[Alarm] camco security
-
Ik heb vandaag zo'n alarm besteld, ga gewoon kijken of het bevalt en anders trek ik het er gewoon weer uit..
Op afstand starten is in de winter handig.. auto vast aan zonder naar buiten te hoeven, kachel volgas aan en lekker warm instappen.
Op afstand starten is in de winter handig.. auto vast aan zonder naar buiten te hoeven, kachel volgas aan en lekker warm instappen.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
Cruyf modusMartinGTT schreef:Ja en dan vergeten de auto de vorige avond in zn vrij te zetten, dag schuurtje van de buurman
"Elk voordeel heb z'n nadeel"
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar elk nadeel heeft ook weer een voordeel

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
http://www.nzherald.co.nz/storydisplay. ... ubsection=
New Zealand News: Remotes probed after car hits woman
17.01.2004
By NZPA and STAFF REPORTER
The Automobile Association is worried about remote devices which can start and stop cars.
The Land Transport Safety Authority is investigating the gadgets but does not know how many are in the country.
The devices are under scrutiny after a pregnant woman was hit and injured two days before Christmas by a car started by such an electronic gizmo.
The driverless vehicle, apparently left in gear, bounded on to the pavement on the North Shore, crashing into Miranda Robbins, 30.
She was 38-weeks pregnant and had her two-year-old daughter with her at the Albany Mega-Centre when she heard a roar and saw a four-wheel-drive heading straight for her.
It struck her and a passerby had to smash the window to get it to stop. She had an emergency caesarean the following day.
Weekend Herald inquiries have found the remote starter kits involve a simple key-ring sized transmitter and a receiver.
They have been installed in New Zealand for at least the past 10 years, and can be done for about $300.
There are no regulations and safety practices are up to the installer.
Some companies, like the Installer Services Group which has installed 750 such systems since 1997, will only put them in automatic cars where they would only work where the car was in park or neutral.
Others, like Dynatron, will not install them at all.
Managing director Ron Campbell said the devices were "absolute rubbish". They were really for use on freezing cold mornings but were being installed here as "toys".
He was "shocked and appalled" to hear the system had been installed in a manual vehicle.
AA public affairs director George Fairbairn said he was unaware that remote starting devices were being used in New Zealand.
However, he said the AA had studied the devices two years ago when they were investigating remote door-locking devices.
Ms Robbins was told the car had a remote start-up mechanism installed the day before the accident.
Police have told her and the driver they expected to lay charges.
She is on crutches and is having physiotherapy.
Doctors say it will take at least three months for the fractures to heal.
Her son Flynn was delivered the day after the accident because doctors feared blood clots caused by Mrs Robbins' injuries could endanger his health.
If his head had been engaged in her pelvis, it would have been worse.
"The doctors insinuated that the baby could have died," she said.
New Zealand News: Remotes probed after car hits woman
17.01.2004
By NZPA and STAFF REPORTER
The Automobile Association is worried about remote devices which can start and stop cars.
The Land Transport Safety Authority is investigating the gadgets but does not know how many are in the country.
The devices are under scrutiny after a pregnant woman was hit and injured two days before Christmas by a car started by such an electronic gizmo.
The driverless vehicle, apparently left in gear, bounded on to the pavement on the North Shore, crashing into Miranda Robbins, 30.
She was 38-weeks pregnant and had her two-year-old daughter with her at the Albany Mega-Centre when she heard a roar and saw a four-wheel-drive heading straight for her.
It struck her and a passerby had to smash the window to get it to stop. She had an emergency caesarean the following day.
Weekend Herald inquiries have found the remote starter kits involve a simple key-ring sized transmitter and a receiver.
They have been installed in New Zealand for at least the past 10 years, and can be done for about $300.
There are no regulations and safety practices are up to the installer.
Some companies, like the Installer Services Group which has installed 750 such systems since 1997, will only put them in automatic cars where they would only work where the car was in park or neutral.
Others, like Dynatron, will not install them at all.
Managing director Ron Campbell said the devices were "absolute rubbish". They were really for use on freezing cold mornings but were being installed here as "toys".
