Yepz in principe kom ik!Ronnie1984 schreef:Hey Douwe, kom jij vrijdagavond ook naar beuningen??
Ben wel benieuwd naar jouw twingo!!
mzlss Ronnie

Neeeeeeee weitec veren + dempers zoals mij, dat rijd past echtdtune_stefan schreef:Yep, vond ik ook. Gewoom 50/40mm Weitec veren kopen voor 119 euro
Hmm waarschijnlijk het twingo kwaaltje een gebroken veer dat had ik ook en toen had ik idd. ook last van een vaag geluid rechtsachter. Maar we moeten vanavond anders effe een stukje rijden dan is het iets makkelijker te zeggen.Ronnie1984 schreef:Ok, mijn twingo is van eind '95
Heb ik eens een vraagje aan je,
Als ik met meerdere personen in mijn auto zit, meestal vanaf 2 personen, dan hoor ik tijdens het rijden natuurlijk rechtsachter(in de buurt van de schokvbrekers) een geknoep, geratel of een ander vcaag geluid, ipv dat je net als bij iedere auto nix hoort te horen!!
Weet jij wat dit zou kunnen zijn!!
Hoeveel km heb je op de teller staan??
Ik 120000km
Jij kwam vanavond ook he??
Ik heb een zwarte twingo (met voorruittekst TWINGO)
Zijn dezelfde ... alleen je hebt ze in een mooi saai doosjeRonnie1984 schreef:Hey nick(germanstyle)
Op die site staan voor de twingo fase 1 ook witte knipperlichtkajes voor voor onder de koplamp en links en rechts in de zijschermen.
Ben ik totaal 30 kwijt voor dit alles!!
Bij automat kost het 49 + 30 = 79,-
Zouden dit dezelfde kunnen zijn qua kleur??
Ik gok het er maar op!!
tnx voor de site!!
voor een prijssie rondom moet je maar ff pm-enRonnie1984 schreef:Hey mensen, heeft iemand ervaring met het zelf bli
nderen van de 2 achterste zijruiten??
Heb een beetje gezocht op deze site, maar zal er wel overheen kijken!!!:D
Weet iemand misschien een site met info om het zelf te doen???
TNX
Persoonlijk zou ik kiezen om het te laten doen geloof me er zijn praktisch geen mensen die het zelf hebben gedaan en waar het echt mooi bij is. Het lijkt goedkoper om het zelf te doen maar dikke kans dat tegen de tijd dat het er strak op zit zonder blaasjes of kreukels ben je meer geld kwijt dan het laten doen. Ik heb laatst nog de auto van "opa" gezien en die zag er zeer netjes uit thx to RayRonnie1984 schreef:Hey mensen, heeft iemand ervaring met het zelf bli
nderen van de 2 achterste zijruiten??
Heb een beetje gezocht op deze site, maar zal er wel overheen kijken!!!:D
Weet iemand misschien een site met info om het zelf te doen???
TNX
het breedste wat ik heb gezien was 9j en daar moet je volgens mij al het eea voor aanpassen enDouwe schreef:Wat is het breedste wat iemand onder een twingo heeft gezien? Ik wil kijken naar 10J achter en 8 J voor!