichtbij en de kier is "live" enorm ....Olijnsma schreef: Ik ben eigenlijk overstag gegaan met deze foto's, hier lijkt namelijk de hoogteverschil nauwelijks toe te doen.
Hier zie je het anders al behoorlijk...Olijnsma schreef:[img]http://www.maxtune-d.com/R5BonnetCover.jpg[/img]
Blijken dus klauwen te zijn van een R19. Dus geen klauwen.!!!! Zwaar minderVospower schreef:![]()
![]()
Waarom ga je niet naar holtrop... Daar hebben ze vast nog wel een setje klauwen liggen. Daar heb ik ze toen ook gescoord.Olijnsma schreef:Met dank aan Vospower, heb ik als het allemaal goed gaat volgende week andere klauwen.
En dan monteren en het probleem vinden.
Ik heb in ieder geval al nieuwe ontluchtingsnippels liggen. Die gelijk monteren, zal het ook niet direct weer voorkomen.