He was "shocked and appalled" to hear the system had been installed in a manual vehicle.
AA public affairs director George Fairbairn said he was unaware that remote starting devices were being used in New Zealand.
However, he said the AA had studied the devices two years ago when they were investigating remote door-locking devices.
Ms Robbins was told the car had a remote start-up mechanism installed the day before the accident.
Police have told her and the driver they expected to lay charges.
She is on crutches and is having physiotherapy.
Doctors say it will take at least three months for the fractures to heal.
Her son Flynn was delivered the day after the accident because doctors feared blood clots caused by Mrs Robbins' injuries could endanger his health.
If his head had been engaged in her pelvis, it would have been worse.
"The doctors insinuated that the baby could have died," she said.
dit stond ook op internet:
Murph
CS&P ULTRA Member
Member # 643
posted May 04, 2004 05:20 PM
--------------------------------------------------------------------------------
I have to share this story with ya'll.
A customer came in with a 5 speed manual car for us to install a remote start alarm. (1998 Accord). We refused to do it, because the alarm was intended for install in automatic transmission only. He went to a local shop. $400 and three days later, it was done.
He had the car less than two hours. It was parked infront of a drainage ditch with a 30 foot drop. He knelt down to pick something up. The keys were in his pocket. It remote started and jumped into the ditch.
When I heard this I started laughing my ass off. Thank god no one was hurt.
[/quote]
Murph
CS&P ULTRA Member
Member # 643
posted May 04, 2004 05:20 PM
--------------------------------------------------------------------------------
I have to share this story with ya'll.
A customer came in with a 5 speed manual car for us to install a remote start alarm. (1998 Accord). We refused to do it, because the alarm was intended for install in automatic transmission only. He went to a local shop. $400 and three days later, it was done.
He had the car less than two hours. It was parked infront of a drainage ditch with a 30 foot drop. He knelt down to pick something up. The keys were in his pocket. It remote started and jumped into the ditch.
When I heard this I started laughing my ass off. Thank god no one was hurt.
[/quote]
Dat een alarm op afstand je auto kan starten lijkt mij persoonlijk een heel leuke gadget. Op dure uitvoeringen van de Audi A8 of bijvoorbeeld de S-klasse kun je dit zelfs als optie krijgen. En ik ben ervan overtuigd dat dit over een tiental jaren standaard zit op elke auto.
Elk nadeel heb z'n voordeel...
Dat veel alarmen afgeraden worden omdat het onveilig is om je auto te starten als ie in de versnelling staat, ligt naar mijn mening puur aan jezelf. Ik denk dat menig lid hier zijn auto in de vrij zet als ie zijn auto parkeert. En ik denk dat als je zo'n alarm hebt en op het punt staat je auto te starten, maar niet 100% zeker weet of je hem nou wel of niet in de vrij hebt staan en de auto vervolgens toch start, diegene zelf de gevolgen moet dragen als er iets mis gaat. Dan ben je naar mijn mening onverantwoord en dom bezig.
Ik denk zelf dat het belangrijkste van een alarm is dat ie afgaat, of het systeem nou 100 euro of 800 euro kost. Op beide systemen is ultrasoondetectie, startonderbreker en ab te vinden. Dus naar mijn mening zitten ze op dat gebied op gelijke hoogte.
Dat een Clifford alarm duurder is dan een "EBAY" alarm heeft voor een groot gedeelte ook te maken met naamsbekendheid. 'Dat een Chiquita banaan duurder is dan een Del Monte banaan komt voornamelijk door naamsbekendheid en de productiekosten'. Het is echter moeilijk om een banaan met een alarm te vergelijken, maar ik wil het toch als voorbeeld gebruiken omdat het onderstaande vrijwel bij elk product te hanteren is.
Naamsbekendheid: Het is logisch dat een merk als Clifford het zich kan permitteren om relatief hoge prijzen voor hun alarmen te vragen. Ze zijn stukken bekender bij de consument en worden daarom vaak door het ongetraint oog als "beter" gezien. Een zogenoemd EBAY merk kan nou eenmaal niet zo'n hoge prijzen hanteren als Clifford, de lage prijs is juist hetgeen dat de consument voor de keuze moet stellen om toch een ander merk dan Clifford aan te schaffen.
