Bumpers R19

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
dukebart

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een renault 19

Nu wil ik graag mn plasticbumpers vervangen zodat ik ze in dezelfde kleur kan spuiten als de auto zelf. Waar kan ik die bumpers vinden? bij een dealer? Alle tips zijn heel welkom!! Alvast bedankt
marcel16v

dukebart schreef:
Nu wil ik graag mn plasticbumpers vervangen zodat ik ze in dezelfde kleur kan spuiten als de auto zelf.
Wat bedoel je met plastic bumpers? De bumpers die je namelijk normaal gesproken op je auto heb zitten kunnen namelijk gewoon worden gespoten.

Introduceer jezelf trouwens ook even in het wie is wie topic.
John B
Contacteer:

dukebart schreef:Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een renault 19

Nu wil ik graag mn plasticbumpers vervangen zodat ik ze in dezelfde kleur kan spuiten als de auto zelf. Waar kan ik die bumpers vinden? bij een dealer? Alle tips zijn heel welkom!! Alvast bedankt
Stalen bumpers of aluminium of RVS of carbon of polyester :lol: :lol:

Sorry kon het niet laten maar idd gewoon laten spuiten.
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Als ze dan toch gespoten moeten worden,dan meteen strak maken. (Y)
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
dukebart

Dus ik moet alleen ff zorgen dat ik die bumpers superglad krijg?? want een vriend vertelde me dat ik dan compleet andere bumpers moest kopen...

Bedankt voor de tips
John B
Contacteer:

dukebart schreef:Dus ik moet alleen ff zorgen dat ik die bumpers superglad krijg?? want een vriend vertelde me dat ik dan compleet andere bumpers moest kopen...

Bedankt voor de tips
heb die vam mijn eigen clio vorige maand laten spuiten......geen probleem hoor.
heb zelfs het glad maken door hun laten doen :worship: :worship:
dukebart

Ok bedankt :worship: , wat kostte dat bij jou dan, omdat je het hebt laten doen :)
edwin19
Contacteer:

de bumpers strak maken is best zelf te doen hoor ( ik heb zelf nu al 3 bumpers gedaan)
dukebart

Het is misschien wat teveel gevraagd hoor, maar kan je misschien een beetje uitleggen hoe ik dat precies kan doen, die bumpers strak krijgen, ben een begibnner dus heb er niet zo heel veel verstand van en als het zelf aardig te doen is doe ik dat liever. Bij garage is tog altijd weer duurder!

Alvast bedankt 8)
John B
Contacteer:

dukebart schreef:Ok bedankt :worship: , wat kostte dat bij jou dan, omdat je het hebt laten doen :)
Ik was voor 2 bumpers 2 spiegels, grill en nog iets kleins € 440,- kwijt
edwin19
Contacteer:

dukebart schreef:Het is misschien wat teveel gevraagd hoor, maar kan je misschien een beetje uitleggen hoe ik dat precies kan doen, die bumpers strak krijgen, ben een begibnner dus heb er niet zo heel veel verstand van en als het zelf aardig te doen is doe ik dat liever. Bij garage is tog altijd weer duurder!

Alvast bedankt 8)
ik kan je het wel uitleggen, maar als je de foto's in m'n topic bekijkt is het denk ik wat duidelijker. :foto:
dukebart

Kheb je tpic ff bekeken, de foto's verschaffen idd meer duidelijkheid!! :worship:

Ik wil gwoon mn orginele bumper gebruiken omdat deze helemaal goed is geen enkel krasje, nu moet ik alleen ff weten hoe ik hem glad krijg, met wat voor spul bijvoorbeel en hoe ik hem schuur als dat nodig is!

Alvast bedankt!!
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

dukebart schreef:Kheb je tpic ff bekeken, de foto's verschaffen idd meer duidelijkheid!! :worship:

Ik wil gwoon mn orginele bumper gebruiken omdat deze helemaal goed is geen enkel krasje, nu moet ik alleen ff weten hoe ik hem glad krijg, met wat voor spul bijvoorbeel en hoe ik hem schuur als dat nodig is!

Alvast bedankt!!
Overleg met je spuiter wat voor plamuur enz je kan/mag gebruiken. er zit namelijk veel verschil in. prijs en kwaliteit natuurlijk. maar niet iedere lak kan op iedere ondergrond. dus ff navragen wat voor plamuur enz je kan gebruiken levert een goed resultaat.

GR.Frits
edwin19
Contacteer:

gebruik in elk geval geen alabastine. (N)
dukebart

Ok bedankt voor alle tips, denk dat ik het door de spuiter laat doen! Als het resultaat er is zal ik wat foto's plaatsen! Wat trouwens een klote werk om stickers van je auto af te krijgen :( Ben er 4 avonden mee bezig geweest! :evil: :evil:
Cameltijn
Contacteer:

wat voor R19 heb je eigelijk?
dukebart

Renault 19 TS 1.7 liter 75 pk :)
Plaats reactie