ja inderdaad die is voor dagelijks , extra makkelijk voor de drempels 80 km peruur geen probleem .Lex schreef:Jemig, ik ben een paar weken uit de roulatie ivm een verhuizing en de een na de ander koopt weer een nieuw project.
Een Renault 9, wat moet je daar nou weer mee???
Of wordt die 9 je dagelijks vervoer,
Jochem's GTT ...Dyno ..
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
kijk das mooi , ik ben blij dat je hem lekker vind rijden ....dat vond ik ook altijd .Marko schreef:Ik heb er nu al plezier van... Auto rijdt echt heel lekker..ook veel bekijks...Ivo8hoven schreef:Zo vanmiddag gaan we Jochem's nieuwe aanwinst ophalen bij Bochane Maarn........![]()
De Alpine blauwe heeft een nieuwe eigenaar...![]()
(veel plezier met je nieuwe wagen Marko...!)
Die zilvere gaat ook wel wat worden van Jochem heb hem vandaag even mogen bewonderen. Als die af is kom ik zeker een keertje kijken.
Kan je gelijk je oude liefde terug zien Jochem..
en bekijks ja dat heb je altijd , zeker met een paar mooie velgen eronder .
ben erug benieuwd naar het resultaat
Iets pooierbak......
, nu alleen nog een vossenstaart aan je binnenspiegel....
Wie weet ken je hem op de "zwarte markt" wel verkopen voor export naar Afrika........
Nee Haas, een geinig karretje, veel frans comfort, nette staat, weinig tot geen roest, en nette opleg letter kentekenplaten met RTC houders.......
Wie weet ken je hem op de "zwarte markt" wel verkopen voor export naar Afrika........
Nee Haas, een geinig karretje, veel frans comfort, nette staat, weinig tot geen roest, en nette opleg letter kentekenplaten met RTC houders.......
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
hahaha dit is dus het zelfde model dat ik heb, hij heeft zich alleen vergist in het type het is een cherverny en geen cheyene .Chris schreef:Misschien handig voor de onderdelen?!
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/61346.htm
ik wil wel graag zijn carb hebben , mijn dubbele webber blijft hangen en moet dus worden gereviverft worden .
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
3 man , 1 spuigie
,1 blauwe aap ( die het goed had bekeken en een ander in zijn auto terug liet rijden
), en een bob
.
nou gisteren ff mijn carb gedaan , beide kleppen gaan nu open ...... net terug van jl-tuning die nu in zevenhuizen zit aan de bredeweg 180 ff het gas onderin wat denk je loopt dat gekke ding z'n KM-teller uit ! ! ! die gaat tot 180 en de wijzer ging verder . okee alles duurde ff maar hij kwam er wel ....
nou gisteren ff mijn carb gedaan , beide kleppen gaan nu open ...... net terug van jl-tuning die nu in zevenhuizen zit aan de bredeweg 180 ff het gas onderin wat denk je loopt dat gekke ding z'n KM-teller uit ! ! ! die gaat tot 180 en de wijzer ging verder . okee alles duurde ff maar hij kwam er wel ....
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
jaja de golfjes G60 look a like worden leterlijk kapot gereden , 
Ik zag die ouwe Golf net staan in Rosmalen, zag er netter uit als die GTI die er pal naast staat.
Jochem, petje af voor de 9, hij heeft het gister goed gedaan!
BTW, ga nou pitten man, ik zie je om 07:30 straks!
Jochem, petje af voor de 9, hij heeft het gister goed gedaan!
BTW, ga nou pitten man, ik zie je om 07:30 straks!
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb denk ik iets te veel gas gegeven , was ie vast niet gewend .
me uitlaat dacht doe het zelf maar, ik breek bijna af . ik denk dat al die gasdruk de laastse roestig bij elkaar samen hangende deeltjes heeft weg geblazen , oeps .
maar de tijdelijke redding GUMGUM.
nu nils de RVSpijpenbouwer ff lief aankijken ( niet te lief anders gaat ie nog wat denken
) voor een nieuwe pijp onder de 9 van rvs .
me uitlaat dacht doe het zelf maar, ik breek bijna af . ik denk dat al die gasdruk de laastse roestig bij elkaar samen hangende deeltjes heeft weg geblazen , oeps .
maar de tijdelijke redding GUMGUM.
nu nils de RVSpijpenbouwer ff lief aankijken ( niet te lief anders gaat ie nog wat denken
guN gum vrind 
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bedankt sjakkie , je hebt gelijk-Ray- schreef:guN gum vrind
nou ik heb er maar een nieuwe pijp onder gezet .
ik denk dat gaat goed geld kosten , maar nee het viel nogal mee : nieuw voorpijpje en middenpijp met demper voor het asso berdag van 43 euro okee wel een mats prijs je maar toch .
nu kan de 9 weer probleemloos rijden ( voor zolang het duurt ) .
