Gideon B schreef:wanneer weer??? 'k was d'r nie
Gideon B schreef:wanneer weer??? 'k was d'r nie
vast of mobiel?ActionHank schreef:verdorie, gister geflitst! bij het winkelcentrum in sterrenburg
Ron RS schreef:ZEKER..........
<) le mouton noir
<)
<)
<)
NIET ZEKER
<)
<) twinny
<) dennisvr
<) Ron RS
ActionHank schreef:vast...schaam schaam
ik tien minuten voordat ik mijn 5 gtt inruilde:@ voor de clio 16v , ook gek of nieActionHank schreef:mijn eerste was 10 minuten na ik weg reed bij de garage na het ophalen van mijn gekochte vijf...hahaha
da was pas lijp!
net je auto tien minuten en toen al te hard gereden!
le mouton noir schreef:Ron RS schreef:ZEKER..........
<) le mouton noir
<) gideon-b
<)
<)
NIET ZEKER
<)
<) twinny
<) dennisvr
<) Ron RS
le mouton noir schreef:le mouton noir schreef:Ron RS schreef:ZEKER..........
<) le mouton noir
<) gideon-b
<)
<)
NIET ZEKER
<) Diede alias ActionHank a.k.a. De Baron (ben ik ook)
<) twinny
<) dennisvr
<) Ron RS
ActionHank schreef:le mouton noir schreef:le mouton noir schreef:Ron RS schreef:ZEKER..........
<) le mouton noir
<) gideon-b
<)
<)
NIET ZEKER
<) Diede alias ActionHank a.k.a. De Baron (ben ik ook) of kom je er veel?(baron breda
)
<) twinny
<) dennisvr
<) Ron RS
jammer man , was tof 2 weken geledenJohn B schreef:Vrijdag avond ben ik niet te vinden in Dordrecht........s'ochtends wel
zodra er een avond is dat mijn vriendin moet werken ben ik er weerle mouton noir schreef:jammer man , was tof 2 weken geledenJohn B schreef:Vrijdag avond ben ik niet te vinden in Dordrecht........s'ochtends wel
John B schreef:zodra er een avond is dat mijn vriendin moet werken ben ik er weerle mouton noir schreef:jammer man , was tof 2 weken geledenJohn B schreef:Vrijdag avond ben ik niet te vinden in Dordrecht........s'ochtends wel
Maarten GTT schreef:ZEKER..........
<) le mouton noir
<) gideon-b
<) mickael
<)
NIET ZEKER
<) Diede alias ActionHank a.k.a. De Baron (ben ik ook) of kom je er veel? (baron breda )
<) twinny
<) dennisvr
<) Ron RS
<) Maarten GTT
<) Marco V
<)
dennisvr schreef:ZEKER..........
<) le mouton noir
<) gideon-b
<) mickael
<) dennisvr
<) Maarten GTT
<) Marco V
<)
NIET ZEKER
<) Diede alias ActionHank a.k.a. De Baron (ben ik ook) of kom je er veel? (baron breda )
<) twinny
<) Ron RS
<)
ff een vraagje, ben helemaal niet bekend in dord,waar moet ik zijn en hoe kom ik er?
gezellig, zien je vanavondRo schreef:hallo luitjes,
ik ben nieuw hier en kom vanavond misschien ook.
Groetjes Ronald!!!
![]()