Productiekosten: Clifford moet echter ook hoge prijzen vragen voor hun product, omdat deze in landen worden gemaakt met hoge lonen en omdat de nooit-op-houdende kwaliteits keurmerken ook veel geld kosten. Dat een EBAY-alarm door een Japanner of Chinees word gemaakt lijkt mij alleen maar een wijze keuze en ik kan er echt niet om wakker liggen. De lonen zijn daar veel lager dus je kan een lagere prijs vragen voor een technisch even goed product ---> CONCURRENTIE "Of Philips zijn breedbeeld-tv nou in Spanje of in Korea maakt, het product is even goed" Dus om de techniek in de Aziatische landen hoef je echt niet te twijfelen. Het is trouwens zo dat de Aziaten op uitvindingen op technisch gebied ver voor liggen aan de Westerse landen. Nog een argument dat de kwaliteit van een EBAY product kan ondersteunen.
Conslusie: Iedereen zal hier zijn eigen alarm verdedigen, zou ik ook doen. Maar om nou direct te zeggen dat de een beter is dan de ander vind ik niet kloppen. Je kan er bij een merk als Clifford natuurlijk vanuit gaan dat je een goed product hebt dat lang mee zal gaan, zo ben je dus zekerder van je aankoop. Maar voor iedereen die niet zo veel geld te besteden heeft of er gewoon niet zo veel aan wil uitgeven is een EBAY alarm zeker een goede keuze. Ze doen beide wat ze moeten doen, dat is het belangrijkste. En ook al zou een Clifford alarm 2x zo lang mee gaan. Ik denk dat iedereen het met me eens is dat je liever 2x 100 euro uitgeeft dan 1x 800 euro (de bedragen zijn als voorbeeld, voordat we daar weer een discussie over krijgen)
Ik zou zeggen: Gelijk spel
Elk voordeel heb zijn nadeel...
Greetz...
Elk nadeel heb z'n voordeel...
Dat veel alarmen afgeraden worden omdat het onveilig is om je auto te starten als ie in de versnelling staat, ligt naar mijn mening puur aan jezelf. Ik denk dat menig lid hier zijn auto in de vrij zet als ie zijn auto parkeert. En ik denk dat als je zo'n alarm hebt en op het punt staat je auto te starten, maar niet 100% zeker weet of je hem nou wel of niet in de vrij hebt staan en de auto vervolgens toch start, diegene zelf de gevolgen moet dragen als er iets mis gaat. Dan ben je naar mijn mening onverantwoord en dom bezig.
Ik denk zelf dat het belangrijkste van een alarm is dat ie afgaat, of het systeem nou 100 euro of 800 euro kost. Op beide systemen is ultrasoondetectie, startonderbreker en ab te vinden. Dus naar mijn mening zitten ze op dat gebied op gelijke hoogte.
Dat een Clifford alarm duurder is dan een "EBAY" alarm heeft voor een groot gedeelte ook te maken met naamsbekendheid. 'Dat een Chiquita banaan duurder is dan een Del Monte banaan komt voornamelijk door naamsbekendheid en de productiekosten'. Het is echter moeilijk om een banaan met een alarm te vergelijken, maar ik wil het toch als voorbeeld gebruiken omdat het onderstaande vrijwel bij elk product te hanteren is.
Naamsbekendheid: Het is logisch dat een merk als Clifford het zich kan permitteren om relatief hoge prijzen voor hun alarmen te vragen. Ze zijn stukken bekender bij de consument en worden daarom vaak door het ongetraint oog als "beter" gezien. Een zogenoemd EBAY merk kan nou eenmaal niet zo'n hoge prijzen hanteren als Clifford, de lage prijs is juist hetgeen dat de consument voor de keuze moet stellen om toch een ander merk dan Clifford aan te schaffen.
