ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
uhm ik zie een rood kruisje, kan je die foto mailen naar me ronniedetmers@hotmail.com
Beter, heb mijn nieuwe velgen Brock B5 vandaag opgehaald
ze glimmen echt als een gek. Nu nog alleen ff wachten tot mijn banden binnen zijn en dan er onder met die handel
Oja nog ff een vraagje: Wie heeft er ervaring met kuipstoelen in een twingo monteren. Zag namelijk een mooie stoel bij ECD in Den Haag staan, maar er is geen slede die past voor in een twingo, dus ik zou het eea aan elkaar moeten gaan lassen enz "zegt de verkoper".

Oja nog ff een vraagje: Wie heeft er ervaring met kuipstoelen in een twingo monteren. Zag namelijk een mooie stoel bij ECD in Den Haag staan, maar er is geen slede die past voor in een twingo, dus ik zou het eea aan elkaar moeten gaan lassen enz "zegt de verkoper".
Ja had Jasper al ge'pmd, het is idd een beetje zelf knutsel werk en dan komt het wel goed, maar eerst ff me velgies monteren van de week en dan in de loop van de zomer kuipers aanschaffenRonnie1984 schreef:Misschien een domme opmerking, maar heb ergens gelezen( volgens mij autostyle boek) dat je de originele slede kan gebruiken!!!
Of heb ik het nou helemaal verkeerd!!
We wachten op![]()
![]()

Foto's maak ik als alles eronder zit dus denk over een weekie a anderhalve week
ben benieuwd hoe ze staan en trouwens ook hoe de kuip stoelen er in moeten ben het zelf ook van plan om te doenRontwingo schreef:Beter, heb mijn nieuwe velgen Brock B5 vandaag opgehaaldze glimmen echt als een gek. Nu nog alleen ff wachten tot mijn banden binnen zijn en dan er onder met die handel
![]()
Be TuNeD Be TwInGo
voor degene die de games niet volgen, gta vice city
[img]http://users.pandora.be/droesken/gta/10 ... Twingo.gif[/img]
[img]http://users.pandora.be/droesken/gta/10 ... Twingo.gif[/img]
-
- Contacteer:
Jammer dat ie niet getuned isRontwingo schreef:Kicke een twingo in een spel, dat had ik nou nooit verwacht
* Stefan T-SPORT *
-
- Contacteer:
Jonges, ik wil die plastic dingen in de deurgrepen weg halen, maar die zitten vastgelijmd met 1 of ander goedje. Iemand ooit al die dingen eraf gehaald of is dat niet zo makkelijk? Als ze eraf te halen zijn, waarmee moet ik dan die lijmresten weghalen??
* Stefan T-SPORT *
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb slechte ervaringen met wasbenzine, heb de Twingo sticker van de achterklep verwijderd,daarna met wasbenzine schoon gemaakt, dan krijg je een hele doffe waas eroverheen, dus in kleur van de auto spuiten is het mooist!!
Ik zal wel weer iets verkeerds gedaan hebben

Ik zal wel weer iets verkeerds gedaan hebben

-
- Contacteer:
Misschien te lang in laten trekken?Ronnie1984 schreef:Heb slechte ervaringen met wasbenzine, heb de Twingo sticker van de achterklep verwijderd,daarna met wasbenzine schoon gemaakt, dan krijg je een hele doffe waas eroverheen, dus in kleur van de auto spuiten is het mooist!!
Ik zal wel weer iets verkeerds gedaan hebben![]()
Een ietwat doffere kleur op de plek van die deurschelpen is niet zo'n ramp, dus ik ga maar met de wasbenzine aan de gang. Kan ze altijd later nog spuiten en terugplakken.
* Stefan T-SPORT *
-
- Contacteer:
Staan trouwens een setje T-lines (toch?) op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 50%26m%3D0
* Stefan T-SPORT *
Jep zijn de T-lines...!Neobyte schreef:Staan trouwens een setje T-lines (toch?) op marktplaats:
Kan me niet voorstellen dat je met wasbenzine een doffe plek krijgt. Weet je het zeker dat het bijv. geen thinner of terpetine wasRonnie1984 schreef:Heb slechte ervaringen met wasbenzine, heb de Twingo sticker van de achterklep verwijderd,daarna met wasbenzine schoon gemaakt, dan krijg je een hele doffe waas eroverheen, dus in kleur van de auto spuiten is het mooist!!
Ik zal wel weer iets verkeerds gedaan hebben![]()

