dacht zelf aan 8.000 a 9.000 bijleggen en dan de peugeot erop inruilen....

en hoeveel pk's hebben die dingetjes eigenlijk....???????
En hoeveel lopen/zuipen ze ongeveer 1.12 1.10 of nog gekker.....????
Alvast bedankt dan en de groeten.....

Vosje schreef:gemiddeld 1 op 12 dus... wel netjes...Vosje schreef:verbruik binnen b.k. 11.2 l/100km
verbruik buiten b.k. 6.3 l/100km
verbruik gecombineerd 8,1 l/100km
kzeg ook niet dat het moet.... kzeg dat het kan..... dat de meesten hier dat niet kunnen (val ik zelf ook onder) daar kan ik ook nix aan doenOlijnsma schreef:Vosje schreef:gemiddeld 1 op 12 dus... wel netjes...Vosje schreef:verbruik binnen b.k. 11.2 l/100km
ja daaaaaggg, volgens de papieren moet ik met mijn 1.6 1:13 kunnen halen, dus niet. En je gaat echt niet zuinig rijden met een RS
Ik ben niet zo gierig, dus ik vind dat ook andere mensen mogen genieten van zo'n prachtige autoant1 schreef:![]()
![]()
Wel jammer dat je hem weg doet!
Ik denk dat die rallye zo'n 4 à 5000 doet; 8 à 9000 bijleggen, zou aan de krappe kant kunnen zijn.2.0 sport schreef:![]()
goede dag mensen, ik had even een vraagje over de aankoop van een renault 2.0 sport, ik heb nu een peugeot 106 1.3 rallye uit 1996 in goede staat en wil die inruilen op een renault clio 2.0 sport uit 2000 of 2001 met ongeveer 20.000 tot 60.000 km erop, bij mij zelf staat er nu 128.000 km op en de kleur van de peugeot is rood staat nog goed in lak enzo. mooie OZ velgen erop, hoeveel zou ik ongeveer bij moeten leggen op zo'n clio....?????
dacht zelf aan 8.000 a 9.000 bijleggen en dan de peugeot erop inruilen....![]()
Renault zegt 172.en hoeveel pk's hebben die dingetjes eigenlijk....???????
Afhankelijk van je rijstijl en waar je rijdt ongeveer 1:10.En hoeveel lopen/zuipen ze ongeveer 1.12 1.10 of nog gekker.....????
het zal ongeveer hetzelfde zijn in de praktijk,Marcel B. schreef:Ze zijn alleen een dikke seconde trager op de 100
Ik had meestal in een gecombineerde rit een gemiddelde van 1 op 12 a 1 op 13. En dat echt niet altijd braaf rond rijden, maar ook ff 'n stukkie 't gas open. Dus 't is wel zeker haalbaar.Olijnsma schreef:Vosje schreef:gemiddeld 1 op 12 dus... wel netjes...Vosje schreef:verbruik binnen b.k. 11.2 l/100km
ja daaaaaggg, volgens de papieren moet ik met mijn 1.6 1:13 kunnen halen, dus niet. En je gaat echt niet zuinig rijden met een RS
Jouw idee en nog 1500-3000,- erbij als marge voor de handelaar. Dat is realistisch.2.0 sport schreef:![]()
goede dag mensen, ik had even een vraagje over de aankoop van een renault 2.0 sport, ik heb nu een peugeot 106 1.3 rallye uit 1996 in goede staat en wil die inruilen op een renault clio 2.0 sport uit 2000 of 2001 met ongeveer 20.000 tot 60.000 km erop, bij mij zelf staat er nu 128.000 km op en de kleur van de peugeot is rood staat nog goed in lak enzo. mooie OZ velgen erop, hoeveel zou ik ongeveer bij moeten leggen op zo'n clio....?????
dacht zelf aan 8.000 a 9.000 bijleggen en dan de peugeot erop inruilen....
Renault claimt 172 na verkeerd omrekenen. Het zijn er 169. Maar dat halen de motoren bijna geen van allen als je de verhalen van professionele gebruikers mag geloven die het vermogen hebben gemeten.2.0 sport schreef:en hoeveel pk's hebben die dingetjes eigenlijk....???????
Hoe harder je rijdt hoe eerder de tank leeg is. Als je een lager verbruik scoort als 1:10 met zo'n auto had je beter een 1.2 kunnen kopen. Dan rij je dus niet hard genoeg...2.0 sport schreef:En hoeveel lopen/zuipen ze ongeveer 1.12 1.10 of nog gekker.....????
Die ziet er idd erg mooi uit Rasit...
Peug claimt tenslotte ook 167 pk bij 121 kW.speedline schreef:Renault claimt 172 na verkeerd omrekenen. Het zijn er 169pk's. Maar dat haalt ze bijna geen van allen als je de verhalen van professionele gebruikers mag geloven.
Dat moet je niet zo hard schreeuwen, want er zijn maar heel weinig RS-en die ook echt 172 pk hebben. Al is het alleen maar omdat de opgave van Renault in kW's al een stukje lager is. Een RS zonder aanpassingen zit tussen de 150 en 165 pk.P@TB@D schreef:172 PK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, geen flauw idee; ik weet wel dat er enige hardware-wijzigingen in zitten, met o.a. een nieuw uitlaatspruitstuk en naar verluidt ook een nieuw inlaatspruitstuk.Maus schreef:Enig idee hoe dat bij de RS phase 3 is?
yep, uitgekleed ivm gewicht, maar ook ander onderstel en andere wiellagerhuizen. Aangezien het een aparte homologatie is, wordt 'ie ook wel phase 3 genoemd, en het nieuwste model, met de dubbele uitlaat phase 4.Maus schreef:Ik bedoel idd de laatste RS, welke nu (volgens Reno) 182 pk-tjes zou moeten hebben.
De Ragnotti was toch een uitgeklede versie van de RS? (Dus zonder airco e.d.)
En die hadden al helemaal geen last van zeer positief opgegeven vermogensStevenK schreef:Peug claimt tenslotte ook 167 pk bij 121 kW.speedline schreef:Renault claimt 172 na verkeerd omrekenen. Het zijn er 169pk's. Maar dat haalt ze bijna geen van allen als je de verhalen van professionele gebruikers mag geloven.