Productiekosten: Clifford moet echter ook hoge prijzen vragen voor hun product, omdat deze in landen worden gemaakt met hoge lonen en omdat de nooit-op-houdende kwaliteits keurmerken ook veel geld kosten. Dat een EBAY-alarm door een Japanner of Chinees word gemaakt lijkt mij alleen maar een wijze keuze en ik kan er echt niet om wakker liggen. De lonen zijn daar veel lager dus je kan een lagere prijs vragen voor een technisch even goed product ---> CONCURRENTIE "Of Philips zijn breedbeeld-tv nou in Spanje of in Korea maakt, het product is even goed" Dus om de techniek in de Aziatische landen hoef je echt niet te twijfelen. Het is trouwens zo dat de Aziaten op uitvindingen op technisch gebied ver voor liggen aan de Westerse landen. Nog een argument dat de kwaliteit van een EBAY product kan ondersteunen.
Conslusie: Iedereen zal hier zijn eigen alarm verdedigen, zou ik ook doen. Maar om nou direct te zeggen dat de een beter is dan de ander vind ik niet kloppen. Je kan er bij een merk als Clifford natuurlijk vanuit gaan dat je een goed product hebt dat lang mee zal gaan, zo ben je dus zekerder van je aankoop. Maar voor iedereen die niet zo veel geld te besteden heeft of er gewoon niet zo veel aan wil uitgeven is een EBAY alarm zeker een goede keuze. Ze doen beide wat ze moeten doen, dat is het belangrijkste. En ook al zou een Clifford alarm 2x zo lang mee gaan. Ik denk dat iedereen het met me eens is dat je liever 2x 100 euro uitgeeft dan 1x 800 euro (de bedragen zijn als voorbeeld, voordat we daar weer een discussie over krijgen)
Ik zou zeggen: Gelijk spel
Elk voordeel heb zijn nadeel...
Greetz...

Ik ben het wel met Remi eens eigenlijk 
Ik heb waarschijnlijk binnekort ook een alarm nodig voor mn auto aangezien de bedragen van de onderdelen
die erin zitten of onder komen naar mijn mening erg hoog worden. Dus misschien hebben jullie een advies
aangezien jullie hier nogal bekend mee zijn. Wat is nou een goed betaalbaar alarm wat gewoon zn werk
doet zonder poespas en al die sjit? Ik kan er altijd nog een uitgebreid alarm op zetten als ik dat nodig
vind.

Ik heb waarschijnlijk binnekort ook een alarm nodig voor mn auto aangezien de bedragen van de onderdelen
die erin zitten of onder komen naar mijn mening erg hoog worden. Dus misschien hebben jullie een advies
aangezien jullie hier nogal bekend mee zijn. Wat is nou een goed betaalbaar alarm wat gewoon zn werk
doet zonder poespas en al die sjit? Ik kan er altijd nog een uitgebreid alarm op zetten als ik dat nodig
vind.
Als je een beetje hoger leest staat er toch al het een en ander over uitgelegd. Je moet voor jezelf de keuze maken hoeveel je er aan uit wil geven en wat je allemaal van je systeem verwacht.Remco T. schreef:Ik ben het wel met Remi eens eigenlijk
vind.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En Gemini of CobraRoy schreef:Dan heb je aan een gt alarm genoeg. Doet gewoon zn werk zonder poespas.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Wil ik toch kwijt dat ik dit betwijfel, ik het onveilig, onnodig, en onnozel vind.Dat een alarm op afstand je auto kan starten lijkt mij persoonlijk een heel leuke gadget. Op dure uitvoeringen van de Audi A8 of bijvoorbeeld de S-klasse kun je dit zelfs als optie krijgen. En ik ben ervan overtuigd dat dit over een tiental jaren standaard zit op elke auto.
mwa, tis redelijk veilig hoor. Vergeet niet dat je auto bijvoorbeeld altijd nog op het stuurslot staat, en je de auto alleen kan starten als deze in zn vrij staat.Riël schreef:Wil ik toch kwijt dat ik dit betwijfel, ik het onveilig, onnodig, en onnozel vind.Dat een alarm op afstand je auto kan starten lijkt mij persoonlijk een heel leuke gadget. Op dure uitvoeringen van de Audi A8 of bijvoorbeeld de S-klasse kun je dit zelfs als optie krijgen. En ik ben ervan overtuigd dat dit over een tiental jaren standaard zit op elke auto.
