mijn tuningchip is binnengekomen
nog leker een paar pk's bij, maar waar zit nu die motronic juist op een 95 willie model ???
Ik heb eens rondgezien maar ik zie em niet direkt steken ....
Wie kan zeggen waar....
mijn tuningchip is binnengekomen
nog leker een paar pk's bij, maar waar zit nu die motronic juist op een 95 willie model ???
Ik heb eens rondgezien maar ik zie em niet direkt steken ....
Wie kan zeggen waar....
thx
Motronic is een Bosch handelsnaam voor een bepaald type injectiesysteem. Deze auto heeft een Siemens ECU.
En monsieur, vergeet je voetje niet om de eprom in je ecu te kunnen plaatsen...
Als je hem gaat vervangen is het wel aan te raden om eerst de accu los te koppelen. Vervolgens kan je de boel rustig uitpluggen. Succes met t vervagen!
ahja over de computer gesproken, ik zie soms staan : computer van Renault sport voor williams...
Is daar dan een verschil aan tov. die er nu in zit ?
Winst of andere ?
Marcel B. schreef:Een voetje zodat je de eprom erin kan prikken en gemakkelijk een andere erin kan douwen zonder opnieuw te solderen
Waar vind ik zo een voetje, lijkt wel interessant....
noname schreef:ahja over de computer gesproken, ik zie soms staan : computer van Renault sport voor williams...
Winst of andere ?
Marcel B. schreef:Een voetje zodat je de eprom erin kan prikken en gemakkelijk een andere erin kan douwen zonder opnieuw te solderen
Wat dacht je van de electronicazaak????? Kweet niet of je de conrad gids hebt, maar daar staan ze ook in.
Wegens verkoop van mijn Clio heb ik deze cupcomputer over. Geschikt voor de Clio 16v die geleverd is met een computer met de volgende nr`s: S101262105
HOM 7700851741
BCM 7700857528 .
Dit zijn de meeste Clio 16v`s.
Het is dus de complete computer, je hoeft aleen je eigen uit te bouwen en deze aan te sluiten, plug `nd play! Solderen niet nodig, de cupchip zi er al in..
Merkbaar verschil, motor pakt beter op en vliegt lekker snel door de toeren heen, toerenbegrenzer is verlegt van 7200rpm naar ongveer 7700rpm.
Een sportluchtfilter/vervangingsluchtfilter is wel aan te raden bij deze computer.
noname schreef:ahja over de computer gesproken, ik zie soms staan : computer van Renault sport voor williams...
Winst of andere ?
Koop gelijk voor een paar centen een tinzuiger, is makkelijk bij het verwijderen van tin. En natuurlijk een kleine soldeerbout.
of gewoon een rolletje litzen (of hoe je dat ook schrijft). Werkt ook prima voor het verwijderen van tin. Ik vind het iig fijner dan een desoldeer "bout" / tinzuiger
zal eens zoeken in de plaatselijke electrozaak hier in Belgie.
PS waarom eigenlijk met een voetje werken ?
Anders problemen op de autocontrole met die chip of wat ?
Hoe zit het eigenlijk met een cat en een modchip ?
Wijzigd de Co zodat de cat kan dicht sibben ?