Elektrische stuurbekrachtiging
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nieuwe twingo toch?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Renault express, en de clio's ph1&2 met een dieselmotor zijn geleverd met stuurbekr. welke door plaatsingsproblemen electrisch was. De pomp word met een electromotor aangedreven, en de hele unit bevind zich dan bovenop de versnellingsbak. Voor zover ik weet zijn er geen andere modellen in de oudere modellenserie van Renault geleverd met electrische stuurbekr.
Laatst gewijzigd door Bart V op zo 23 mei 2004 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
oa:
bepaalde expresjes en Twingo's, Peugeot 307,407
R19 16V met airco, Citroen Saxo.
Je kunt verders een normaal bekrachtigd stuurhuis gebruiken, en het relais van de stuurpomp bijvoorbeeld gelijk schakelen met de brandstofpomp.
bepaalde expresjes en Twingo's, Peugeot 307,407
R19 16V met airco, Citroen Saxo.
Je kunt verders een normaal bekrachtigd stuurhuis gebruiken, en het relais van de stuurpomp bijvoorbeeld gelijk schakelen met de brandstofpomp.
rev it like a rental
Lijkt mij dat je een "snel" stuurhuis wilt. Zo'n Twingo heeft een vrouwelijke overbrenging als in 33 omwentelingen van links naar rechts. Misschien wil je het iets direkter...
Clio II Phase 2 1.6 16v, sommige Saxo's & 106-en GTI/VTS 16v, MG-F, en ga zo door...
Clio II Phase 2 1.6 16v, sommige Saxo's & 106-en GTI/VTS 16v, MG-F, en ga zo door...
Bedankt voor de tips mannen, morgen maar eens op weg naar de Renault sloop. Een bekrachtigd stuurhuis had ik al, van een ouwe Fuego en die is wel redelijk direct, in ieder geval directer dan een standaard (onbekrachtigd) stuurhuis. Ik zit momenteel met een schouderblessure en ben bang dat ik het anders niet ga volhouden.