Dat het onzinnig is ben ik met je eens, maar tis wel fun

??
Waar zie jij 'onzinnig' staan? Lezen!

Waar zie jij 'onzinnig' staan? Lezen!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Uitzondering op de regel waarschijnlijk.MartinGTT schreef:Gemini een goed alarm?? Ga toch weg, geven alleen maar problemenOlijnsma schreef:En Gemini of CobraRoy schreef:Dan heb je aan een gt alarm genoeg. Doet gewoon zn werk zonder poespas.
Ik bouw al jaren gemini's en cobra's in. Op 1 na, nog nooit problemen mee gehad.
MartinGTT schreef:Ja en dan vergeten de auto de vorige avond in zn vrij te zetten, dag schuurtje van de buurman
Ik heb zelf ook dat alarm van de grote beurt gekocht bij camco en zie dat dit onderwerp vaak lang komt op forums...
maar over die veiligheid, dat is het zeker wel, want de auto moet op de handrem staan anders doet ie het niet lijkt me logies trouwens.
Ik wou al enige tijd zo'n alarm, nou wist ik dat die van clifford ook met die remote start had maar ik ga dat toch echt niet zo veel poen uitgeven.....koop ik liever nog een paar boxies erbij

Hoffiehof wrote:
Dat is helemaal geen veiligheid. Veiligheid is alleen wanneer het alarm kan herkennen of je in vrije stand staat. Dat de auto op de handrem moet staan is helemaal geen veiligheid. In de winter (op de ijs): Denk je echt dat dit je auto zal remmen? Hij zal schaatsen op de weg en dan waarschijnlijk tegen een mercedes (40.000 euro) knallen. En dan zit je wel in de problemen.maar over die veiligheid, dat is het zeker wel, want de auto moet op de handrem staan anders doet ie het niet lijkt me logies trouwens.
marky1003 schreef:Hoffiehof wrote:Dat is helemaal geen veiligheid. Veiligheid is alleen wanneer het alarm kan herkennen of je in vrije stand staat. Dat de auto op de handrem moet staan is helemaal geen veiligheid. In de winter (op de ijs): Denk je echt dat dit je auto zal remmen? Hij zal schaatsen op de weg en dan waarschijnlijk tegen een mercedes (40.000 euro) knallen. En dan zit je wel in de problemen.maar over die veiligheid, dat is het zeker wel, want de auto moet op de handrem staan anders doet ie het niet lijkt me logies trouwens.
Tjo, dus jij parkeerd je auto zeker altijd op een blok ijs ofzo.
Dat is wel erg hypothetisch gedacht...marky1003 schreef:Hoffiehof wrote:Dat is helemaal geen veiligheid. Veiligheid is alleen wanneer het alarm kan herkennen of je in vrije stand staat. Dat de auto op de handrem moet staan is helemaal geen veiligheid. In de winter (op de ijs): Denk je echt dat dit je auto zal remmen? Hij zal schaatsen op de weg en dan waarschijnlijk tegen een mercedes (40.000 euro) knallen. En dan zit je wel in de problemen.maar over die veiligheid, dat is het zeker wel, want de auto moet op de handrem staan anders doet ie het niet lijkt me logies trouwens.
Hoffiehof wrote:
Hoffiehof, ik hoef me geen zorgen te maken, want als ik dat knopje indrukt, dan start mijn auto alleen als het in vrije stand staat, anders start het niet. Dus ik hoef me geen zorgen te maken. Ik heb een redelijk alarm gekocht.