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goed nieuws voor mijn 5, over twee weken eindelijk mijn bumpers en zijskirts terug van de spuiter.
Vandaag ff een nieuwe voorruit erin laten plakken en een nieuwe achteruit staat ook al klaar om erin te worden gezet .
Het schiet eindelijk op .
Vandaag ff een nieuwe voorruit erin laten plakken en een nieuwe achteruit staat ook al klaar om erin te worden gezet .
Het schiet eindelijk op .
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
weinig 
Hmmm, ik heb toch nog niet zo lang geleden voor alleen het eerste stukje voor de middenpijp van mijn GTT iets van 50 euro betaald bij Mr. Reno, terwijl de oude Dialogys iets van 10 opgaf...jochem de haas schreef:Bedankt sjakkie , je hebt gelijk-Ray- schreef:guN gum vrind![]()
nou ik heb er maar een nieuwe pijp onder gezet .
ik denk dat gaat goed geld kosten , maar nee het viel nogal mee : nieuw voorpijpje en middenpijp met demper voor het asso berdag van 43 euro okee wel een mats prijs je maar toch .
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als het meezit einde van de week mijn bumpers enz klaar ( moch ook wel tijd worden
).
ik ben echt super benieuwd .
dan ff taxeren en apk en dan vlammen .... lees netjes rijden , ik moet er nog mee op vakantie toertocht door frankrijk .
dan ff taxeren en apk en dan vlammen .... lees netjes rijden , ik moet er nog mee op vakantie toertocht door frankrijk .
Beters man! Werd inderdaad wel tijd ook!!jochem de haas schreef:Als het meezit einde van de week mijn bumpers enz klaar ( moch ook wel tijd worden).
Lekker touren van de zomer.
-
Maik (WOOFER)
- Über-Spammer
Goed nieuws man
.
Taxatie is idd een super goed idee, want je weet maar nooit...
Taxatie is idd een super goed idee, want je weet maar nooit...
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
jajajajajajajaja ik heb een deel van mijn spullen terug !!!!!!
ik heb nu alles alleen mijn bumpers en spiegels nog niet die waren niet mooi genoeg..
ik heb het bijna allemaal al gemonteerd en het ziet er wel aardig uit .
alleen die stalen velgen zien er nu echt niet meer uit dus die moeten pleite....
dat word dus pijn in de portomonee......maarja welke velgen , ik word gek van mij zelf dat ik geen keuze kan maken ....
ik heb geen digi dus geen pics
ik heb nu alles alleen mijn bumpers en spiegels nog niet die waren niet mooi genoeg..
ik heb het bijna allemaal al gemonteerd en het ziet er wel aardig uit .
alleen die stalen velgen zien er nu echt niet meer uit dus die moeten pleite....
dat word dus pijn in de portomonee......maarja welke velgen , ik word gek van mij zelf dat ik geen keuze kan maken ....
ik heb geen digi dus geen pics
Goed man!
En inderdaad, die velgen "kunnen" eigenlijk niet meer onder zo'n superstrakke GT Turbo!
Kom van de week ff een bakkie doen.
Enne, nog 7 weken dude, de tijd gaat harder als je denkt!!!

En inderdaad, die velgen "kunnen" eigenlijk niet meer onder zo'n superstrakke GT Turbo!
Enne, nog 7 weken dude, de tijd gaat harder als je denkt!!!
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh 7 weken .... wat is er dan ?Chris schreef:Goed man!
Enne, nog 7 weken dude, de tijd gaat harder als je denkt!!!![]()
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
donderdag de 27ste taxatie dat word nog ff beunen 
Wat kost dat nou, zo'n taxatie?
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik laat het op lokatie doen , dus bij mij in de schuur en dat kost 100 euro als je het daar laat doen 75 .Matijs schreef:Wat kost dat nou, zo'n taxatie?
Ben je alweer wakker?jochem de haas schreef:euh 7 weken .... wat is er dan ?Chris schreef:Goed man!
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij is bijna klaar
....zaterdag bumpers monteren en maandag 16inch velgen. Ik vond die stalen toch niet zo leuk meer eronder was beetje zonde van de auto .
Kan niet wachten , ik wil rijden ........en genieten .
Kan niet wachten , ik wil rijden ........en genieten .
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee o frankrijkChris schreef:Ben je alweer wakker?jochem de haas schreef:euh 7 weken .... wat is er dan ?Chris schreef:Goed man!