Maar ik moet eerlijk zijn, hij is al niet meer standaard hoor. Hij is nu orgineel... (in de zin van: er zijn maar weinigen die em zo hebbenMrtn schreef:nu is het 2.0 16V?

elke donderdag avond tussen 8 en half 9 tot de laatste weg zijn. om de 4 weken op zaterdag avond meeting bij de Nijhof parkeerplaats(zelfde tijd, om de 4 weken) afgelopen zaterdag was de eerste!Mrtn schreef:ligt ergens tussen Hilversum en Amersfoort geloof ik![]()
wanneer is de volgende meeting dan? elke week?
dan zal ik even kijken of ik tijd kan vrijmaken, ben druk met afstuderen e.d. en kijken naar een koophuis
Droes schreef:iemand ervaring tegen een CRX V-tec met zijn R5 GTT, clio 16v of willie??
of nog een andere reno?!
nee, maar ik stond naast hem bij de stoplicht.. niks aan de hand.. gewoon weg trekken.. en ik liet hem doortrekken in zijn 1(kwart gas ofzo) lekker in de toeren.. en in ene komt hij voorbij! ik gelijk gas erop.. maarja hij had alwel een voorsprong.. duurde niet gek lang! maar hij was best snel..Steven schreef:Zal wel gewoon ene 2 liter 16v met 156 of 175 pk geweest zijn. Maar die zijn niet zo lastig hoor
had het ook wel gedaanRobert dB. schreef:vanmiddag tegen een 2.5 liter Soeb GTT gereden met 400+pk.....uhm, laat maar dacht ik toen
mooi man, show 'm what you got!Erik de Bruijn schreef:Gisteren stond ik bij het stoplicht te wacht samen met een vriend van mijn tot hij op groen stond. Wil ik weg rijden, trekt degene naast me als een idioot op en zit de bijrijder, zijn vriendin, mij een beetje uit te lachen. Hij lag een autolengte voor toen ik bij 4000 toeren in zijn 1 volgas gaf. Was er halverwege mijn twee al voorbij in zijn drie zat hij al ver achter me
.
Was een punto HGT, 130pk 8,6 naar de honderd.
Toevallig een zwarte My 1998?Robert dB. schreef:vanmiddag tegen een 2.5 liter Soeb GTT gereden met 400+pk.....uhm, laat maar dacht ik toen
Vosje schreef:die bleef iedereen voor.....Vospower schreef:En die smart op de eerste foto???
RO 16v schreef:Vosje schreef:die bleef iedereen voor.....Vospower schreef:En die smart op de eerste foto???
jeps klopt. Komt uit Zaandam.REMCO-X schreef:Toevallig een zwarte My 1998?Robert dB. schreef:vanmiddag tegen een 2.5 liter Soeb GTT gereden met 400+pk.....uhm, laat maar dacht ik toen
Meneertje Harbering zekerRobert dB. schreef:jeps klopt. Komt uit Zaandam.REMCO-X schreef:Toevallig een zwarte My 1998?Robert dB. schreef:vanmiddag tegen een 2.5 liter Soeb GTT gereden met 400+pk.....uhm, laat maar dacht ik toen
@ Steven, Derk's gtt ligt open vanwege 'n kapotte koppakking
Wat ik toch niet snap is waarom mensen soms met een sprintwedstrijdje tegen de 200 rijden om iemand voor te blijven of of iemand proberen in te halen, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen......REMCO-X schreef:afkomend van uitgeest eff lopen sporten tegen een Golf 3 GTI. heb niet gewonnen maar reed wel eff dik 190 op de teller met de 1.6SI
Het was niet zozeer een wedstrijd hoor,probeerde hem alleen maar bij te houdenPanoramix schreef:Wat ik toch niet snap is waarom mensen soms met een sprintwedstrijdje tegen de 200 rijden om iemand voor te blijven of of iemand proberen in te halen, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen......REMCO-X schreef:afkomend van uitgeest eff lopen sporten tegen een Golf 3 GTI. heb niet gewonnen maar reed wel eff dik 190 op de teller met de 1.6SI
Ik zag je vanmiddag nog staan bij een tankstation vlakbij afrit Baarn/Soest. Je motorkap lag er ook af.GTE 16v schreef:net vanmiddag, Biltseweg bij Soest.
Reed een Seat Leon(20v) voor me. reed wat langzaamdus FF inhalen! afijn stoplicht... stond ie te gassen achter me, groen! go
![]()
was een leuk wedstrijdje, 1ste versnelling hield ie al niet meer bij
Ik ken een 4 deurs 99'er 1.6 8v met 4 man erin 195REMCO-X schreef:afkomend van uitgeest eff lopen sporten tegen een Golf 3 GTI. heb niet gewonnen maar reed wel eff dik 190 op de teller met de 1.6SI