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Kan.Ronnie1984 schreef:Uhm, ja nou begin ik te twijfelen of het geen terpentine was, krijg je hier wel doffe plekken van??
![]()
![]()
en met thinner moet je ook geen plekken krijgen als het goed is.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb op ebay.de setje weitec verlagings dempers+ veren gezien 50mm nieuw in doos voor €200 wie weet hoe dat werkt op zo'n site??
Is wel weer in duitsland, maar wel erg goedkoop!
Heeft iemand toevallig nog een voorbumper fase 2 liggen in lakzwart?? zo ja pm me dan ff wat je ervoor moet hebben!!
Is wel weer in duitsland, maar wel erg goedkoop!
Heeft iemand toevallig nog een voorbumper fase 2 liggen in lakzwart?? zo ja pm me dan ff wat je ervoor moet hebben!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je moet er bieden, maar is er ook een mogelijkheid dat je gewoon zo'n bedrijf of persoon belt?? en mijn duits is niet zo goed, er staat dan zoiets over garanties enzo en over kosten?? kan dat, misschien dat ik het dan maar beter niet kan doen, maar het is wel erg aantrekkelijk, als het nou net over de grens is is het voor mij te doen vanuit nijmegen.
Zoiets kun je ook via de post regelen, vaak goedkoper dan de benzinekosten, maar dat ligt natuulijk aan de afstand.
Er moet dus op geboden worden, dat is het idee achter Ebay. Of het moet al een Sofort Kaufen bieding zijn, maar dit is hier nu niet het geval. Meebieden tot je max bod en hopen dat je de hoogste bent dus
Wel eerst aanmelden op ebay natuurlijk.
Er bestaan dus nog mensen die ebay niet kennen
Er moet dus op geboden worden, dat is het idee achter Ebay. Of het moet al een Sofort Kaufen bieding zijn, maar dit is hier nu niet het geval. Meebieden tot je max bod en hopen dat je de hoogste bent dus

Wel eerst aanmelden op ebay natuurlijk.
Er bestaan dus nog mensen die ebay niet kennen

Persoonlijk zou ik het gewoon bij http://www.improve-tuning.nl bestellen. Je betaald dan ongeveer 500-600 euro voor dit Weitec setje, maar dan heb je wel een volledige garantie, goede service en een nederlands aanspreekpunt
.

Mijn banden zijn vandaag binnen gekomen....besteld via autobandenmarkt.nl, echt een snelle levertijd. Dus nu kan het feest pas echt beginnen

Wat gaat er zaterdag gebeuren:
Nieuwe verlagings set van Weitec 5cm voor en 4cm achter
Brock B5 velgen 7j + 8j en mijn nieuwe toyo's erom heen.
1cm spoorverbreding achter en 5mm voor

Pics zullen snel volgen

-
- Contacteer:
Das dan beter dat het via bandenmarkt beter gaat bij jou. Ik wacht al 3 weken op me andere 2 bandjes (heb er al 2 binnen). En ze hebben daarnaast ook nog eens 2x het verschuldigde bedrag van mijn rekening afgeschreven (2x zoveel dusRontwingo schreef:![]()
![]()
![]()
Mijn banden zijn vandaag binnen gekomen....besteld via autobandenmarkt.nl, echt een snelle levertijd. Dus nu kan het feest pas echt beginnen![]()
Wat gaat er zaterdag gebeuren:
Nieuwe verlagings set van Weitec 5cm voor en 4cm achter
Brock B5 velgen 7j + 8j en mijn nieuwe toyo's erom heen.
1cm spoorverbreding achter en 5mm voor![]()
Pics zullen snel volgen

* Stefan T-SPORT *