En remy blommers schreef:
Jonge, je moet wel blij zijn dat het niet mijn auto is dat voor jouw auto is geparkeerd. Ik zal je echt slepen voor de rechter. Je zal echt spijt van hebben. Ik zeg je nogmaals: Dat alarm is helemaal niet bedoeld voor handgeschakelde autos. Het zal een keer mis gaan, en ik hoop het echt voor je dat je geen kind dood rijd. Ik heb ook een handgeschakelde auto, ik heb ook een "op afstand starten" maar mijn alarm zal nooit, ik herhaal, nooit maar nooit opstarten als mijn auto in versnelling staat. Dat zal hij nooit doen, want ik heb een redelijk alarm gekocht, net gekocht, en ook onder de 300 euro. Ik betaal liever iets meer, en ik ben veilig. Ik durf je te wedden, dat elke keer als je de start knop indrukt, moet je eerst 10 keer nadenken: "Ooops,, heb ik het in vrije stand?????" of je moet eerst naar je auto lopen om te kijken of hij in vrije stand staat, en dan ga je opgelucht dat knopje indrukken.Tjo, dus jij parkeerd je auto zeker altijd op een blok ijs ofzo.
Hoffiehof, ik hoef me geen zorgen te maken, want als ik dat knopje indrukt, dan start mijn auto alleen als het in vrije stand staat, anders start het niet. Dus ik hoef me geen zorgen te maken. Ik heb een redelijk alarm gekocht.
En remy blommers schreef:
Remy, een goede clifford alarm kan je trouwens nu krijgen heel goedkoop. En ik vind dat als je een alarm in je auto inbouwt , dat moet 1 keer gebeuren. Dus ik concludeer nu zelf dat je bedoeld dat je waarschijnlijk volgende jaar weer een nieuwe alarm gaat kopen want die zal het niet volhouden? Is dat de bedoeling??? om elke jaar weer een nieuwe alarm in te bouwen? Als je slim bent dan had je het in 1 keer een goede alarm gekocht en dan hoef je echt geen zorgen meer te hebben. En ik kan je ook verder zeggen: Een clifford alarm zal nooit opstarten in versnelling. Dus dat zal je al een hoop ellende kunnen sparen, en dat zal je ook een bezoekje aan de rechter kunnen voorkomen[/quote]En ook al zou een Clifford alarm 2x zo lang mee gaan. Ik denk dat iedereen het met me eens is dat je liever 2x 100 euro uitgeeft dan 1x 800 euro
En trouwens, ik heb een kleine schade aan de achterkant van mijn auto. Mijn vraag is: Kunnen julie alsjeblieft achter mijn auto parkeren en dan met dan gadget alarm opstarten???? als het mis gaat: JOEPI, dan kan ik tenminste de schade van mijn auto laten herstellen. Oops , nu herinner ik, ik twijfel echt dat de verzekering de schade zal dekken. Dus jammer voor je, want ik zal je echt voor de rechter dagvaarden, en dan al je spaarcentjes eisen.
Trouwens: Julie moeten een grote sticker op de auto plakken (met de naam van dat alarm?, weet ik trouwens niet), dan kan ik de volgende keer zien waar mijn grootste kans is om te parkeren (om rijk te worden). Ik wil gewoon mijn auto parkeren voor julie auto.
Trouwens: Julie moeten een grote sticker op de auto plakken (met de naam van dat alarm?, weet ik trouwens niet), dan kan ik de volgende keer zien waar mijn grootste kans is om te parkeren (om rijk te worden). Ik wil gewoon mijn auto parkeren voor julie auto.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rustig aan heren !!!, houd het gezellig
Ik ga echt uitzoeken op internet wat er allemaal aan de hand is. Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het misleiding. Ik trap niet in om zoiets heel goedkoops te kopen met allerlei gevolgen/gevaren. Maar waarschijnljk zijn er wel mensen die erin trappen. Ik durf echt te wedden, dat dit verhaal over enkele maanden (of eerder) op de nieuws zal zijn. En dan zal de overheid (instanties die te maken hebben met de veiligheid) optreden. Nog een verhaal opgezocht op internet, er zijn zoveel beschikbaar.
