RTC's 1e Twingo meeting, 4 april Bodegraven.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Euh ja die zwarte is zelfs nog op een meeting geweest van de crs toen rtc en de megane club het feest hebben gered .Chris schreef:En die Golf is op bijna elke RTC meeting aanwezig.jochem de haas schreef:\P@TB@D schreef:leuke foto's maar waarom staat er eeb vw golf tussenChris schreef:Leuke dag, ik kon alleen niet zo lang blijven.
Ondertussen staan er ook wat foto's in de gallery.![]()
![]()
Dit is de golf van RONNIE een EX-GTT rijder . Hij heeft uiteindelijk gekozen voor degelijkheid en dus VW
Jochem, ex GTT rijder?! Hebben ze gereden dan?!
FF daarna liep ie in elkaar toen ie aan het sporten was met een alfa .........
-
Wat is Opa z'n nieuwe scheurijzertje dan?
Leuke foto's btw.
Leuke foto's btw.

[img]http://www.jamatec.nl/stefan/twingo04/HPIM0781.jpg[/img][/img]Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wat is Opa z'n nieuwe scheurijzertje dan?
Leuke foto's btw.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Thnx Chris 

-
wanneer houden jullie nog eens een twingomeeting ?ik wil er ook wel eens eentje meemaken 

Zal best wel weer gebeuren maar volgens mij zijn er de komende tijd al aardige wat meetings dus denk niet dat er een twingo meeting tussen past
Tenzijn er mensen zijn die daar anders over denken ik ben altijd voor
Stel je trouwens hier even voor:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=183

Tenzijn er mensen zijn die daar anders over denken ik ben altijd voor

Tip: ga 30 mei naar de meeting in Gronau, daar komen de meest brute twingo's. Deze zul je niet snel in nederland tegenkomen, tenminste nog niettwingo from hell schreef:wanneer houden jullie nog eens een twingomeeting ?ik wil er ook wel eens eentje meemaken

Ik ookDouwe schreef:Zal best wel weer gebeuren maar volgens mij zijn er de komende tijd al aardige wat meetings dus denk niet dat er een twingo meeting tussen past![]()
Tenzijn er mensen zijn die daar anders over denken ik ben altijd voor![]()

Yepz trouwens stefan en wie nog meer gaat spreken we nog wat af om daar in een groepje heen te rijden!?dtune_stefan schreef:Tip: ga 30 mei naar de meeting in Gronau, daar komen de meest brute twingo's. Deze zul je niet snel in nederland tegenkomen, tenminste nog niettwingo from hell schreef:wanneer houden jullie nog eens een twingomeeting ?ik wil er ook wel eens eentje meemaken![]()
-
hoe zetten jullie je fototje onder julie naam ik wil mijn twingo'tje er ook onder hebbe

-
gronau is wel 250 km van bij mijn thuis dus een beetje ver 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je lid wordt van de club, kan je een plaatje (avatar) onder je naam plaatsen anders niet.twingo from hell schreef:hoe zetten jullie je fototje onder julie naam ik wil mijn twingo'tje er ook onder hebbe
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
ok thx frits maar ik heb al eens lid willen worden maar ik ben van belgie en dat gaat blijkbaar niet op het inschrijvings formulier greetzFrits schreef:Als je lid wordt van de club, kan je een plaatje (avatar) onder je naam plaatsen anders niet.twingo from hell schreef:hoe zetten jullie je fototje onder julie naam ik wil mijn twingo'tje er ook onder hebbe
![]()
GR.Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat kan je gewoon invullen hoortwingo from hell schreef:ok thx frits maar ik heb al eens lid willen worden maar ik ben van belgie en dat gaat blijkbaar niet op het inschrijvings formulier greetzFrits schreef:Als je lid wordt van de club, kan je een plaatje (avatar) onder je naam plaatsen anders niet.twingo from hell schreef:hoe zetten jullie je fototje onder julie naam ik wil mijn twingo'tje er ook onder hebbe
![]()
GR.Frits