ik heb dus het idee dat ik op mijn gtx achter schijven wil ipv trommels, dus had ik verzonnen dat ik een gtt achteras nodig heb, nu heb ik er 1 gevonden maar kreeg ik de indruk dat de as breder lijkt.
nu wil ik dus wel graag met schijven gaan rijden maar ook met mijn best mooie clio 16v velgen, gaat dit passen?
gtt achteras onder gtx
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb onder mijn Baccara ook een achteras van een GTT geplaatst. Die is inderdaad breder. En een hele verbetering, want de as heeft een sterkere torsiestabilisator dan de originele.
Met je standaard velgen zal het wel passen, maar met bredere velgen wordt het krap. Mijn velgen zijn 7J breed, met een ET van 35. Ik heb de spatbordranden platgemaakt, maar met 4 personen in de auto loopt het af en toe wel aan.
Je zal ook het remsysteem iets aan moeten passen, door de schijfremmen is een remdrukbegrenzer nodig.
Als je vandaag in De Meern bent, moet je maar eens onder mijn auto kijken.

Met je standaard velgen zal het wel passen, maar met bredere velgen wordt het krap. Mijn velgen zijn 7J breed, met een ET van 35. Ik heb de spatbordranden platgemaakt, maar met 4 personen in de auto loopt het af en toe wel aan.
Je zal ook het remsysteem iets aan moeten passen, door de schijfremmen is een remdrukbegrenzer nodig.
Als je vandaag in De Meern bent, moet je maar eens onder mijn auto kijken.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
haha ja alleen nu ligt ie hier nog in de tuin.... 

sja 6,5J x 15" kan dat idd makkelijk ja....je kan ook nog rustig zo'n 35-40mm verlagen zonder prob's. laat wel ff
zien als t klaar is!

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship