Daar was ik weer.
Ik ben er inmiddels achter dat het niets te maken heeft met de carterventilatie.
Maar ik check vanmidag nog even of er mischien een klepsteel hoedje los zit.
En ik haal het spruitstuk er even vanaf zodat ik dat zeker kan uitsluiten.
Als ik het niet kan vinden gaat het blok terug naar Eggens.
Bij Eggens heb ik niet zoŽn best gesprek gehad.
Aangezien daar nu beweert word dat het blok is "opgefrist" ipv. gereviseert terwijl daar eerst wat anders gezegt werd.
Ik ben dus echt kwaad op ze.
En dat slaat dan op de "oude" onderdelen die erin zitten.
zoals zuigers, cilinders, krukas en de rest van de oude onderdelen.
Maar deze zijn door Eggens nog in goede staat bevonden voordat ze erin kwamen.
En deze onderdelen voldeden prima voor de 138.000 km dat ze in het oude blok zaten.
Ik heb echter wel weer garatie op de onderdelen die ze helemaal nieuw erin hebben gezet.
Zoals de complete cilinderkop, lagers, zuigerveren en andere onderdelen die er nieuw zijn ingezet.
Maar ik moet nog maar weer een gesprek aangaan over wie voor de uurloon kosten opdraait om het blok weer uitmekaar te halen.
Een ding weet ik wel zeker de volgende keer doe ik alles zelf.
Dat is dan mischien even een investering maar dan heb ik zeker wat geld bespaart.
En ik leer er ook weer wat van.
Want de hele reden dat ik het liet doen was dat het in 1 keer goed moest.
En dan al dit gezeik over garantie en voor 1422 euro verwacht ik niet anders dan pefect werk.
En eind deze maand moet mijn auto voor APK en ik weet niet of ik dat nu wel haal.
Duzz het word weer spannend.
Goed dat ik weer werkloos ben vanaf vrijdag.