Installing an automatic remote start unit on a manual transmission vehicle can be tempting. Did you know it could also be extremely dangerous? Automatic versions of remote starters do not incorporate the software and/or hardware needed to determine if the manual transmission vehicle is in gear. A simple operational error, such as leaving the vehicle in gear and then trying to remote starting it, could be disastrous even deadly, killing innocent bystanders! Obviously doing such an installation presents a serious risk and as such is not recommended. Dont risk life or limb by attempting to install an automatic unit into a manual vehicle
Mee eens met bovenstaande post [edit: van riel dan] (ja niet allemaal natuurlijk
). Ik vind dit allemaal wel heeeel veeeel gezeur om alarmen nota bene, maar goed...Als iemand je install of erger nog, je auto wil stelen, zal dat zeker lukken, of je een alarm hebt van 1000E of van 100E. Enige wat ik dus niet weet; ik dacht namelijk dat als je alarm had, dat je korting op je verzekering kreeg, of dat je geld trug kreeg als je shit eruit werd gejat>?? dat was tog t belangrijkste? correct me if i'm wrong...

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee, het is de extra beveiliging die mogelijk een dief zal tegenhouden, de zware crimineel ga je toch niet tegen. je koopt een extra stukje veiligheid.AREXSTYLE schreef: Enige wat ik dus niet weet; ik dacht namelijk dat als je alarm had, dat je korting op je verzekering kreeg, of dat je geld trug kreeg als je shit eruit werd gejat>?? dat was tog t belangrijkste? correct me if i'm wrong...
Alleen in sommige gevallen, en dat geld dan alleen met alarms incluis certificaat, dat je idd geld terug krijgt of een bonus korting op de verzekering.
-
- Contacteer:
je kan wel het duurste alarm in je auto stoppen.
maar als je je verzekering niet op orde heb, heeft het alarm ook weinig nut.
als ze het audio of de velgen willen stelen, houd geen alarm hun tegen.
even paar voorbeelden:
audio is standaard voor 500 euro verzekerd
de velgen zijn standaard voor 600-650 euro verzekerd
en bij verzekeren kan voor een paar euro per maand
maar als je je verzekering niet op orde heb, heeft het alarm ook weinig nut.
als ze het audio of de velgen willen stelen, houd geen alarm hun tegen.
even paar voorbeelden:
audio is standaard voor 500 euro verzekerd
de velgen zijn standaard voor 600-650 euro verzekerd
en bij verzekeren kan voor een paar euro per maand
Michel,
je hebt gelijk, ben met je eens.
Maar anderson geld ook.
Al heb je het duurste verzekering ? , maar als bovenstaande je gebeurd dan heb je ook niks, want de verzekering betaald het niet, dus dan ben je meer kwijt aan de schade te herstellen aan iemands anders bezit. Ik heb liever een betrouwbaar alarm, een goedkoop verzekering, en dan hoef ik geen zorgen te maken.
je hebt gelijk, ben met je eens.
Maar anderson geld ook.
Al heb je het duurste verzekering ? , maar als bovenstaande je gebeurd dan heb je ook niks, want de verzekering betaald het niet, dus dan ben je meer kwijt aan de schade te herstellen aan iemands anders bezit. Ik heb liever een betrouwbaar alarm, een goedkoop verzekering, en dan hoef ik geen zorgen te maken.
-
- Contacteer:
heb een goedkope verzekering
en die aanvulling op de verzekering kost me maar ongeveer 3 euro en dan heb ik de velgen en de audio instal volledig gedekt voor de nieuwprijs en deze betalen ze ook uit bij diefstal.
en verder is de auto goed beveiligt door een redelijk goed alarm. ( ik lig er s'nacht niet wakker van
)
ff een tip voor de mensen die clifford in hun auto willen.
in duitsland heb je al een clifford alarm voor 550 euro incl inbouw

en die aanvulling op de verzekering kost me maar ongeveer 3 euro en dan heb ik de velgen en de audio instal volledig gedekt voor de nieuwprijs en deze betalen ze ook uit bij diefstal.
en verder is de auto goed beveiligt door een redelijk goed alarm. ( ik lig er s'nacht niet wakker van

ff een tip voor de mensen die clifford in hun auto willen.
in duitsland heb je al een clifford alarm voor 550 euro incl inbouw