Je moet es bij automaterialenzaken of beetje garage vragen wat goedkope bandenhandels zijn, hier in Beverwijk zit er ook 1 verstopt in het centrum die erg goedkoop is.
Dat heb je in elke buurt wel, je moet alleen ff zoeken
Zo op het oog lijkt me dat wel een geschikt bandje, iemand verder bekend met dit merk?? Heb op internet al met google gezocht, maar kan niet heel erg veel vinden....iemand??
Heb net de bandenboer gebeld waar ik mijn vorige banden vandaan had.....moest voor michelins incl balanceren en montage maarliefst 114 euro p.st. hebben.
Kon me wel Typhoon banden leveren (huismerk) voor 74 euro p.st. incl montage. Verder noemde hij Falken een low-budget band (zonder zich verder uit te laten over de kwaliteit overigens)
Dus ja.....ff denken nog.
De mensen hiero (gezien het topic erover) zijn blijkbaar redelijk enthousiast en voor 160 euro verschil misschien wel de moeite waard
Koop geen Typhoon, alsjeblieft... Doe jezelf een lol! En zeker niet voor die prijs!
114 voor Michelins zou ik ook echt niet neerleggen, man. In Heesch zit een goedkope bandenhandel. Die kan bijna alles voor prijzen a la autobandenmarkt.nl leveren. Als je het adres en foonnummer wilt hebben hoor ik het wel.