ik heb onder tussen het ABS probleempje opgelost(lees weggehaald) en een gewone remcilinder en bekrachtiger aan geschaft.... Maar WAAR moet de kunststof slang van die van de rembekrachtiger komt naartoe bij een 16V motor ????
p.s. de bekrachtiger komt uit een nieuwere type renault, maakt dat nog uit??
R19 1.8 16V 1991
-
- Contacteer:
[img]http://members1.chello.nl/~m.haasdijk/rtc/1.jpg[/img]
Die gaat op het pijpje naast het kleppen deksel , die komt van het inlaat spruitstuk .
Per type f7p motor kan het pijpje er iets anders uitzien
Die gaat op het pijpje naast het kleppen deksel , die komt van het inlaat spruitstuk .
Per type f7p motor kan het pijpje er iets anders uitzien
toch leuk zo een willy uitlaatspruitjesstuk
weer harstikkke b-dankt voor de info, heb hier wat fotos van de oude remcilinder die ik er uit heb gehaald. (helemaal trots!)
en mijn situatie, het zal wel kloppen met dse onder druk want er zit al een slang van de juiste maat afgedopt. en ik neem aan dat ik het dunnere slangetje waar het abs gebeuren op zat dan gewoon FF dicht moet maken.....(aangegeven door marcel)
en toen had ik nog een vraag...... hoe zit het met de remdruk verdeling? omdat ik nu $ schijfremmen heb??
is de van schijven en trommel remmen gelijk?????
en mijn situatie, het zal wel kloppen met dse onder druk want er zit al een slang van de juiste maat afgedopt. en ik neem aan dat ik het dunnere slangetje waar het abs gebeuren op zat dan gewoon FF dicht moet maken.....(aangegeven door marcel)
en toen had ik nog een vraag...... hoe zit het met de remdruk verdeling? omdat ik nu $ schijfremmen heb??
is de van schijven en trommel remmen gelijk?????