Schijnt weer verschil te zijn tussen de montage ofzo tussen de 1.2 en de 1.4. Enne, het is ook nog een Diet uitvoering, wat een ellendig ding is die Clio zeg. Alle accessoires zijn voor de andere modellen en voor die van mij is er niks...
Krijg er wat van
een katvervanger van een 16V, gaat dat wel passen?
(anders iemand een idee hoe dit op te lossen, want die OMP deed het wel super op mijn GTT's.....)
Mrtn schreef:ik heb al nooit gesnapt waarom mensen een (relatief dure) katvervanger kopen die dingen maak je toch even zelf!!
Vanwege de tegendruk, maar jij rijdt in een turbo, dus is dat voor jouw auto veel minder belangrijk.
Ik rij geen Turbo, en toch met enkel een einddemper.
Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik een oud 1.4 blokje heb.
Nergens geen last van en ik rij al een tijdje zo.
De Turbo heeft al een dempende werking en kan in combinatie met de absorptiedemper wel redelijk, maar toch bromt zo'n ding bij de GTT al behoorlijk op de snelweg.
Bij een clio heb je de turbo niet en ik denk niet dat je er genoeg dempers tussen kan krijgen om een beetje behagelijk geluid te krijgen.
Hoehoe, heb je wel es een open Devil op een GTT gehoord?
Ik heb er zelf ook weinig last van omdat ie aan de achterkant eruit komt, maar als je een sidepipe zonder dempers hebt hoor je dat echt stukken harder, wordt je echt heel snel gek van.
Ik weet zeker dat je na een uurtje op de snelweg de boel al zat bent.
Verder past een einddemper makkelijk aan de achterkant maar niet in het midden van je auto, dus om die demping te krijgen moet je ook heel ingenieus bezig gaan met meerdere dempers
Steven schreef:Hoehoe, heb je wel es een open Devil op een GTT gehoord?
nee, vandaar dat ik het vraag
Steven schreef:Ik heb er zelf ook weinig last van omdat ie aan de achterkant eruit komt, maar als je een sidepipe zonder dempers hebt hoor je dat echt stukken harder, wordt je echt heel snel gek van.
Ik weet zeker dat je na een uurtje op de snelweg de boel al zat bent.
Verder past een einddemper makkelijk aan de achterkant maar niet in het midden van je auto, dus om die demping te krijgen moet je ook heel ingenieus bezig gaan met meerdere dempers
Ik heb deze uitlaat van k-tec eronder.... Wat een geluid komt daar uit :s niet om vrolijk van te worden.. Er mag best wel een beetje lawaai in de auto zitten maar dit is niet te harden. Wie heeft er nog meer ervaring met deze uitlaat? Moet maar even kijken of ik er een andere demper onder kan bakken