Ik heb een GTT op het oog om als donor voor mijn Twingo te gebruiken alleen nu heb ik iemand nodig die veel verstand van GTT's heeft die mee wil om te kijken. Het is in Landsmeer Noord-Holland ik woon in Apeldoorn dus iemand die tussen Apeldoorn Noord-Holland en Landsmeer woont zou ik op kunnen pikken of anders vergoed ik wel benzine zolang het een beetje redelijk blijft.
Wie o wie wil en kan mee ergens deze week bijvoorkeur want weg is weg.
[img]http://www.home.zonnet.nl/thedman/landsmeer.gif[/img]
Daarnaast zoek ik iemand die mij zou willen helpen met ombouwen zodra ik een donor GTT heb. (ben uiteraard bereid te betalen daarvoor maar heb geen geld om het door een garage ofzo te laten doen) Bijvoorkeur iemand met plek of anders moet ik hier in apeldoorn plek huren 30,- per dag deel inclusief gebruik brug en ik meen greedschap.
Iemand gevonden Thx @ Ray!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Toch maar het gtt idee als eerste doorzetten dus 
Is ook cool hoor
Wie weet kan ik nog een ruimte hier in Enschede fixen voor ik dacht 50 per maand. Alleen heb je dan geen brug en tools. Maar ik kan je de tools wel lenen. Voor motor enzo moet wel even een takel gefixt worden dan.
En ook ben ik wel bereid om in mijn minimale vrije tijd even een handje te helpen

Is ook cool hoor

Wie weet kan ik nog een ruimte hier in Enschede fixen voor ik dacht 50 per maand. Alleen heb je dan geen brug en tools. Maar ik kan je de tools wel lenen. Voor motor enzo moet wel even een takel gefixt worden dan.
En ook ben ik wel bereid om in mijn minimale vrije tijd even een handje te helpen

Yepz dat is een tweede probleem de tijd die het gaat kosten om het GTT blok in de Twingo te bouwen. Als dat langer dan een paar dagen is zal ik een auto'tje erbij moeten nemen voor me werk.Joost (DoubleYou) schreef:Toch maar het gtt idee als eerste doorzetten dus
Is ook cool hoor
ik woon zelf in Baarn, daar kom je langs.. maarem! je hebt toch alleen maar het blok nodig?! waarom heb je iemand dan nodig om ff mee te gaan kijken?!
Omdat het wel een goed blok moet zijn en de remmen moeten goed zijn.
Het is niet de bedoeling dat ik een donor GTT koop de motor en remmen overbouw en vervolgens gelijk weer een kapitaal kwijt ben aan onderhoud en het vervangen van onderdelen van dat blok.
Ik heb dus iemand nodig die het blok kan doorgronden hoe goed het is of de dingen die volgens de eigenaar gereviseerd/vervangen zijn idd. ook gebeurt is of er dingen aan vervangen moeten worden en wat de kosten daarvan zijn etc. etc.
En als ik het koop moet ik het naar Apeldoorn krijgen was van plan de auto gewoon naar Apeldoorn te rijden zit wel geen APK op maar dat zal wel goed gaan. Moet dus iemand in m'n Twingo rijden. En diegen breng ik dan weer naar zijn auto/huis.
Het is niet de bedoeling dat ik een donor GTT koop de motor en remmen overbouw en vervolgens gelijk weer een kapitaal kwijt ben aan onderhoud en het vervangen van onderdelen van dat blok.
Ik heb dus iemand nodig die het blok kan doorgronden hoe goed het is of de dingen die volgens de eigenaar gereviseerd/vervangen zijn idd. ook gebeurt is of er dingen aan vervangen moeten worden en wat de kosten daarvan zijn etc. etc.
En als ik het koop moet ik het naar Apeldoorn krijgen was van plan de auto gewoon naar Apeldoorn te rijden zit wel geen APK op maar dat zal wel goed gaan. Moet dus iemand in m'n Twingo rijden. En diegen breng ik dan weer naar zijn auto/huis.
-
- Contacteer:
Dus je gaat niet eens in je eigen auto terug maar in die andere slechte-carosserie-"bak"Douwe schreef:Moet dus iemand in m'n Twingo rijden.

