Hehe.Ollie schreef:Ik dacht dat het over geldbeloning ging...

Mas, ik zou je maar vast inschrijven, er zullen wel wachttijden zijn..
Word het zo langzamerhand niet eens tijd voor een projecttopic Ivo?Ivo8hoven schreef:Nou we zijn onwijs druk in onze hobby ruimte, want er komt dit weekend een verdieping in van een behoorlijk aantal m2.........![]()
![]()
En aangezien hier nogal wat werk inzit om deze netjes en stevig te plaatsen, had ik nog maar net tijd om mn GT op te halen bij de dealer....
Nee er valt niets te zien , in de schuur dan .Chris schreef:Word het zo langzamerhand niet eens tijd voor een projecttopic Ivo?Ivo8hoven schreef:Nou we zijn onwijs druk in onze hobby ruimte, want er komt dit weekend een verdieping in van een behoorlijk aantal m2.........![]()
![]()
En aangezien hier nogal wat werk inzit om deze netjes en stevig te plaatsen, had ik nog maar net tijd om mn GT op te halen bij de dealer....
Dat is het nog steeds hoor , zeker nu er staat een 205 GTI in onderhoud .Chris schreef:Van de week dan maar ff buurten. Werd wel tijd ook dat die ouwe zooi eens netjes werd.
Alles werkt.Chris schreef:Toch ff eten bij JL.
Waar stond je stil met de GT in Alphen? Je had wel ff kunnen bellen anders, maar dat hoef ik je niet te vertellen.
FF haast maken met die grijze dan..
Ik zal ff wat foto's van die blauwe van je gaan fixen nu.
die eerste was niet erg, daar kon je omheenChris schreef:Eindelijk!
Er zijn weer eens twee drempels weggehaald!
De allereerste is weg, vanaf de BP kant, en de derde.
Hopenlijk zijn die andere twee ondingen ook snel weg, en ga ze het hele terrein eens netjes maken.
Kan de RTC er weer eens normaal meeten.![]()
Maar niet te snel juichen, er zijn er al eens eerder twee weggehaald, en een paar weken later lagen ze er weer..
Kijk nou ik heb een bleu sportjochem de haas schreef:het werd tijd ook dat ze wat met die drempels gingen doen!
Je hebt gelijk Haas, dit is een veel leuker plaatje dan die Bleu Sport!jochem de haas schreef: Kijk nou ik heb een bleu sport![]()
![]()
Het was ff zoeken, maar dan heb je ook wat!jochem de haas schreef:Je hebt gelijk Haas, dit is een veel leuker plaatje dan die Bleu Sport!jochem de haas schreef: Kijk nou ik heb een bleu sport![]()
![]()
![]()
![]()
![]()