Weer een superstart voor Renault jammer dat ie al vrij snel al weer tweede stond,de rest van de race vondt niet echt saai wel een aardige race alleen jammer dat die ferrari's zo snel zijn.
Tim schreef: alleen jammer dat die ferrari's zo snel zijn.
*Zucht* Dan moeten Williams, McLaren en de rest maar een betere auto bouwen. Beetje triest dat iedereen afgeeft op Ferrari omdat zij alles zo goed voor mekaar hebben. Zij kunnen toch moeilijk hun auto's gaan detunen zodat de rest ook eens een keer kunnen winnen.
Beetje overgevoelig ofzo? Hij zegt dat het jammer is dat de Ferrari's zo snel zijn, en jij voelt je aangevallen. vreemd.
Het is inderdaad jammer dat die rooie rakkers zo snel zijn, of beter, dat de rest hun tempo niet kan volgen (zo beter dan?). Ik vind trouwens dat het de laatste races ook grotendeels toe te schrijven is aan de rijkwaliteiten van Shumi, want Barichello presteerd een stuk wisselvalliger.
Tim schreef: alleen jammer dat die ferrari's zo snel zijn.
*Zucht* Dan moeten Williams, McLaren en de rest maar een betere auto bouwen. Beetje triest dat iedereen afgeeft op Ferrari omdat zij alles zo goed voor mekaar hebben. Zij kunnen toch moeilijk hun auto's gaan detunen zodat de rest ook eens een keer kunnen winnen.
ik bedoel ermee dat het zo wel elke keer een saai race wordt omdat die ferrari's inderdaad alles goed voor elkaar hebben puntje voor ferrari, maare ik zie liever de andere teams op het zelfde niveau zodat het toch een leuke race wordt=leuker om naar te kijken,meer strijdt,sensationeler .
Maargoed volgende keer Monaco en wordt denk wel verrassendt .
Verstappen mogelijk in juni aan de start voor Jordan
Vorige week maakte Jordan Ford bekend dat Jos Verstappen op Silverstone Circuit voor het team zal testen. Dat heeft tot geruchten geleid dat de Limburger één van de racezitjes van het team zal overnemen. Misschien gebeurt dat al bij de Noord-Amerikaanse races in juni, aldus het gerenommeerde tijdschrift Autosport. Het is nog wat te vroeg om daarover iets te zeggen, reageerde Eddie Jordan ontwijkend. Op dit moment is het idee om Jos terug in vorm te krijgen en hem wat kilometers te laten maken. De meest logische kandidaat die de dupe kan worden van de komst van Verstappen is Nick Heidfeld. De Duitser heeft weliswaar hard gewerkt, dit seizoen, maar hij brengt geen geld mee en dat is nu net wat Jordan op dit moment nodig heeft. Overigens valt nog te bezien of de ietwat in omvang toegenomen Verstappen zich daadwerkelijk comfortabel zal voelen in de voor de kleine Heidfeld ontworpen Jordan.
Het Renault F1-team zet zijn telemetrie-gegevens vanuit Monaco live op internet via zijn website. Het is de eerste keer dat zoiets gebeurt in Formule 1. Vanaf de eerste vrije training morgenochtend kun je op je PC/Mac de beide Renaults volgen in de straten van Monte Carlo.
Renault belooft dat het alle telemetrie-data zal doorsturen, die de ingenieurs zien op hun monitoren in de pits. Via het internet kun je zien waar Fernando Alonso en Jarno Trulli remmen, gas geven, schakelen, insturen, ...
Ook tijdens de race komt Renault live op het net.
Die Jos is gewoon een heethoofd. Het is idd moeilijk om als Nederlander mee te doen in het F1 Cirus, maar hij is gewoon een #@#%%@%^ Hij heeft hier vroeger in de buurt een kartcenter gehad, een vriend van mijn neef had toen daar gekart en Jos deed toevallig ook mee, die jongen was sneller als Jos en na een woordenwisseling heeft Jos hem een vuist verkocht. Lekker professioneel. Hij kan wel goed rijden, maar hij kan zijn kop er niet goed bij houden.
Remi Blommers schreef:Die Jos is gewoon een heethoofd. Het is idd moeilijk om als Nederlander mee te doen in het F1 Cirus, maar hij is gewoon een #@#%%@%^ Hij heeft hier vroeger in de buurt een kartcenter gehad, een vriend van mijn neef had toen daar gekart en Jos deed toevallig ook mee, die jongen was sneller als Jos en na een woordenwisseling heeft Jos hem een vuist verkocht. Lekker professioneel. Hij kan wel goed rijden, maar hij kan zijn kop er niet goed bij houden.