-
- Contacteer:
HAHA, toppie douwe.
Eerst je twingo willen verkopen omdat een GTT conversie teveel geld kost.
Nu dat niet doorgaat gelijk doorzetten naar toch de GTT conversie.
Vind het wel tof hoe snel je overstag bent.
Maar ik wens je er veel succes ermee.

Maar ik wens je er veel succes ermee.

hMM moeilijke keus rijden in een Twingo of in een GTTJoost (DoubleYou) schreef:Dus je gaat niet eens in je eigen auto terug maar in die andere slechte-carosserie-"bak"Douwe schreef:Moet dus iemand in m'n Twingo rijden.

Caros is niet zo lsecht komt ermee door de apk enige apk afkeur punt is een linkerwiel lager

Wie weet staat de GTT er en verkoop ik alsnog de Twingobartuitlauwe schreef:HAHA, toppie douwe.
Maar ik wens je er veel succes ermee.![]()

Heb jij de kennis en de zin om mee te gaan? Is dus wel van belang dat je echt technische kennis van metname de motor van een GTT hebtGTE 16v schreef:ik woon zelf in Baarn, daar kom je langs.. maarem! je hebt toch alleen maar het blok nodig?! waarom heb je iemand dan nodig om ff mee te gaan kijken?!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Douwe waarom vraag je steven of ray niet. die komen uit die buurt kunnen altijd ff gaan kijken voor je. scheelt je ook weer een ritje
Ophalen kan altijd later nog.
Gr.Frits
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Heb je gelijk in alleen ik heb toch niks beters te doen momenteel
en dan kan ik gelijk zelf zien wat er negatief aan is.
Als Bijv. Ray zou gaan kijken en zegt niet kopen want dat het dat was niet goed zegt het me waarschijnlijk geen biet als ik er zelf bij ben kan ik het zien en er wat van leren
Moet deze week toch langs utrecht dus dat kan ik combineren

Als Bijv. Ray zou gaan kijken en zegt niet kopen want dat het dat was niet goed zegt het me waarschijnlijk geen biet als ik er zelf bij ben kan ik het zien en er wat van leren

Moet deze week toch langs utrecht dus dat kan ik combineren

Laatst gewijzigd door Douwe op wo 12 mei 2004 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb wel de zin enz.. maarem! ik kan niet in het blok kijken! het is altijd een gok heh, je kan alleen ff kijken of hij goed rijd, reageert op gas enz.. pluimt of niet.. raare geluiden enz.. maar kan nooit iets garanderen! het is, en blijft moeilijk met een gtt..Douwe schreef:Wie weet staat de GTT er en verkoop ik alsnog de Twingobartuitlauwe schreef:HAHA, toppie douwe.
Maar ik wens je er veel succes ermee.![]()
![]()
![]()
Heb jij de kennis en de zin om mee te gaan? Is dus wel van belang dat je echt technische kennis van metname de motor van een GTT hebtGTE 16v schreef:ik woon zelf in Baarn, daar kom je langs.. maarem! je hebt toch alleen maar het blok nodig?! waarom heb je iemand dan nodig om ff mee te gaan kijken?!
pm voor douwe 

Immer wieder die verdammte Holländer
Pm terug-Ray- schreef:pm voor douwe

Niet vlakbij maar onthoud hem zeker heb het al uitgeprint

ik kom er aan arie
-
- Contacteer:
Zo vandaag al kijken?
Als jullie terug zijn: vertel vertel vertel!
Als jullie terug zijn: vertel vertel vertel!

ik ben al terug, maar douwe vertelt het zelf wel denk ik 

-
- Contacteer:
Kee dan 
Fotooooooooo's!
Wanneer wil je starten met inbouwen?

Fotooooooooo's!

Wanneer wil je starten met inbouwen?