Kentekenplaat met dikke letters
Luxe platen heten die dingen officieel en zijn iets van 20 scheuro per plaat.
Er zijn maar weinig die trouwens een druklicentie hebben, onder andere Brezan heeft het en verder gaan bijna alle zaken via Brezan.
Iig das in deze regio.
Er zijn maar weinig die trouwens een druklicentie hebben, onder andere Brezan heeft het en verder gaan bijna alle zaken via Brezan.
Iig das in deze regio.
Ik heb ook de luxe platen op de 5 zitten en weet je waar ik achter kwam toevallig laatst?? In het donker zijn de luxe platen absoluut niet leesbaar door de hoek van de achterklep.. De kentekenverlichting schijnt er recht onder en door de dikke letters geven ze een dikke vette schaduw boven de kentekenplaat
Wel handig voor de juten dacht ik zo

Jamaar zou dat door de felle flits van de camera dan niet opheven worden dan?Erik dLC schreef:Ik heb ook de luxe platen op de 5 zitten en weet je waar ik achter kwam toevallig laatst?? In het donker zijn de luxe platen absoluut niet leesbaar door de hoek van de achterklep.. De kentekenverlichting schijnt er recht onder en door de dikke letters geven ze een dikke vette schaduw boven de kentekenplaat Wel handig voor de juten dacht ik zo
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Wel handig om te weten 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Moderator
- Car: Megane
ik zou bijna zeggen "chris meld je" 

-
Hmz aan de prijzen hier te zien heb ik veel te veel betaald. 35 euries met 2 kentekenplaathouders. Maar het staat errug mooi!
Twingo_maarten schreef:Hmz aan de prijzen hier te zien heb ik veel te veel betaald. 35 euries met 2 kentekenplaathouders. Maar het staat errug mooi!
Volgens mij heb je niet teveel betaald hoorSteven schreef:Luxe platen heten die dingen officieel en zijn iets van 20 scheuro per plaat.
-
@ Storm666: Tsja lezen is en blijft soms een beetje lastig.........