lijkt wel of er iemand met een mislukte toeter achter je dash zit

Dat ik hem ophaalde had hij het alleen met overschakelen, dan hoorde je ff een jankje, fluitje, en was het gewoon weer weg, ook tijden hogere toeren was het niet constant.REMCO-X schreef:Mischien heb ik dit al eens gevraagt hoor,Maar zit dit geluidje er al vanaf het begin in
?
Ik dacht is 1e instantie dat het door de luchtroosters heen kwam, deze heb ik gister met kranten dicht gepropt. Dan zou je zeggen dat het geluid moet dimmen? Maar nee dus, dus gaan er nu eigenlijk vanuit dat het niet daar meer uitkomt...ant1 schreef:Komt dit geluid door je luchtroosters?
Die light-reminder, die zit toch in het relais-kastje?Riël schreef:Dat janken zou wel eens een gammele light-reminder kunnen zijn.
RIjden zonder kachel gaat NIET.
Ik ben aan het rijden geweest zonder 1 relais in het kastjeRiël schreef:Normaal wel, die heb je uit getrokken? Is volgens mij één geheel met 't relais.
Ander relais misschien ? Voel eens of er geen relais overdreven trilt?
Knipperlicht links, rechts,Riël schreef:Zou ie het tochook onder de kap horen..
is 't alleen met rijden of ook bij stilstand?
Licht aan/licht uit
kachel aan/kachel uit
deur open/deur dicht
etc etc alle knopjes es proberen
Waar moet ik die op aansluiten? wat met wat verbinden dus?REMCO-X schreef:stel dat het wel iets electronisch is,Zou je eens een Extra massa kunnen proberen(op het Blok bv)
bv extra massa op de accu,naar een origineel massa punt van je blokR(ay)Si schreef:Waar moet ik die op aansluiten? wat met wat verbinden dus?REMCO-X schreef:stel dat het wel iets electronisch is,Zou je eens een Extra massa kunnen proberen(op het Blok bv)
Het zou dan ergens moeten resoneren achter het dashbord.....heb al met de boven kant eraf gereden zoals je kon zien, alleen er valt niets te zien of voelen....Riël schreef:Zoiets moet echt wel te vinden zijn. Resonantie?
Heb zoiets vandaag ook bij Thijs op de accu gezien, alleen die ging volgens mij naar de voorkant toe?REMCO-X schreef:bv extra massa op de accu,naar een origineel massa punt van je blokR(ay)Si schreef:Waar moet ik die op aansluiten? wat met wat verbinden dus?REMCO-X schreef:stel dat het wel iets electronisch is,Zou je eens een Extra massa kunnen proberen(op het Blok bv)
Ik eerlijk gezegt ook niet hoorRiël schreef:Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat 't is..
Kom wel bij jou langs hoor....moet je wel tijd makenREMCO-X schreef:Ik eerlijk gezegt ook niet hoorRiël schreef:Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat 't is..,Maarja je moet op een gegevenmoment toch wat he,en het is simpel om te checken.Maar dat hij van de week op mijn werk was ,had ik het geluidje ook gehoord,maar het is echt wel een geluidje wat wel te vinden is hoor( uit mijn oogpunt gezien dan)Als ik tijd had gehad ,had ik graag eff langs gekomen maar helaas
R(ay)Si schreef:Kom wel bij jou langs hoor....moet je wel tijd makenREMCO-X schreef:Ik eerlijk gezegt ook niet hoorRiël schreef:Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat 't is..,Maarja je moet op een gegevenmoment toch wat he,en het is simpel om te checken.Maar dat hij van de week op mijn werk was ,had ik het geluidje ook gehoord,maar het is echt wel een geluidje wat wel te vinden is hoor( uit mijn oogpunt gezien dan)Als ik tijd had gehad ,had ik graag eff langs gekomen maar helaas