Ik heb vorig jaar mijn velgen ergens laten spuiten. Toen ze klaar waren zagen ze er redelijk uit. Maar was eigenlijk niet echt tevreden. Hij had alleen de zichtbare kant gedaan, en niet de binnekant. En ook niet echt netjes, sinasappeleffect. Nu een jaar later is de binnekant helemaal zwart, omdat die niet gespoten is. En begint de buitenkant slecht te worden. Ben er heel zuinig op geweest!! Maar goed.
Nu wil ik ze opnieuw laten spuiten bij de velgendokter. Ik heb al op deze site gezocht na reactie van andere mensen, maar dat is al van een tijd geleden. Mijn vraag is: Wie heeft er onlangs nog ervaring gehad met de velgendokter?
Velgendokter??
Ik heb afgelopen najaar mijn velg weer laten maken nadat ik hem krom had gereden. echt vakwerk wat ze geleverd hebben. Ik heb hem nog niet laten spuiten, dus daar kan ik niets over zeggen.
url van dat topic: klik
url van dat topic: klik
-
Ik heb die topic gelezen, ja. Je hebt een mooie auto joh!!
Ben je nog van plan om ze daar te spuiten?

Ben je nog van plan om ze daar te spuiten?
-
Hallo
ik breng mijn Williams velgen ook naar de velgendokter in uden.
Ik heb er alleen positief nieuws over gehoord.

ik breng mijn Williams velgen ook naar de velgendokter in uden.
Ik heb er alleen positief nieuws over gehoord.

-
Wil je het me laten weten, als ze gedaan zijn?
-
Oke, ik ga er van het weekend even langs denk ik
-
He shorty
ik laat wel iets weten als ze klaar zijn.
stuur wel een foto.
ik laat wel iets weten als ze klaar zijn.
stuur wel een foto.
-
Oke, zo tof zijn!!
-
ik stuur deze foto wel naar je mail .Want ik weet niet hoe ik een foto op de forum krijgShorty 16v schreef:Oke, zo tof zijn!!
-
oke, wanneer breng je ze weg?
-
ik breng ze morgen weg en het duur +- 1 week.Shorty 16v schreef:oke, wanneer breng je ze weg?
-
- Contacteer:
als het goed is verchromen ze daar nu ook alu velgen, ben benieuwd of ze daar voorbeelden van hebben liggen en zo ja hoe dat er uitziet
suc6 met je velgen, velgendokter staat iig erg goed bekent overal
suc6 met je velgen, velgendokter staat iig erg goed bekent overal

De velgen dokter kan geen velgen spuiten.
Als je hem dat laat doen ben je gek !! , als je het zelf doet met een spuitbusje is het nog netter en beter.
Mijn broer heeft daar zijn wielen laten spuiten en het is WAARDELOOS druppels er aan en sinaasappel effect over alle 4 de velgen.
Velgen zijn niet schoon te krijgen , houden.
Hij is terug gegaan en na lang zeuren wilde hij er 2 onder garantie opnieuw spuiten, dat zijn er uitendelijk 4 geworden.
En wat denk je weer hetzelfde , niet zo erg maar voor 53 euro per stuk verwacht ik perfecte velgen.
Als je hem dat laat doen ben je gek !! , als je het zelf doet met een spuitbusje is het nog netter en beter.
Mijn broer heeft daar zijn wielen laten spuiten en het is WAARDELOOS druppels er aan en sinaasappel effect over alle 4 de velgen.
Velgen zijn niet schoon te krijgen , houden.
Hij is terug gegaan en na lang zeuren wilde hij er 2 onder garantie opnieuw spuiten, dat zijn er uitendelijk 4 geworden.
En wat denk je weer hetzelfde , niet zo erg maar voor 53 euro per stuk verwacht ik perfecte velgen.
Velgenservice in Hellevoetsluis...
Goed adres, vraag maar aan "wob"... Die heeft 'm op mijn voorspraak een leuke klus in zijn maag gesplitst...
Goed adres, vraag maar aan "wob"... Die heeft 'm op mijn voorspraak een leuke klus in zijn maag gesplitst...
-
moet maar een x op http://www.develgendokter.nl kijken staan ook foto's op
Dit kan, velgen kunnen ook worden gespoten met normale lak. Hebben we zelf ook gedaan met oude velgen, en deze zagen er beter als nieuw uit.Emiel schreef:Wat ik weet is dat lichtmetalen velgen worden gepoedercoat. Geen zakkers, en een dikke laag wat ook kleine krasjes en deukjes doet vervagen.
Dit is wat ik weet, correct me if i'm wrong...
Bedankt. Momenteel ziet hij er niet zo mooi meer uit, maar in de zomer gaat dat als het goed is weer goedkomen, met uiteindelijk een nieuw kleurtjeShorty 16v schreef:Ik heb die topic gelezen, ja. Je hebt een mooie auto joh!!![]()
Ben je nog van plan om ze dar te spuiten?
-
Als je hem ooit verkoopt??

Dat gaat denk ik niet meer gebeuren. Alleen wanneer ik echt het geld niet meer kan missen om hem stil te laten staan.Shorty 16v schreef:Als je hem ooit verkoopt??![]()
Moet van de week ook weer even bellen naar de velgendokter om te vragen wat een complete opknapbeurd gaat kosten voor mijn velgjes. Nieuwe zijn er namelijk niet meer te krijgen in mijn maat

Door de body kit heb ik een veel te veel afwijkende ET waarde.
-
Bij de velgendokter kunnen ze toch ook velgen aanpassen??
alleen stalen velgen volgens mij. Maar dat zal dan ook nog een aardige cent kosten + de aanschaf van de velg.
Ik vind mijn huidige velg qua model/uitvoering wel mooi, alleen is de staat van de velgen nu niet meer zoals ik zou willen. Het opknappen van deze is zeker goedkoper dan het aanschaffen van nieuwe en het aanpassen daarvan.
Ik vind mijn huidige velg qua model/uitvoering wel mooi, alleen is de staat van de velgen nu niet meer zoals ik zou willen. Het opknappen van deze is zeker goedkoper dan het aanschaffen van nieuwe en het aanpassen daarvan.