Ja, dat heb ik eens op het nieuws gehoord, dat Jos op de vuist was gegaan met 1 omdat hij sneller was dan Jos.
Remi Blommers schreef:Die Jos is gewoon een heethoofd. Het is idd moeilijk om als Nederlander mee te doen in het F1 Cirus, maar hij is gewoon een #@#%%@%^ Hij heeft hier vroeger in de buurt een kartcenter gehad, een vriend van mijn neef had toen daar gekart en Jos deed toevallig ook mee, die jongen was sneller als Jos en na een woordenwisseling heeft Jos hem een vuist verkocht. Lekker professioneel. Hij kan wel goed rijden, maar hij kan zijn kop er niet goed bij houden.
Ja, dat heb ik eens op het nieuws gehoord, dat Jos op de vuist was gegaan met 1 omdat hij sneller was dan Jos.
Slechte verliezer
dan heb je het verkeerd gehoord want dat kartcenter is hier vlakbij in de buurt en het is namelijk zo dat die persoon de boel aan het verzieken was dat jos niet lekker kon rijden en werdt opgehouden in zijn rondjes en die persoon hem aan het etteren was!!
renault staat bekend dat ze altijd een goede start hebben
nuu staat trulli op pole
hopen dat ie wegschiet en dat alonso de rest een beetje kan ophouden zodat ie genoeg voorsprong kan opbouwen
leuk he strategie bedenken
Slechte verliezer
dan heb je het verkeerd gehoord want dat kartcenter is hier vlakbij in de buurt en het is namelijk zo dat die persoon de boel aan het verzieken was dat jos niet lekker kon rijden en werdt opgehouden in zijn rondjes en die persoon hem aan het etteren was!!
In de buurt? Maastricht is toch anders bijna 50 km van Echt vandaan. Vanaf waar ik woon is het 10 minuutjes, maar goed dat maakt verder niks uit. Ook al zou die jongen Jos hebben opgehouden, hij had wel een snellere rondetijd...Dus het ligt er maar net aan hoe het verteld wordt. En ook al is iemand je een beetje aan vervelen op de kartbaan, wat dan nog, het is natuurlijk niet leuk maar dat betekend toch niet dat je als "Jos Verstappen" iemand gaat slaan. Dat vind ik erg onsportief. Ik kart zelf ook regelmatig en er zijn altijd langzamere bij die je ophouden of niet snel aan de kant gaan, maar dat is toch part of the game. En als je iemand echt ophoud krijgt die persoon vanzelf een vlag dat ie opzij moet gaan. Als je dan gaat slaan ben je naar mijn mening gewoon onnozel.
Jarno eindelijk eens op de 1e plaats, jammer van Alonso.
Beetje dom om daar intehalen maar als die Ralph echt op zijn rem was gaan staan mogen ze hem voor een aantal races schorsen.
En dan Michael, snap zijn actie niet om in de tunnel te gaan remmen achter een safety car.
Laten we hopen dat we de rest van het seizoen meer van dit soort races krijgen.
Supergave race! Trulli heeft een super goede race gereden. De actie van Ralf S. waardoor Alonso tegen de muur klapte vond ik een naaierstreek. Verder een erg wazige actie van Schumi waardoor hij het voor zichzelf verkloot heeft. En McLaren was weer ouderwets teleurstellend met 2 opgaves, alhoewel DC er niks aan kon doen dit keer.
Fernando Alonso was één van de coureurs die de GP van Monaco na een crash verliet. Volgens de Spanjaard was het echter niet zijn eigen fout. Alonso legt de schuld bij Williams-coureur Ralf Schumacher. Deze zou een rare actie hebben ondernomen.
Ralf reed voor me en hij ging langzamer rijden, maar ging toen weer op het gas. Het was een erg ongebruikelijk actie, legt Alonso uit. Bij de meeste ongelukken is Ralf betrokken. Het was een ongeluk op hoge snelheid, maar Ralf houdt daar van. Ik wil mijn tijd niet verdoen door met hem te praten, ik heb belangrijkere dingen te doen.
Net als zijn rivaal eindigde Ralf Schumacher de race niet. De broer van Michael moest zijn wagen drie rondes voor het einde van de wedstijd in de pitstraat parkeren wegens technische problemen. Hij reed op dat moment op een negende plaats.